Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
pizmak

Problem z tankowaniem

Recommended Posts

Witam wszystkich;)

Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość;D

Otóż mam problem z Viki B 99' 1,8 16V. Mianowicie, jak podjeżdżam na stację i chcę zatankować, to wybija mi pistolet(nie ważne jaka ilość paliwa czy 20l czy 2l). I żeby zatankować mu paliwo to muszę ledwo wciskać przycisk na pistolecie i stać bardzo długo zanim powoli mi wleje paliwo.Początkowo myślałem że może pistolet jest uszkodzony na stacji, ale przy każdym tankowaniu przy innych dystrybutorach jest to samo;( Jaka może być przyczyna tego i co trzeba zrobić, aby nie wybierać się z tym do warsztatu;)

W aucie mam LPG, ale wiadomo, rozruch następuje na benzynie. I bardzo często jeżdżę na benzynie, nie to żeby poszła w odstawkę.

Proszę o jakieś porady;)

PS.

Jeżeli taki temat był, to przepraszam za zaśmiecanie forum, ale mimo usilnych prób, nie znalazłem nic na ten temat;)

Pozdrawiam

Kamil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rodriguez3

Prawdopodobnie nie jedno krotnie był juz taki temat

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> więc radze głębiej poszukać...

A co do przyczyny kolego to masz zapowietrzony układ, a dokładnie to takie coś co znajduje się przy wlewie paliwa, taki odpowietrzacz. I przez to nie możesz nalewać, zostaje tylko wymiana. Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Mam to samo

jak się nazywa ta częśc którą trzeba wymienić przy wlewie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rodriguez3

Please login or register to see this quote.

Chyba są to jakieś wężyki odpowietrzające i one mogą być zatkane albo skrzywione. A o wiele więcej macie tutaj napisane:

Please login or register to see this link.

Myślę, że pomogłem w jakimś stopniu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i tu jest problem bo weżyki sprawdzałem i dalej nic...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rodriguez3

Please login or register to see this quote.

To może cały zbiornik jest zapowietrzony, jak to jest w tym linku podane? Moja znajoma miała też taki przypadek ale w Hondzie Civic z 95' ale ona to pojechała do serwisu i kupiła oryginalną część za 300 zł, a uszkodzone właśnie było coś koło wlewu, jakiś wąż.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Mam to samo co wy koledzy, ale w zwiazku z tym ze mam LPG i PB tankuje co jakis czas tak na uzupełnienie stanu nie zawracałem sobie tym głowy. Fakt iz zalanie 10 litrów paliwa odbywa sie przez kilkakrotne naciskanie pistoletu bo co chwile odcina jest denerwujace.

Sugeruja tutaj iz zbiornik moze byc zapowietrzony, ale czy nie powinno przy tym wystepowac psykniecie przy odkrecaniu korka, które własnie sugruje o zapowietrzeniu baku?

U mnie takiego efektu nie zauwazyłem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rodriguez3

A czuć benzynę jak przejdziecie koło auta lub ewentualnie jak otworzycie wlew to czuć bardziej benzynę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic w tym stylu. Wszystko wyglada wporzadku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rodriguez3

Please login or register to see this quote.

MOże czasami tak bywa, że może nie czuć. Zawsze jest tak, że coś czuć. Powodu trzeba szukać w układzie odpowietrzenia zbiornika. Albo ewentualnie gdzies podczas tankowania paliwo ucieka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak nadejdzie wiosna to cos moze tam podłubie. Jak narazie to tak pozostanie bo i tak tankuje co 3 tyg po 5 l tak do stanu 20 l

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rodriguez3

Please login or register to see this quote.

No to życze powodzenia w dalszej jeździe z taka ilością benzyny. Powiedz mi jak pompa Ci siądzie albo zacznie buczeć. No i co się dziwić czemu takie problemy są z zapowietrzeniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego jezdze juz tak od 1.5 roku od kiedy kupiłem auto i narazie zadnych problemów z pompa nie miałem. Tak jak napisałem jezdze na LPG a stan 20 litrów w baku przy gazie to takie min. które gdzies tam wyczytałem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest rodriguez3

Please login or register to see this quote.

A jeżeli mówisz, że 20 litrów to min. to zwracam honor

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> źle zrozumiałem... Ale znam takich właśnie co myślą, że jak mają do 10litrów benzyny to wystarcza, bo i tak jeżdzą na gazie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie,

wybaczcie że tak długo, ale niestety sesja się zaczęła i trochę brakuje czasu...

No ja jeżdżąc na gazie również mam w baku ok.15-20l, to zależy od tego ile chce mi się na stacji stać

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> zawsze tankuję paliwo jak tylko rezerwa włączy się "złodziej";D dlatego zawsze do 15 litrów będzie w baku. Mówiliście o wymianie tej płytki, a droga ona jest? tzn czy jest sens wymieniać, czy po prostu dłużej stać i tankować?

Gdzieś też wyczytałem, żeby od spodu zajrzeć na wężyki czy nie są gdzieś zagięte. Z tym niestety muszę się wstrzymać do wiosny, gdyż w taką pogodę to nawet garaż nie pomaga gdyż cały mokry od tego śniegu...;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...