Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest legacy

viki gasnie przy gazowaniu :/

Recommended Posts

Guest legacy

Witam, mam problem z Viki,wlasciwie brat ktory obecnie przebywa za granica.

Sprawa wyglada mniej wiecej tak, ze gasnie, gdy doda sie gwaltownie gazu.

Jak zimna gasnie po przygazowce i przy ruszaniu a jak ciepla,to zaczyna tarpac silnikiem,przy 4500obr/min ,przerywa i wyskakuje 'czek'(pomaranczowa lampka przy lampkach kierunkowskazow, po ponownym odpaleniu silkina 'czek' znika

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

Please login or register to see this quote.

musiz zczytac błędy i ci pokaże co jest za to odpowiedzialne ,albo komputer a lbo samemu zworka zrobic

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisz jakie błędy ci wyskakują tak ciężko coś doradzić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak odcinka przy 4500 to bankowo kod 0340 - błąd czujnika wałków rozrządu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Przemo21

Please login or register to see this quote.

Dokładnie.

Właśnie w poniedziałek wymieniłem nieszczęsny czujnik wałka rozrządu.

93 zł u Stachowiaka orginał Siemensa.

Stary wytrzymał 3 lata też siemens.

Mój znajomy mechanik który od wielu lat naprawia ople powiedział że wynik 3 lat bez wymiany CWR nadaje się do księgi rekordów GINESA

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Reiven

U mnie to samo od jakiegoś tygodnia, odcinka przy 4500 obr/min i raz mi zgasł.

Dodam, że nie zawsze tak jest, raz się pali pomarańczowa kontrolka z piorunem i są w.w. objawy, a raz nie i wszystko jest ok.

Dzisiaj odczytałem kod i jest taki sam (0340)

Co należy w takim przypadku wymienić, wystarczy tylko czujnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sienkos

Miałem ten sam problem ostatnio kod 0340, wymiana samego czujnika pomogła, problem znikł.

Edited by Sienkos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Reiven

Można sobie samemu z tym poradzić? Znalazłem coś takiego:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sienkos

Można..mi to robił mechanik..ale miałem trochę więcej rzeczy do roboty, z którymi miałbym problem, wiec zostawiłem to jemu. Bylem obecny przy całej wymianie, i wydaje się to bardzo proste i zawsze to 50 zeta za wymianę w kieszeni zostaje, bo tyle zawołał mój mechanik.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

dodam jeszcze ze w poradzie jest odkręcenie koła i nadkola..mechanik który mi to wymieniał w ogolę tego nie zrobił. Odkręcił dolna śrubę od pokrywy paska od góry wiec i tak się da.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

btw widzę ze kupiliśmy VB praktycznie w tym samym czasie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Reiven

Dzisiaj jak będę miał trochę czasu to się za to wezmę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A koło i nadkole to po co?! Zwykle nie zabieram się za jakieś naprawy, nie mam nerw do tego, ale jak pomyśle, że można zaoszczędzić to co innego.

Ps. ściągnąłem z Ciebie Sygnaturkę, wychodzi że kupiłem auto dzień przed Tobą

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Reiven

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sienkos

a fakt nie zauważyłem w tej poradzie co podałeś link nie ma ściągnięcia koła

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> na naszej stronie w poradzie taka operacja jest

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Reiven

Hmm, już wiem dlaczego...

Na tej od Ciebie jest auto z klimą i rurki przeszkadzają, to u mnie będzie to samo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sienkos

nie będzie, jak mówiłem tez mam klimę i mechanik zrobił to bez ściągania koła i nadkola, wiec nawet jak masz rury z klima to się da zrobić to od góry.. jest ciasno ale się da..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Reiven

Miałeś rację, dało radę

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wczoraj po obiedzie wymieniłem ten czujnik, zajęło mi to jakieś max. 30 min.

Tylko teraz jest inny problem i nasuwa się pytanie... Zczytałem błędy i pojawił się kolejny, teraz mam 0340 (Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu) i 0335 (Nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego „A")

To pytanie nr. 1. Dlaczego się pojawił ten drugi błąd i pytanie nr. 2. czy po wymianie zawsze trzeba jechać na kompa i wykasować błędy czy jednak to nie był czujnik lub coś źle zrobiłem, a błąd powinien wykasować się sam?

Ps. na jakiej zasadzie działa czujnik wałka rozrządu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...