Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
kowalmarcinek

Jak przygotowac zderzak do malowania????

Polecane posty

Witam!

mam ogóle pytanie do znawców - lakierników

Posiadam zderzak Do malowania .

Chce go przygotować odpowiednio...

Będę go lakierował w kameleonie( nie chce aby coś było nie tak)

Boję się o naszych specjalistów ,że mogą zrobić to nie dokładnie i mogą źle przygotować do malowania

Głownie chodzi mi o takie "głębokie " odpryski starego lakieru

Czy starą powłokę trzeba zedrzeć do czrnego PURU?

Czy tylko wygładzic papierem...

Foto:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja ja robiłem u siebie zderzaki to przeszlifowałem całość, żeby zetrzeć klar potem poszpachlowałem to co było trzeba i całość zmatowałem papierem wodnym. Następnie prysnąłem wszystko podkładem, zmatowałem i na to kolor chwila przerwy i klar.Jeżdżę rok i jeszcze nic nie odpadło. Jak masz gdzieś przetarcia do PURU to można by go prysnąć podkładem do plastików, wtedy lakier lepiej złapie. Pamiętaj o porządnym zmatowaniu całości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ok czyli nie ma sensu a nawet jest niewskazane aby szlifować do PURU?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko się zmęczysz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

to wiem ale czy jak oddam do malowanie ktos mi nie odwali lipy??? ( złe przeczucia)

Chcę go w miarę ogarnąć (zrobic to czego moze nie zrobic lakiernik " bo mu sie nie chce")

macie lakiernika godnego polecenia w warszawie ?

W lubelskim też jestem -może tam ktoś jest godny polecenia?

Edytowano przez kowalmarcinek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z przygotowaniem do malowania nie ma wiekszych klopotow.

Matujesz papierem 120-200 calosc (po to aby miec gladkie przejscie w miejsca odprysku),potem dobrze jest prysnac szpachla natryskowa. Ona sie fajnie rozlewa w odpryski,ryski itp. Potem matujesz papierem 800 i masz gotowa baze pod lakier.

Nie kazdy lakiernik wezmie od Cebie element jesli go sam nie przygotowywal. Po malowaniu moga wyjsc jakies niespodzianki,jak na przyklad niedoszifowyny rog. Wtedy bedzie klopot ze wskazaniem winnego. Ty bedziesz twierdzic ze zrobiles wszystko perfect,a on Ci powie ze bylo kiepsko zmatowane,i juz beda zgrzyty.

Wg mnie to oddaj surowy zderzak do lakiernika a on juz dobrze bedzie wiedziec jak to zrobic. Jak spartoli robote to bedzie przynajmniej on winny a nie "zaden"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedź! I zrobię tak jak piszesz. Racja niech lakiernik sam przygotuje. A myślę ,że będzie bez kłopotu ja będzie znał się na dobrej robocie. Możecie mi kogoś polecić w Warszawie? Ile w Wawie za lakierowanie jednego elementu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tylko nie zapomnij powiedzieć lakiernikowi o uelastyczniaczu > zapobiega spękaniu lakieru

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

moim zdaniem zrób to sam jesli umiesz malowac....bedziesz miał pewnośc..a za lakiernika i to w kameleonie zapłacisz sporo....jesli twój lakier.Jesli lakiernika to b.duzo zapłacisz.w moich okolicach srednio za element 200-450pln.Gdybyś mieszkał bliżej to mógłbym ci go zmalowac bo na codzien maluje tyle że konstrukcje stalowe na profesjonalnych agregatach i robimy grubości 1/10 mikrona a PICO i PRIMEX napisali jak to zrobić.

Edytowano przez voytec123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się przypomniało że kameleona maluje się najpierw na czarno a potem dopiero "kameleona" chyba że masz jakiś tani ten lakier, i nigdy nie wyjdzie dokładnie to samo za drugim lakierowaniem, no i cena samej bazy..... , ostatnia cena jaką miałem to 2 tysie za litr ale dodam że dobry lakiernik po pomalowaniu auta na czarno zużyje 0,5-0,7 litra na cały samochód, (sprzedaję lakiery samochodowe od kilku lat)

pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

heh nigdy nie malowałem auta. Ale pistolet i kompresor nie jest mi obcy. Na codzień maluję powierzchnie projekcyjne voytec123 malowałes kameleonem? Jest jakaś różnica w nakładaniu lakieru miedzy kameleonem a zwykłym lakierem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

heh nigdy nie malowałem auta. Ale pistolet i kompresor nie jest mi obcy. Na codzień maluję powierzchnie projekcyjne. voytec123 malowałes kameleonem? Jest jakaś różnica w nakładaniu lakieru miedzy kameleonem a zwykłym lakierem???

Edytowano przez kowalmarcinek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie,osobiście nie lakierowałem kameleonem ale byłem świadkiem malowania auta w kameleon.Waldi1111 ma racje najpierw czarna baza potem lakier i na koncu bezbarwny i mamy kameleona

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_happy.png" alt="^_^" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/happy@2x.png 2x" width="20" height="20">

Czarną baze daje sie po to by było widac efekt bo jak niektórzy nie wiedzą lakier kameleon jest bezbarwny(tez byłem zdziwiony )

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Prawy uchwyt masz do naprawy bo jest pęknięty....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to jest jakiś kameleon opla -chyba tani,,,

w jak dobierasz kod lakieru kameleon???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×