Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
opstry

wysokie obroty na biegu jałowym

Polecane posty

witam!mam problem z obrotami silnika,a mianowicie jak jadę samochodem i wrzucę na luz to obroty mi spadają na 1100-1300,a powinny spaść na 800-900.dopiero jak samochód się zatrzyma to obroty spadają na prawidłowe 800-900.wymieniłem i czyściłem już silniczek krokowy,przepustnicę,nasmarowałem linkę gazu,sprawdziłem wszystkie przewody od podciśnienia-wszystko jest ok.na komputerze nie pokazuje żadnego błędu.nie wiem jaka jest przyczyna tych obrotów.mam pytanie-czy w vectrze jest jakiś czujnik prędkości (skrzyni biegów),który przenosi dane do komputera lub silniczka krokowego i podnosi obroty na biegu jałowym w trakcie jazdy.może ktos ma jakiś pomysł jaka może być tego przyczyna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rodriguez3

Moim zdaniem jest to normalny objaw... nie wiem jak to jest dokładnie, ale to co piszesz to jakoś to jest. Jest jakiś czujnik za to odpowiedzialny i jak auto sie toczy to jego obroty nie spadają idealnie tylko są lekko podwyższone i dopiero jak zatrzymasz auto to spadną. Myslę, że nie masz co się nie pokoić tylko jeździć dalej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale jest to drażniące. a po drugie stało się tak od nidawna. przez cztery lata od 2006 do 2010 roku było dobrze to znaczy jak samochód się toczył to broty spadały do prawidłowych 800-900 tylko teraz tak się zrobiło że obroty są wyższe jak samochód jedzie na luzie. z tego co jużsię dowiedziałem to mie ma na 99% żadnego czujnika w skrzyni który by odpowiadał za obroty podczas pracy silnika na biegu jałowym gdy samochód się toczy. pomóżcie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ale po co jeździsz na luzie na biegu się jeździ mniej spala ,a na postoju wszystko dobrze?

ja tez tak mam ze mam wieksze obroty na luzie i żadko sie zdaży żebym na luzie jechał

Edytowano przez ozi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×