Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość IdCzarek

Jaki to model silnika

Polecane posty

Gość IdCzarek

Panowie co to za model silnika ??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

1.6 16V X16XEL - taki jak moj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

X16XEL

Prawdopodobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oznaczenie silnika znajduje sie na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek

a teraz trudniej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

czy ten element to EGR ??

bo chyba muszę wymienić ten zaworek bo wszystko już sprawdziłem i tylko to mi zostało ...

020810162350smlp.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

nie - to jest zawór sterujący pompą powietrza wtórnego - o egr w 1.6 jest parę tematów - poszukaj

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Egr no i silniczek krokowy masz tutaj pod kolektorem, dostęp nieciekawy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek
Napisano (edytowany)

a koszt egr ??

bo kurde cały silnik mi drga na wolnych i koło 2 - 3 tys też no i muł jest\

świece nowe kable ok ciśnienie ok

to zostaje egr z tego co czytałem ..

Edytowano przez IdCzarek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Spróbuj go wyczyścić może pomoże.Tutaj masz wszystko o EGR

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez adi_lud

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść wszystko co się da-egr,krokowy,przepustnicę.Zalej auto STP do czyszczenia wtryskiwaczy i przegoń.

Ewentualnie zaślep EGR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek

tylko weź się tam dostań ...

i czym to wyczyścić ? wd ??

no i do czego konkretniej jest ten zawór sterujący pompom powietrza wtórnego ??

I jak to się ma do mojego problemu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek

stp zalałem na 98 nawet i nic to raczej nie wtryskiwacze, krokowca nie obwiniał bym bo obroty nie falują

a przepustnica gdzie jest ?? i jak wyczyścić ?? bo ja laik świerzak jestem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

myślę własnie o zaślepieniu EGR ... ale sam chyba rady sobie nie dam za bardzo niestety ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem tak samo.Dzięki forum udało mi się dostać do egr i przepustnicy za pomocą kluczy z Biedronki za 3zł.

Z przepustnicą jest trochę roboty,aby wytargać egr należy odkręcić dwa węże paliwowe wypiąć z niego wtyczkę i odkręcić-pierwsza śruba łatwa druga na wyczucie.

Szukaj na forum jest tego sporo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek

zlokalizujcie mi ten egr ...

byłem właśnie foto zrobić ;p

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

tO MOŻE PARĘ POMOCNYCH LINKÓW:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Musisz wsadzić głowę bardziej w silnik w tył silnika.

Edytowano przez OMG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek

no to chyba już wiem wszystko ... ale raczej się tam nie dostanę ... ciekawe ile wziął by mechanik za czyszczenie i ewentualne zaślepienie egr ipewnie odrazy walnać by przepustnice bo i tak jest po drodze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

ile to czasowo by zajęło ?? jak sądzicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjęcie egr to nie jest nic skomplikowanego tylko tak się wydaje.

Jak masz podstawowe narzędzia i trochę zaparcia to zrobisz to sam.

Mi mechanik za wyczyszczenie przepustnicy,egr i krokowego zaśpiewał 100zł ale jak pytałem czy wyjmie całkowicie przepustnicę to powiedział,ze nie trzeba.

Ja to wytargałem sam całkowicie za drugim razem bo za pierwszym zatrzymały mnie dwa węrze na spodzie przepustnicy których nie mogłem odpiąć.

Z egr sobie poradzisz z tym,że jest to robota na wyczucie bo niewiele widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek

nie mam doświadczenia w samochodach niestety i chyba odżałuję tą stówkę ... z tym że krokwca nie pozwolę sobie ruszyć bo obroty nie falują ... a czasowo jak by to ugryzł jak sadzisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia.Jak mu postawisz zimne auto to zrobi to w mig.Mi wyjęcie egr zajmuje może z 10 minut.

Czyszczenie to zależy od syfu jaki tam jest.Z załozeniem jest trochę gorzej.

A z przepustnicą to już całkiem inna historia na dłuższy czas ale jak dobry majster to poradzi sobie ze wszystkim w mig.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek

dzięki bardzo za pomoc

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">) czyli generalnie odsatawiam po południu i za 24 h mam furkę ;p

dzięki dzięki ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pamietaj ze jak sciagniesz gorny dolot, przpeustnice i inne to trzeba pozakladac nowe uszczelki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość IdCzarek

podsunę ten pomysł mechanikowi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dzunt

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A on pewnie powie , że wymienił . Takie uszczelki nie tak łatwo kupić zwłaszcza te od przepustnicy , zaworu EGR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem komplet uszczelek u Stachowiaka za ok 20-30zł.

Pod egr blaszana i pod przepustnicę i pod kolektor.Gdzieś na forum jest mój post odnośnie zapytania jakie konkretnie uszczelki zakupić.

Stachowiak dodatkowo miał wybór jeżeli chodzi o producenta.

Stare mam do dziś żadna się nie zerwała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×