Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rafix1

przeciągnięcie kabla od aku do kabiny (VC)

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Podziękowania dla Jurka (dejot) za naprowadzenie mnie na łatwe przejście do komory silnika,

mam nadzieję, że za to, że załączę również jego zdjęcia głowy mi nie urwie wink.gif

ostatecznie przeciągłem niżej pokazanym miejscem cztery kable zasilające, każdy 21mm2

EDIT:

obecnie mam założone 2x53mm2 marki HW

komora silnika, podwójna zaślepka nad maglownicą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

odgięta gumowa zaślepka i wywiercone na razie dwa otwory średnicy 14mm

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

kable na miejscu na razie dwie sztuki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i kolejne dwie sztuki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

wewnątrz wychodzimy na środku auta, tj. nad tunelem środkowym, odkręcamy (T20) osłonę przy pedale gazu, odginamy taką grubą gąbkę i kable są Nasze

poniżej wpomniane na początku posta zdjęcia dejot'a za co należą mu się podziękowania wink.gif

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez rafix1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jeszcze nie kupiłem polifta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale na 99,99% tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W polifcie można inaczej inaczej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Za schowkiem od strony pasażera w prawym górnym rogu jest zaślepka (w przedlifcie pewnie też).

Mamy do niej idealny dostęp zza schowka i od strony maski, zaraz pod spryskiwaczem szyby pasażera.

Od strony maski wygląda to tak.

72630819.jpg

68673832.jpg

Po wyjęciu schowka zaraz pod deską wygląda to tak

65801026.jpg

Na co dzień dziura jest załatana gumowym korkiem, ale można w nim robić dziury do woli.

P.S. Rafix1 dobrej jakości zdjęcia masz już na mailu.

Edytowano przez SIG_MAN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od strony kierowcy jest dokładnie taka sama zaślepka. Dostęp do niej jest sporo trudniejszy, bo trzeba wyjąć mechanizm wycieraczek, ale za to jesteśmy po stronie akumulatora i kabel może być krótszy. Wciskając kabel na ślepo w tę zaślepkę, po kilku próbach lądujemy przy pedale sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ciekawe czy da się przecisnąć 2 przewody 33mm do bagażnika gdzie będą rozdzielaczę prądu, kondensatory i wzmacniacze a mam 5m kable?? czy znajdzie się na to miejsce pod osłonami(boczkami) bo sub będzie w kole zapasowym(ew. nad butlą gazu) Edytowano przez micho_zam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam przeciśnięte do bagaja dwie sztuki 53mm2 (wcześniej były 4 szt. 21mm2 - fotki na początlu tematu) także Twoje 33mm2 bez problemu przejdą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

powiem Ci tak: jak już będziesz przewodami w kabinie, wymontuj fotel kierowcy i puść przewody środkiem auta i do bagaja...ja tak zrobiłem i wystarczyło 4,7m i jeszcze z 0,5m mam zapasu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dzięki kolego

Edytowano przez micho_zam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

otwory zrobione w gumowej uszczelce czy w tym co jest tą gumą przykryte?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

otwory wywiercone w tym co jest gumą przykryte, a w gumie nacięcie nożem na przewód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj jeszcze jest taka mini porada dot. CA w VC

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nice, ale gościu trochę opowiada z tą karoserią na masę. Fajnie też zastosował przelicznik 1000 na wzmacniacz -> 100 - 150 na kable.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

HighPower wejście w wzmacniaczu.Po co? Konwerter Audio RCA za 25zł a nie tyle kasy za wzmacniacz z tym wejściem + kable.Reszta super przejście lepsze u Rafixa oraz u mnie (kablem zasilającym).Nie potrzebnie wyciągane fotele.Ogólnie profeska zakład montujący ale nie dałbym auta na takie zabieg to cynowanie kabli nad dywanikami i brak uszczelek w bezpieczniku na kablach.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> a puzniej Panie takie rzeczy to normalka przy montażu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Curtis, ja pytałem rafixa, jak on kurczak sięgnął tam hen w dół i jeszcze wiertarkę zmieścił, ja latam z zakupami już ponad 5 lat i nadal ledwo sięgam żeby tę uszczelkę zmacać, a co dopiero odgiąć, wiertarkę zmieścić, może mi jakoś pokażecie gdzie to po stronie kabiny wychodzi to będę walił wiertłem od strony kabiny, bo tak to tego nie widzę. Mam Z19DTH i nie ma szans w/g mnie na dostęp od góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w 3,2V6 też tak zrobili przejście kablem do kabiny .... od środka może być ciężko, jest fotka, na której jest napisane "tunel środkowy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to była bajka jak u rafixa zaparłem się śrubokrętem od środka na tej gumie(rozebrałem plastiki przy pedale gazu i ujrzałem 2 linki oraz gumę,śrubokręt przeszedł bez problemu (kolega wypatrywał momentu) wyjąłem go,przykleiłem do niego kabel 18mm + i wcisnąłem jeszcze raz przeszedł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> kolega ciągnął(sięgnął ręką) a ja pchałem od środka by jak najciaśniej siedział w tej gumie.Założyłem peszelek i dojechałem do aku.Nie chciałem przechodzić po lewej stronie silnika bo aku mam po prawej a ciągnąć przez cały silnik kabel + .pomęczyłem się ale wydaje mi się to bardziej profesjonalne rozwiązanie i nic! nie wierciłem!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Rzeszów troszkę daleko przeciągnął bym ci to.Chyba mam zdjęcia z tej operacji,ale tak jak mówię zarezerwuj sobie dzień sprawdz w książce "sam naprawiam" jak zdjąć te plastiki obok pedału gazu(troszkę skomplikowane) ujrzysz gąbki i w głębi 2 linki do lewarka skrzyni,wetknij tam duży śrubokręt pod kątem (nie uszkodzisz linek minie je śrubokręt) jak poczujesz że przeszedł to zobaczysz jak wystaję pod maską a potem tak jak pisałem peszelek do aku bezpiecznik oczko na kleme i gotowe.reszta kabla tunelem pod tapicerką do bagażnika jakoś sobie poradzisz w schowaniu go.Kable sygnałowe to już inna bajka ale dużo łatwiej zapewniam!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zawsze można podnieść samochód i wturlać się od spodu złapać go ręką i wyjąć jak przejdzie dlatego potrzebny jest ktoś do pomocy.To podszybie to też niezły pomysł ale ten kabel przez cały silnik.Po za tym prawy próg zarezerwowany jest za schowkiem na kable RCA

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> razem ich nie puścisz niema szansJa mam lewy próg zasilanie prawy próg kable RCA.Jak najdalej odseperowane od siebie bo kiepskie a bałem się o zakłócenia trzaski itp.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Curtis, to nie miałeś plastikowej zaślepki, tylko samą gumę ?!

Który rocznik masz GTS'a, bo może już zaczeli oszczędzać i nie dali tego plastiku pod gumą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sama guma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> przeszło bez szemrania

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> 2004r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli zdejmuję osłonę tunelu środkowego od strony kierowcy i szukam ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak,

a dokładnie dwie osłony (jedna śrubka TORX20 jest ukryta pod osłoną, którą trzeba dość mocno odgiąć, ale z wyczuciem, aby nie pękła)

zobaczysz na zywo, to zrozumiesz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">, co miałem na mysli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co patrzyłem to odsłona jest dwuczęściowa. Jedna ta bliżej pedałów, której nakrętka nie ma plastikowej osłonki oraz druga przechodząca w tunel środkowy na wysokości lewarka skrzyni biegów. Ten ma nakrętkę pod plastikową osłonką na zatrzask. To gdzie jest ten wkręt na torx schowany?

Sent from my LG-P920 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ten torx schowany trzyma właśnie tę osłonę bliżej pedałów, a zasłania go osłona bliżej tulenu środkowego.

Odkręcasz wkręt pod plastikową zaślepką na osłonie tej bliżej tunelu, potem właśnie tę stronę osłony odginasz, i pod nią siedzi schowany drugi wkręt torx o którym mowa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> czyli ten co trzyma osłonę bliższą pedałom ... ale zagmatwanie wyszło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Failed, nie wiem jak to u was było ale u mnie od strony kabiny jest blacha, wycinek jest tylko szerokości tych gumowych łączników na linki od skrzyni. Zdarliśmy z City900 tę plastikową zaślepkę z gumową nakładką od strony silnika i potwierdziliśmy teorię. Pasek bez blachy ma może z 3 cm szerokości. Defa poszła więc ścieżką Sigmana.

Sent from my LG-P920 using Tapatalk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przeszedłem pomiędzy 2 tymi przewodami od skrzyni więc ani tego plastiku o którym była mowa nie uszkodziłem (jednak go mam)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Wbiłem na spontan wkrętak i przeszedł to było 2min,gorzej go przeciągnąć bo bardzo ciasno siedzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale dałem rade ja pchałem kolega ciągnął od strony silnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba było izolację przewodu wazeliną lub nawet mydłem posmarować, łatwiej by szło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj nie pomyślałem przy nastepnej okazji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> użyję a zawsze mam przy sobie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> rafix jak u ciebie z prądem?? Wczoraj dokładałem kondensator 1F bo protect się zapalał przy basie i głośnik zatrzymywał się,za bardzo prądożerne autko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> bałem sie o uszkodzenie głosnika ale teraz jest Ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×