Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość marec008

Slabe odpalanie

Polecane posty

Gość marec008

Witam

Mam taki problem samochod nie chacial palic jedynie na popych wymienilem czujnik temp cieczy i przez 2-3 dni bylo ok ale teraz znowu ma problem z ospaleniem musze go krecic z 30 sekund samochod tak jakby nie mogl zalapac jakby na chwile odpalal i gasl tak caly czas az wkoncu odpala co to moze byc czy to cos z ssaniem czy co ???? jak juz zapali to pozniej pali za poerwszym razem odrazu az do czasu jak nie postoi z 8 godzin i znowu to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki silnik ?

Pb czy ON ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jak diesel to można by było książke napisać, z reguły po dłuższych postojach to jest zaworek przelewowy w pompie, ale różne cuda bywają

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Polecam lekture:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Ryba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marec008

1.8 benzyna gaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

krokowy swiece przewody musisz posprawdzac kiedy to oststnio bylo wymieniane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marec008

swiece nowe przewody tez tylko siliczek nie ruszany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sprobowal od czujnika temperatury chlodzacej.Mialem dokladnie te same objawy co ty,tzn ciezki rozruch.Po zmianie czujnika jak reka odjal.Zaczynij od tego.Prosta robota i koszt w granicach 20zl.Jak sie nie sprawdzi wtedy mozesz szukac innzch przyczyn.Ale chzba lepiej yaczac od rzeczy najprostszych. :29: Pozdrawiam

Edit nie docyztalem.a jakiej firmz byl ten czujnik.bo kiedz kupilem hans preis i od nowosci nadawal sie na skup zlomu.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Edytowano przez pancio_one

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość CZAREKKAZ

Podobne objawy miałem ale winowajcą była pompa paliwa która działała jak jej się chciało.

Po dłuższym postoju to mogłem kręcić i kręcić aż do końca aku a jak jeżdziłem to paliła od pierwszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marec008

pompa paliwa wymieniona bo cos buczalo w okolicy baku ale okazalo sie ze po wymianie buczenie nie ustapilo czyli to nie pompa paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przecież pompa paliwa buczy jak chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na popych kolego raczej bym nie odpalał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marec008

to wlasnie nie pompa buczy tylko cos innego bo drzzy korek wlewu paliwa a na popych raczej nie dopalam bo musze dluzej pokrecic i odpala wyczyscilem silnik krokowy i nic ten sam skutek za pierwszym paleniem po dluzszym postoju musze krecic z 20 sekund

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie masz gdzieś przez przypadek jakiegoś przewodu paliwowego skręconego albo ściśniętego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×