Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest grażyna

nie odpala od razu jak postoi okolo 8 godzin

Recommended Posts

Guest grażyna

witam wszystkich . czytalam duzo na temat mojego tematu ale wraz nie rozumie , moj problem jest taki jak wielu znas ma, jak jest cieply to odpala od razu jak postoi okolo 8 lub wiecej musze go gieldac zeby odpalila . tak przeciez nie powinno byc. pomozcie od czego mam sprawdzac i jak . informuje ze sposob na tyl do gory juz byl ale nic to nie dalo. pomozcie koledzy tylko wytlumaczcie mi to dokladnie od czego zaczac i jak to sprawdzac i mniej wiecej gdzie to jest . PLEASE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tichy

Please login or register to see this quote.

Klasyczny przykład trudnego odpalania opisany dokładnie (wraz z rozwiązaniami) tutaj:

Please login or register to see this link.

Skoro uniesienie tyłu nie pomaga, to 5 (zapowietrzenie układu paliwowego) możesz wykluczyć.

Poza tym musisz podać szczegóły (czy świece grzeją, czy są jakieś błędy...) Proponowałbym zacząć od sprawdzenia akumulatora i wersji oprogramowania ECU. Gdzie to musi Ci już podać ktoś z lubuskiego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Tichy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

a wiec swiece grzeja a bledow nie ma . stwierdzili tak fachowcy w serwisie i wgrali nowy soft. chca 1500 zl za wymienienie wszystkiego co moze byc przyczyna tego odpalania ( chyba ich grzeje jak te swiece

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tichy

Please login or register to see this quote.

Trzeba było podpytać, co chcą wymienić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jeżeli układ paliwowy faktycznie jest szczelny, to może być problem z czujnikiem temperatury dla ECU ale zacznij od dolania jakiegoś preparatu do czyszczenia wtryskiwaczy (np. STP do diesli) i ewentualnie wymiany filtra paliwa i powietrza (jeżeli nie były wymieniane dawno). Posłuchaj też, cz rozrusznik dobrze kręci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

oni mowili ze wymienia to co bedzie potrzebne i ze dadza gwarancje ze bedzie palil z kopyta

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">. filtr paliwa byl wymieniany u nich wlasnie wraz z kompletem uszczelek co do tego filtra idzie. zobacze jeszcze do filtra powietrza ale czy mial by on cos do palenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh wymienia wszystko co będzie trzeba... dobre.. będize trzeba czujnik za 100zł zapłacisz 1500

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Bo napewno nie będzie trzeba pompy i nie poweidzą CI 1500

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Swoją droga nieźli jajcarze:)

JAk masz zapowietrzony za filtrem po wymianie to będzie palil włąśnie tak ciężko... sprawdź przelewowe węzyki i czy z filtra nie cieknie po wymianie filtra ropa ... Zobacz tez ten korek spustowy pod filtrem czy dobrze dokrecony i szczelnie..

Edited by C-I-N-E-K

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michal_simon

Please login or register to see this quote.

To od razu zmień tych fachowców a raczej FLACHOWCÓW. Zobaczyli kobietę i chcą naciągnąć, bo się nie zna...

Popytaj w oddziale o dobrego speca od diesla - niech na spokojnie popatrzy co i jak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jestem z lubelskiego w Rejonie Nałęczowa znam dobrego mechanika .

Nie daj się naciągnać na wymiany w stylu 1500 i zrobimy bo to może być głupota.. ;/

Edited by C-I-N-E-K

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

ja juz nie zamierzam do nich jechac. posprawdzam te wezyki. chodz juz raz patrzylam tak z grubsza. wtedy chyba bylo ok . ale teraz sie przyjze nim dokladnie a jeszcze takie pytanie czy sprawdzac na odpalonym czy wylaczonym

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierwsze pytanie czy wyświetla się check po odpaleniu ? Jak były sprawdzane świece ? Podłączany był komp ( ewentualne błędy - jakie ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

jak byly swiece sprawdzane to nie wiem . powiedzily mi w serwisie ze sa dobre .check sie nie swieci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po przekręceniu kluczyka ile CI się świeci spirala od grzania świec?

To ,że powiedzieli nie znaczy ,że są właśnie dobre bo moga chciec kasę wyciągnać - wymienią 2 i krzykną tak jak CI mówili. Można je sprawdzić żarówką ale trzeba zdejmować z nich Kable (na zatrzaski)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie do końca , sprawna świeca powinna mieć ok 1 oma na zimno , u mnie jedna miała 17 a druga 25 om i był problem z zapaleniem ( żarówka świeciła ) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Co fakt to nie jest najskuteczniejsza metoda najlepiej jakby ktoś z interfejsem podjechał i zczytać błędy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli próba z tyłem wyżej nic nie dała to po pierwsze - pomierzyć świece na zimno , następnie podpiąć kompa i sprawdzić parametry ( zakładam że kontrolka "check" jest OK i nie ma błędów )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

sorry koledzy ze wprowadzilam was w blad ale przyjechal moj maz i mowi ze ten check sie swieci. on jezdzil nim caly ten tydzien . i nic mi nie mowil o tym check. co teraz mam robic z tym?????? a przeciez w serwisie podobno wgrali mi nowy soft. pomozcie jeszcze raz PLEASE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michal_simon

Please login or register to see this quote.

Świeci się na desce, tam gdzie obrotomierz i prędkościomierz (pomarańczowa kontrolka) czy napis CHECK na wyświetlaczu nad radiem?

Jak to pierwsze to odczytaj najpierw błędy jakimś op-comem lub TECH2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

swieci sie na tym wyswietlaczu po prawej stronie zegarka pod RDS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

napis CHECK pod rds z prawej strony zegarka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michal_simon

To nic złego, na pewno nic z silnikiem...

Co jest napisane przy okazji tego checka?

Mogą być zużyte klocki hamulcowe

Za mały poziom płynu w spryskach

Przepalona żarówka

i inne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

tam pisze tylko CHECK a to moze miec wplyw na odpalanie po okolo 8 h

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest michal_simon

Please login or register to see this quote.

Nie, ten napis check nie ma NIC wspólnego z odpalaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

dzieki bardzo. to w takim razie nie orientujesz sie co to moze byc za przyczyna z tym paleniem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Aleksander1978

Witam,

Mam problem z zapaleniem samochodu po kilku godzinnej przerwie, wymieniłem akumulator i dalej był problem.

Dlatego sprawdziłem świece żarowe i okazało się za trzy są do wymiany, pojechałem do warsztatu i poprosiłem o wymianę świec. Na drugi dzień problem się powtórzył i dlatego sam zacząłem sprawdzać co jest nie tak i okazało się ze w warsztacie nie dokręcili mi świec żarowych, jak pojechałem do warsztatu z prośba o dokręcenie to powiedzieli mi ze nie da się dokręcić do końca, a nie zrobią tego na siłę bo mogą złamać świece. Czy nie dokręcone świece mogą być przyczyną nie zapalenia samochodu? Czy mam je dokręcić na siłę?

Mam Opla Vectrę B diesel 2,0.

Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam....

Alek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest grażyna

kolego mamy podobne problemy ale musisz zaczac nowy post bo tu cie nikt nie znajdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...