Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość legacy

viki gasnie przy gazowaniu :/

Polecane posty

Gość legacy

Witam, mam problem z Viki,wlasciwie brat ktory obecnie przebywa za granica.

Sprawa wyglada mniej wiecej tak, ze gasnie, gdy doda sie gwaltownie gazu.

Jak zimna gasnie po przygazowce i przy ruszaniu a jak ciepla,to zaczyna tarpac silnikiem,przy 4500obr/min ,przerywa i wyskakuje 'czek'(pomaranczowa lampka przy lampkach kierunkowskazow, po ponownym odpaleniu silkina 'czek' znika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

musiz zczytac błędy i ci pokaże co jest za to odpowiedzialne ,albo komputer a lbo samemu zworka zrobic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napisz jakie błędy ci wyskakują tak ciężko coś doradzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Wiki...18118

mam to samo i sprubuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak odcinka przy 4500 to bankowo kod 0340 - błąd czujnika wałków rozrządu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo21

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie.

Właśnie w poniedziałek wymieniłem nieszczęsny czujnik wałka rozrządu.

93 zł u Stachowiaka orginał Siemensa.

Stary wytrzymał 3 lata też siemens.

Mój znajomy mechanik który od wielu lat naprawia ople powiedział że wynik 3 lat bez wymiany CWR nadaje się do księgi rekordów GINESA

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Reiven

U mnie to samo od jakiegoś tygodnia, odcinka przy 4500 obr/min i raz mi zgasł.

Dodam, że nie zawsze tak jest, raz się pali pomarańczowa kontrolka z piorunem i są w.w. objawy, a raz nie i wszystko jest ok.

Dzisiaj odczytałem kod i jest taki sam (0340)

Co należy w takim przypadku wymienić, wystarczy tylko czujnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sienkos

Miałem ten sam problem ostatnio kod 0340, wymiana samego czujnika pomogła, problem znikł.

Edytowano przez Sienkos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Reiven

Można sobie samemu z tym poradzić? Znalazłem coś takiego:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sienkos

Można..mi to robił mechanik..ale miałem trochę więcej rzeczy do roboty, z którymi miałbym problem, wiec zostawiłem to jemu. Bylem obecny przy całej wymianie, i wydaje się to bardzo proste i zawsze to 50 zeta za wymianę w kieszeni zostaje, bo tyle zawołał mój mechanik.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

dodam jeszcze ze w poradzie jest odkręcenie koła i nadkola..mechanik który mi to wymieniał w ogolę tego nie zrobił. Odkręcił dolna śrubę od pokrywy paska od góry wiec i tak się da.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

btw widzę ze kupiliśmy VB praktycznie w tym samym czasie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Reiven

Dzisiaj jak będę miał trochę czasu to się za to wezmę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A koło i nadkole to po co?! Zwykle nie zabieram się za jakieś naprawy, nie mam nerw do tego, ale jak pomyśle, że można zaoszczędzić to co innego.

Ps. ściągnąłem z Ciebie Sygnaturkę, wychodzi że kupiłem auto dzień przed Tobą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Reiven

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sienkos

a fakt nie zauważyłem w tej poradzie co podałeś link nie ma ściągnięcia koła

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> na naszej stronie w poradzie taka operacja jest

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Reiven

Hmm, już wiem dlaczego...

Na tej od Ciebie jest auto z klimą i rurki przeszkadzają, to u mnie będzie to samo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sienkos

nie będzie, jak mówiłem tez mam klimę i mechanik zrobił to bez ściągania koła i nadkola, wiec nawet jak masz rury z klima to się da zrobić to od góry.. jest ciasno ale się da..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Reiven

Miałeś rację, dało radę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wczoraj po obiedzie wymieniłem ten czujnik, zajęło mi to jakieś max. 30 min.

Tylko teraz jest inny problem i nasuwa się pytanie... Zczytałem błędy i pojawił się kolejny, teraz mam 0340 (Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu) i 0335 (Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A")

To pytanie nr. 1. Dlaczego się pojawił ten drugi błąd i pytanie nr. 2. czy po wymianie zawsze trzeba jechać na kompa i wykasować błędy czy jednak to nie był czujnik lub coś źle zrobiłem, a błąd powinien wykasować się sam?

Ps. na jakiej zasadzie działa czujnik wałka rozrządu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×