Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Bartek_kasa

Odcięcie zapłonu w VB

Recommended Posts

Guest Bartek_kasa

Witam chciałbym zainstalować sobie odcięcie zapłonu, zawsze jakos to zabezpieczy przed kradzieżą ale nie wiem jak sie za to zabrać, podobne rozwiązanie miałem zrobione w BMW 316i tam zainstalowany byl wylacznik pod mieszkiem od biegów, tak samo chcialbym zrobić to w VB. Ma ktos zainstalowany taki wylacznik??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest szpula15

Please login or register to see this quote.

Raczej nikt Ci nie napisze gdzie ma odcinkę rozumiesz sprawa osobista

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> gdzie sobie umyślisz tam sobie założysz.

Pozdrawiam rozumiesz każdy strzeże swoich tajemnic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bartek_kasa

Please login or register to see this quote.

Nie tyle chce wiedziec gdzie maja wylacznik tylko w ktorym miejscu przeciać kabelek zeby zamontowac wylacznik i pociagnac go tam gdzie bede chcial.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie , tak jak kolega wyżej pisze , kwestia gustu / gdzie Ci wygodniej / gdzie bezpieczniej . Ja u siebie mam zainstalowany , a przykład znajomej która miała "dodatkowy" schowek z pstryczkiem pod dywanikiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> . Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój wujek miał w starym clio zrobiony gdzieś przy tym guziku co zapala lampki w drzwiach podczas ich otwierania i musi odpalać z uchylonymi drzwiami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bartek_kasa

Please login or register to see this quote.

Eh to sobie niezle wymyslil:D Troche nie poręcznie z tymi drzwiami

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

najgorzej w zime przy -20

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> lepsze to niż odpalanie z otwartym bagażnikiem :41: jest bardzo dużo sposobów na odcięcie zapłony tylko trzeba pomyśleć gdzie się chce podciągnąć przewody i tyle

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest szpula15

Please login or register to see this quote.

Widziałem zrobiony przycisk przy kratce wylotowej powietrza po stronie kierowcy przed odpaleniem trzeba ruszyć pokrętłem kratki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledze chyba chodzi na którym kablu zamontować ten włącznik. A nie kto gdzie go zamontował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odetnij pompe paliwa (w benzyniaku):

pin 1 zlacze X1 w nogach kierowcy

przecinasz przewod i dokladasz przekaznik

piny przekaznika jezeli sterujesz masa:

pin 30 - jeden koniec przewodu pompy paliwa

pin 85 - masa z przycisku (na 1 pin przycisku podajesz mase a drugi podpinasz pod pin 85 przekaznika, wlacznik - 0,1)

pin 86 - stale +12V

pin 87 - drugi koniec przewodu pompy paliwa

przecinasz przewod i dokladasz przekaznik

piny przekaznika jezeli sterujesz plusem:

pin 30 - jeden koniec przewodu pompy paliwa

pin 85 - masa stala

pin 86 - +12V z wlacznika (na 1 pin przycisku podajesz +12V po stacyjce[najlpeiej] a drugi podpinasz pod pin 85 przekaznika, wlacznik - 0,1)

pin 87 - drugi koniec przewodu pompy paliwa

Zalaczam mala rozpiske:

Please login or register to see this link.

Edited by Ravcio1985

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej jest zrobić na kablu czerwono-niebieskim idącym od kostki przy nogach kierowcy wzdłuż progu aż do pompy paliwa.

Zrób to tak aby nie było widoczne czyli, najlepiej gdzieś w połowie progu a nasptępnie dokłądnie zaizoluj kable taśmą materiałową tak aby wyglądało na oryginalną instalację, co do przycisku, nie polecam lewarka, po za spodem obudowy kierownicy zzawsze się tego szuka właśnie w lewarku.Poszukaj jakiegoś miejsca które nie żuca się w oczy a zarazem jest w miarę osiągalne i nie podejrzane podczas normalnego odpalania samochoduł. Co do miejsca mogę Ci podpowiedzieć na prv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Edited by janko2771

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba każda instalacja LPG daje taką możliwość

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...