Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
pbozyk

Brak recznego

Polecane posty

witam:)

mam problem a mianowicie zerwala mi sie ta krotka linka od hamulca recznego, laczaca lewarek z dlugimi linkami.

Czy moglbym prosic o jakas porade lub wskazowke na temat jak najlepiej i w najprostszy sposob wymjenic ta linke

z gory dziekuje za podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja porada. Jesli wiesz ktora to linka to trzeba niestety kupić i wymienic.Wymiana trwa ok pół godziny ale najleoiej wymienić obie. wymiana dwóch to max godz i 50 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hans21

Latem wymianiałem(robił to mechanik) linki recznego wraz z tarczo-bebnami i szczękami przez jakis czas reczny sie jakos sprawował a teraz trzyma tylko na ostatnim zabku da rade jakoś to podregulowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Da, pod lewarkiem jest śruba do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość hans21

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tym próbowalem ale na wiele sie nie zdało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze możesz podkręcić takie jakby ząbatki znajdujące się w bębnie, fachowo nazywa się to regulator hamulca. Jak zdejmiesz koło to napewno zobaczysz o co mi chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli chodzi o ten element - trzeba podkręcić i rozeprzeć szczęki.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie o ten element chodzi, najlepiej srube naciągu, pod dzwignią recznego popuścic, doregulować rozpierak szczek i dopiero wtedy naciągnąć linke śrubą pod dzwignią recznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×