Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość artur3025

emulsja pod korkiem i na bagnecie

Polecane posty

Gość artur3025
Napisano (edytowany)

czesc mam taki problem jakis tydzien temu podczas jazdy z rury wydechowej zaczęła wydobtwać sie chmura białego dymu po zgaszeniu silnika i odkręceniu korka od wlewu oleju buchło ciśnieniem . na bagnecie i korku wlewu oleju zrobila sie biala emulsja dzilao sie to po przejechaniu 5 km .wyczyscilem odme wymienilem olej myslalem ze wszystko ok

ale nadal podczas zmiany biegu wydobywa sie duzo bialego dymu a na zimnym silniku nadal pod korkiem i na bagnecie znajduje sie bialy nalot. jak silnik sie nagrzeje nalot znika . dziwi mnie ta duza ilos spalin koloru bialego wydobywajaca sie z rury wydechowej

dodam że jezdze na LPG a chodzi o Vectre B 1.6 16V

Edytowano przez Hołek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kotlet

Uszczelka pod głowicą prawdopodobnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

do oleju idzie plyn chlodzacy = majonez

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur3025
Napisano (edytowany)

i właśnei kazałem mechanikowi ją wymienić a on powiedział ze wystarczy wyczyscic odme a dymil bedzie bo oej dostal sie do wydechu nie wiem czy on mnie w konia robbi czy co

bylem wczoraj u drugiego mechanika powiedzila mi ze jezeli uszczelka by poszla to emulsja byla by i na zimnym i na cieplym silniku

chyba czas na zmiane samochodu rok emu wrzucilem nowy silnik po przeskoczeniu paska teraz znowu to szok

Edytowano przez Hołek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ubywa terz płynu chłodniczego to wiadomo że uszczelka. Ale jeśli nie to robienie sie masła to standard w zime jeśli ktoś mało jeździ. Silnik częstonie dogrzany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

biały dym nie musi oznaczać uszkodzonej uszczelki. jeśli jeździsz na krutkich dystansach to może być to poprostu para wodna. Powąchaj spaliny. jeśli będą miały słodkawy zapach to wtedy możesz kombinować z uszczelką. Coś kiepski ten twoj mechanik. Gdyby olej dostał sie do wydechu to kopciłby na niebiesko nie na biało. Jak poziomy płynów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur3025
Napisano (edytowany)

płyn chlodniczy ok dolalem miesiac temu pół litry ale porzednio dolewalem w sierpniu troche mi slimaczy nawezach od chlodzenia i pewnei dlatego ubylo moze to dymienie to zle ustawienie mieszanki albo filtr powietrza do wymiany

jezeli silnik jest zimny zero dymu z rury wydechowej

Edytowano przez Hołek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyczyść korek od wlewu oleju, bagnet i zrób sobie wycieczkę ok. 100km. Silnik sie dogrzeje i problem powinien zniknąć ale nie obiecuje. U mnie bylo podobnie. Gdy jezdzilem na krotkich odcinkach to mialem jak Ty lekkie maselko. Zacząlem jezdzic więcej, silnik dogrzewal sie i poroblem znikł. Zmien mechanika.

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to ja bym obastawiał na pre wodną z wydechu. Nagrzewa się i paruje. Ja własni przed chwilą patrzałem i terz mam minimalne ślady masła na bagnecie. W poprzednie zimy tego nie zauważyłem. Jeżdze codzień odcinki po ok 8km rano i 8km wieczorem. A co do pary wodnej to czasem tak miałem że po przejechaniu trasą koo 50km i jak stanołem na światłach to dopiero kłęby pary leciały z róry. Nie panikuj jeździj normalnie dalej. Niema sensu szukać dziury w całym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur3025
Napisano (edytowany)

no wlasnie dam sobie spokoj i przewierce dziure w tlumiku podobno to spowoduje ze nie bedzie sie gromadzila woda

a to ze z wydechu leje sie woda to normalne?

szkoda mi sie go pozbywac pali mi 7,5 litry gazu na trasie a robie miesiecznie 2000

użyj opcji EDYTUJ, nie piszemy post pod postem

Edytowano przez Hołek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To zalezy jak bardzo Ci sie leje. Mam nadzieje ze nie strumieniem,hehe. Duzo zalezy, jakie paliwo tankujesz. A tymi skroplinami to sie nie przejmuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jaki masz silnik że tak mało ci pali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ozi wystarczy uważnie temat czytac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja niestety bym obstawiał na uszczelke, jeszcze pytanie jak duzo ubywa tego płynu.

i artur3025 prosze edytowac posty i nie pisac postu pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pisał wcześniej. 1.6 16v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur3025

0,5 litry na 12000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

na 12tys?? czy 120km?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość artur3025
Napisano (edytowany)

na 12tys km

Edytowano przez artur3025

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to raczej będzie objawy nie dogrzania silnika podczas krótkich odcinków zimą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×