Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Skowronn

Totalny brak wolnych obrotów.

Polecane posty

Gość Skowronn
Napisano (edytowany)

Potrzebuje pomocy.

Jeśli na forum znajduje się już odpowiedź to prosze mnie przekierować.

Silnik X20XEV 99"

Dzisiaj rano samochód jak gdyby nigdy nic odpalil i równiutko na benzynie a potem na gazie przejechał ok 30km.

Na miejscu podjeżdżając pod zaśnieżone miejsce trafiłem na jakąś mulde.

Auto po najechaniu zgasło, na początku nie chciało odpalić. Kiedy już odpaliło to chodziło na 400obr.

Nie wiem teraz co może być przyczyną, auto odpala normalnie, ale obroty natychmiast spadają do zera i auto gaśnie.

Jeżeli się przegazuje przy odpaleniu i trzyma się go na 1000obr to nie gaśnie ale też nierówno pracuje.

Dbając o to żeby obroty nie spadły ( straszliwie uciążliwe podjeżdząjąc pod światła ) auto normalnie jeździ- ma moc, przyspiesza a od 1500obr chodzi już całkowicie ok.

Pomóżcie prosze bo nie wiem czy to krokowiec czy uszczelka pod głowicą czy co to może jeszcze być..

PS. Na cieplym silniku auto nie gaśnie tylko trzyma 450obr, po przełączeniu na gaz ponad 2tys na postoju..

Edytowano przez Skowronn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie wyrwałeś kabli od sondy lambda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też bym to obstawiał...

a jak nie - to jakieś wężyki podciśnieniowe pod maską spadły/ sparciały itp (na forum są opisy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Skowronn

Dzięki za podpowiedzi.

Jutro cały dzień zasypany pracą.

We wtorek z kolegą Maliniak będziemy walczyć o przywrócenie jej do życia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zobacz też czy nie wyszły ci jakieś błędy.Być może podobny stan rzczy występować przy uszkodzeniu czujnika rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Skowronn

Błędów nie było.

Z pomocą kolegi porozkręcaliśmy troszke i lewego powietrza nie bierze.

Sonda tez ok.

Walnięty jest silnik krokowy, po jego odłączeniu auto nie gaśnie ale nie trzyma wolnych obrotów na równym poziomie co sie wydaje całkiem normalne;)

Więlkie dzięki za pomysły i dodatkowo dla kolegi klubowicza Maliniak za to że chciało mu sie troche w mojej Viki pogrzebac dzis;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dziwna rzecz u mnie po odłączeniu krokowca silnik gaśnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Skowronn

A u mnie nie, i co najciekawsze prawie trzyma 900obrotow tylko trzęsie sie i skacze 800-900-1000.

Po podlaczeniu traci wolne calkowicie.

ps. "calkiem normalne" -> miałem na myśli to że nie trzyma ich całkiem równo tylko skacze;)

Edytowano przez Skowronn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×