Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest grzecho2022

Wymiana uszczelki pod glowica 2.0 DTi

Recommended Posts

Guest grzecho2022

witam serdecznie jestem nowym uzytkownikiem ,posiadam vectre b 2.0 dti vectra pali mi plyn chlodniczy musze dosc czesto go dolewac wiec to uszczelka i chcialem prosic o mala porade jak sie sciaga lanczuch rozrzadu w moim samochodzie czy potrzebny jest mi jakis specjalny klucz jezeli ktos z was moze napisac to z gory dziekuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jestes pewny ze to glowica,moze gdzies ci ucieka plyn ?? ja bym na twoim miejscu posprawdzla wszytkie weze i nie brał bym sie za wymanie uszczelki,chyba ze masz jakies doswiadczenie w tym

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest midget

Please login or register to see this quote.

A masz warunki, żeby się za to brać samemu? Tym bardziej, że nawet, jak zdejmiesz głowicę, to i tak trzeba ją dać do planowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA również za głowiće bym sie nie brał. najpierw sprawdź dokladnie szczelnosc ukłądu chłodzenia i jak wykluczysz wszystkie mozliwości dopiero myśl o tak drastycznym remoncie.

Nawet jak ją zdejmiesz to planowanie a później odpowiedni montaż i dokrecenie kluczem odpowiednim momentem itd - lepiej zeby zrobił to ktos kto się juz tym zajmował .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grzecho2022

posprawdzalem juz wszystko wymienilem 2 razy termostat pompe wody ale on ucieka i rowniez w zbiorniczku czuc spaliny a wyrzuca go przez zbiorniczek a warunki mam i mam pojecie o tym tez, tylko nigdy łancuszka nie sciagalem ale kiedys trzeba wiec jezeli ktos go zrzucal to prosze o jakas porade i musze sobie pompe uszczelnic poniewaz troszke z niej poci :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

kolego skoro caly czas dolewasz płynu to wyciag bagnet i sprawdz ile masz oleju w silniku. a wogole kopci Ci ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grzecho2022

oleju jet normalny stan a w zasadzie to nie kopci

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grzecho2022

tylko idzie cisnienie do zbiorniczka z plynem i wyrzuc go przez korek i smierdzi spalinami w zbiorniczku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...