Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
_arson

Tmperatura cieczy podczas jazdy?

Polecane posty

Witam! Prosilbym o pomoc w nastepujacej sprawie: podczas jazdy np. autostrada temperatura cieczy waha sie w okolicach pierwszej bialej kreski na wskazniku, w zwiazku z tym mam pytanie czy jest to prawidlowa temperatura? dodam ze podczas postoju temperatura podskakuje w okolice 90, wentylator sie normalnie wlacza (czyli po przekroczeniu 90), ogrzewanie chodzi bardzo dobrze, cieple powietrze leci po kilku minutach jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chyba coś jest nie tak. ja mam co prawda VB ale chyba wszedzie powinno być podobnie. temperatura czy to na autostradzie czy w korku powinna byc w okolicach 90st w praktyce u mnie na autostradzie jest ok 85 a w korku 90-95. Ja obstawiam problemy z termostatem, cały czas zbyt otwarty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wpisz w wyszukiwarke Termostat i znajdziesz dużo info na ten temat, sporo już o tym było

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Termostat wymieniony na Wahlera i niestety problem dalej występuje :/ Przy okazji wymienilem plyn chlodniczy i weszlo go niecale 4 litry, troche dziwne jak na 7 litrowa pojemnosc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzycho2.0

Ja miałem podobnie,po wymianie termostatu było już lepiej ale nie całkiem trochę pomogło płukanie chłodnicy była nieźle zabita

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniales pompe wodna?

Moze niewyrabiac juz i daje za slaby obieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa wodna wymieniona 15 tys temu na skf'a. Jeszcze mam takie pytanko czy to normalne ze jak temperatura dochodzi do pierwszej bialej kreski to wybija plyn ze zbiorniczka (przy czym zbiorniczek jest otwarty)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zbiorniczek musi być zamknięty, bo tam są zaworki nadciśnieniowy i podciśnieniowy. Układ musi być zamknięty aby sprawnie działał. Czy na samym początku jak odpalisz zimny motor to w zbiorniczku widać bąbelki ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie widać bąbelków, nie ma majonezu, płynu nie ubywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×