Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość r.wwy

nie chodzi obrotomierz!!!

Polecane posty

Gość r.wwy

Witam!!!

Mam Vektrę 1.8 VB, od jakiegoś czasu mam problem z immobilajzerem, nie mogę odpalić jednym z dwóch kluczyków.

Drugim kluczykiem samochód odpala ale przestaje działać obrotomierz i strasznie szarpie samochodem na gazie i na benzynie!!!!

Czy to może być wina immobilajzera??????

Proszę o szybką odpowiedz..... stoję w Wawie rozkraczony....!!! Ps. gdzie się znajduje centralka immobilajzera?????

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a czek się świeci?? jak jest padnięty immobilizer to kontrolka czek mruga ,spróbuj odłączyć akumulator na parę minut

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega mowi jesi check ci miga to masz bład imobil... jesli tak to zrob tak przekrec kluczyk tak zeby zapaliły sie kontrolki idz do aku. i odłacz kleme minusowa i pozostaw na conajmniej 10 min. (mozesz isc na browka ) pozniej po 10min. cofnij kluczyk do poczatku a najlepiej wyjmnij go podłacz kleme i masz skasowany bład w kompie. Działa robiłem usiebie tak bo po mrozach mi oszalał. powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

dzięki koledzy za podpowiedzi .. Darkopa możesz opisać jakie miałeś przypadki z tym imo.... ? u mnie było tak że jak przekręciłem zapłon to raz migał czek raz nie podczas jazdy przestawał mi działać obrotomierz i auto po chwili gasło .. jak to było u Ciebie ? a te kasowanie błędów przez odłączenie aku. pomogło CI ?? pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy to w czyms pomoze ale migajacego checka mialem gdy padl mi regulator napiecia oraz plytka diodowa na alternatorze.Tzn.jak zaczynaly sie dziac jaja z pradem check zaczal migac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

dzięki kolego sprawdzę ładowanie ..jakby ktoś miał jakieś pomysły jeszcze to bardzo proszę o napisanie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

jak koledzy podpowie mi ktoś o co chodzi z tym skaczącym obrotomierzem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź napięcie ładownia - całkiem możliwe, że regulator napięcia w alternatorze pada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dwie opcje albo pada alternator, albo po prostu kończy Ci się komputer ale biorąc pod uwagę skaczący obrotomierz raczej to pierwsze.

Sprawdzałeś napięcie tak jak miałeś to zrobić? nikt niczego innego nie wymyśli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

o ile sie nie myle sygnały na obrotomierz pobierane są z czujnika wału. Może to od niego należało by zacząć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

Zrobiłem pomiary ładowania. Silnik nie obciążony 13,7V, przy pełnym obciążeniu - włączone światła itp.napięcie jest 12,70v.

Czy to może być koniec alternatora???

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

a jeszcze nie napisałem że jak zaczyna świrować obrotomierz to auto szarpie a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj mialem viki w ktorej byl do wymiany alternator ktory wogole nic pradu nie dawal

a obrotomierz chodzil normalnie, wiec tak jak kolega Siekier pisal sygnal na obrotomierz jest nadawany z czujnika na wale.

bynajmniej z tego co pamietam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

kolego r.wwy posty sie edytuje a nie pisze jeden pod drugim

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

na przyszlosc pamietaj o tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

juz myslalem ze masz uwalona wiazke pod maska ,kolega tak mial ze mu padla wiazka kolo silnika ,wygladala strasznie i wariowal obrotomierz bo zle sygnaly dostawal

ale po tym poscie sadze ze to przeplywka zrobila pa pa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

hmmm...? no nic zobaczymy co będzie dalej teraz występuje to sporadycznie poczekam aż padnie coś na amen wtedy napiszę o co chodziło .. a odnośnie tego ładowania to macie podobnie czy wyżej macie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewidętnie czujnik położenia wału uwalony. Czujnik gubi sygnał, wskazówka wariuje i zapłon się przestawia. Z tąd masz to gaśnięcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak jak kolega napisał a miga ci chek jeszcze czy zgasł ? bo jak miga to najlepiej było by zczytac błedy komputera mozesz sam lub podjechac na kompa tylko wtedy zapłaciszpewnie powyzej 60 dych tyle biora u mnie. pozdrawiam

tu masz porade jak zczytac błedy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez DarkoPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

czek już nie miga dzięki DarkoPa pomogła Twoja rada. a co do czujnika wału korbowego wymieniałem go w grudniu więc już by padł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupiłeś podróbkę to bardzo możliwe. Z resztą odczytaj błędy. to dowiesz się wszystkiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość r.wwy

płaciłem 350 zł za ten czujnik ,a jakaś możliwość sprawdzenia jest? bo po tych świrowaniach zapala się czek ale ponownie uruchamiam auto i jest ok. błędy też wyskakują ale jest ich sporo np czujnik położenia przepustnicy,wałki rozrządu ,wał korbowy, sonda, przepływomierz i jeszcze coś już nie pamiętam , ale jak odpalę ponownie 0 błędów silnik pracuje ok na pb jak i na lpg. więc mój wniosek że któryś z czujników robi czasem cześć i może przez to tyle błędów mi wywala jak myślicie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Prosze Bardzo a z tym czujniekiem to moze tak byc jak podroba to siadła bo nasze bryczki nie lubia podrobek sam sie przekonałem i staram sie brac orginalne czesci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×