Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość grzecho2022

Wymiana uszczelki pod glowica 2.0 DTi

Polecane posty

Gość grzecho2022

witam serdecznie jestem nowym uzytkownikiem ,posiadam vectre b 2.0 dti vectra pali mi plyn chlodniczy musze dosc czesto go dolewac wiec to uszczelka i chcialem prosic o mala porade jak sie sciaga lanczuch rozrzadu w moim samochodzie czy potrzebny jest mi jakis specjalny klucz jezeli ktos z was moze napisac to z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jestes pewny ze to glowica,moze gdzies ci ucieka plyn ?? ja bym na twoim miejscu posprawdzla wszytkie weze i nie brał bym sie za wymanie uszczelki,chyba ze masz jakies doswiadczenie w tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość midget

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A masz warunki, żeby się za to brać samemu? Tym bardziej, że nawet, jak zdejmiesz głowicę, to i tak trzeba ją dać do planowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA również za głowiće bym sie nie brał. najpierw sprawdź dokladnie szczelnosc ukłądu chłodzenia i jak wykluczysz wszystkie mozliwości dopiero myśl o tak drastycznym remoncie.

Nawet jak ją zdejmiesz to planowanie a później odpowiedni montaż i dokrecenie kluczem odpowiednim momentem itd - lepiej zeby zrobił to ktos kto się juz tym zajmował .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość grzecho2022

posprawdzalem juz wszystko wymienilem 2 razy termostat pompe wody ale on ucieka i rowniez w zbiorniczku czuc spaliny a wyrzuca go przez zbiorniczek a warunki mam i mam pojecie o tym tez, tylko nigdy łancuszka nie sciagalem ale kiedys trzeba wiec jezeli ktos go zrzucal to prosze o jakas porade i musze sobie pompe uszczelnic poniewaz troszke z niej poci :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

kolego skoro caly czas dolewasz płynu to wyciag bagnet i sprawdz ile masz oleju w silniku. a wogole kopci Ci ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość grzecho2022

oleju jet normalny stan a w zasadzie to nie kopci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość grzecho2022

tylko idzie cisnienie do zbiorniczka z plynem i wyrzuc go przez korek i smierdzi spalinami w zbiorniczku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×