Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Search the Community

Showing results for tags '2.2 direct'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Zloty Vectra Klub Polska
    • Archiwum
    • XXX ZLOT VKP 20-23.06.2019
    • XXX Zlot VKP 20-23.06.2019
  • Ogólne
    • Forum Główne
    • Spoty regionalne
    • Nasze Auta Klubowe
    • Fotki z targów, wystaw, imprez motoryzacyjnych
    • Facebook
    • YouTube
    • Foreign affairs
    • O forum i stronie
  • Technika
    • Dyskusje ogólne
    • Vectra A
    • Vectra B
    • Vectra C
    • Insignia A
    • Insignia B
    • LPG
    • Tuning
    • Car Audio
    • CB
    • Nawigacja
    • Zakup, ubezpieczenie, sprowadzenie Vectry
  • Off Topic
    • Forum Towarzyskie
    • Oddzialy Vectra Klub Polska

Categories

  • Vectra A
    • VA - silnik
    • VA - skrzynia biegów
    • VA - układ chłodzenia + ogrzewanie
    • VA - układ kierowniczy
    • VA - zawieszenie + hamulce
    • VA - nadwozie
    • VA - elektryka
    • VA - układ dolotowy + wydechowy
    • VA - felgi i opony
    • VA - pozostałe
  • Vectra B
    • VB - silnik
    • VB - skrzynia biegów
    • VB - układ chłodzenia + ogrzewanie
    • VB - układ kierowniczy
    • VB - zawieszenie + hamulce
    • VB - układ dolotowy + wydechowy
    • VB - nadwozie
    • VB - elektryka
    • VB - diesel
    • VB - felgi i opony
    • VB - pozostałe
  • Vectra C
    • VC - silnik
    • VC - skrzynia biegów
    • VC - układ chłodzenia + klimatyzacja
    • VC - układ kierowniczy
    • VC - zawieszenie + hamulce
    • VC - nadwozie
    • VC - elektryka
    • VC - felgi i opony
    • VC - układ dolotowy + wydechowy
    • VC - pozostałe
  • Insignia
    • Insignia - silnik
    • Insignia - skrzynia biegów
    • Insignia - układ chłodzenia + klimatyzacja
    • Insignia - układ kierowniczy
    • Insignia - zawieszenie + hamulce
    • Insignia - nadwozie
    • Insignia - elektryka
    • Insignia - felgi i opony
    • Insignia - układ dolotowy + wydechowy
    • Insignia - pozostałe
  • Inne porady
    • Car Audio
    • Różne

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Województwo


Nr klubowy


Auto


Oddział VKP

Found 7 results

  1. Witam! Od dluzszego czasu zmagam sie z jednym problemem. Samochod byl juz u 3 mechanikow i zaden z nich nie jest w stanie powiedziec co tak naprawde jest uszkodzone, chociaz ostatni z nich powiedzial, ze powinienem "celowac" w wtryski albo kolektor. Zaczelo sie od tego, ze na dluzszej trasie silnik troszeczke stracil mocy. Przez dluzszy czas wszystko bylo okey. Nastepnie znowu to samo az w koncu zapalila sie kontrolka z kluczykiem i samochod przeszedl w stan awaryjny. Zgasilem samochod odczekalem kilka minut zapalilem i dojechalem do domu. Odwiedziajac mechanikow w tym czasie wymienilem kilka rzeczy. Ale stan coraz gorszy. Silnik na wolnych obrotach chodzi przez chwile dobrze po czym spadaja obroty, silnik sie dlawi i gasnie. Przy jezdzcie kiedy dostanie mniejszych obrotow to samo i nie da sie jechac. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu przez doslownie kilka sekund jest jakby okey po czym dlawi sie. Dodam, ze samochod nie ma katalizatora. Oto lista wykonanych rzeczy w samochodzie: Wymienione świecie wymieniony zawor EGR 1. Podmieniona przepustnica; 2. Podmieniony przeplywomierz powietrza; 3. Podmieniony ECU sterujacy praca silnika; 4. Wykonane adaptacje ECU; 5. Sprawdzona pompa wysokiego cisnienia; 6. Sprawdzony zawor cisnienia paliwa na listwie; Dorzucam jeszcze zdj. Odczyt AFR na wolnych obrotach. Prawidlowa wartosc jest w granicach 14.5 Kolejnym krokiem bedzie zakup nowej listwy z wtryskami tylko z tego co sie orientuje tani koszt to nie jest wiec czy napewno dobrze jest isc w ta strone?
  2. Panie i Panowie piszę po prośbie czy jest ktoś z okolic Pruszcza Gdańskiego ? Potrzebowałbym podmienić pompę wysokiego ciśnienia w mojej Vectrze. Moja obecnie jest zdemontowana i wysłana do regeneracji chciałbym po prostu tylko potwierdzić czy na pewno moja padła. Objawy na wyświetlaczu auto z kluczykiem brak mocy i błąd wypadania zapłonów na 1 cylindrze.
  3. Witam, jak w temacie od niedawana coś zaczeło piszczeć trudno zlokalizowac. Wrzucam nagranie mozna sie przysluchac najlepiej chyba slychać pod koniec filmiku . Prosze o pomoc jesli ktos juz mial cos podobnego. Dziekuje Pozdrawiam.
  4. Edit: Na ostatniej focie jest dalsza cześć i miejsce gdzie ta listewka się urwała oraz zaznaczone te druciki którymi ruszał ten cały element zanim się złamał Pierwszy post na forum więc witam wszystkich. Teraz do konkretów, grzebałem dziś pod maską i znalazłem ułamany element plastikowy sterujący prawdopodobnie jakimiś klapkami w kolektorze ssącym(tak przynajmniej mi się wydaje. Może ktoś pomoże zidentyfikować po wyglądzie i umiejscowieniu. Silnik Z22YH w Signum z 2003 roku. Element znajdował się na lewo od filtra oleju pod całym osprzętem także trudno było zrobić fotki bo dostęp marny. Jest to taka listewka z dziurkami w które wchodziły cienkie metalowe druty którymi można poruszać lewo prawo. Dodam fotki bo więcej tego opisać nie potrafię Jutro będę część silnika rozbierał więc dajcie info co z tym zrobić, auto zachowuje się normalnie jak do tej pory. Na pierwszej focie opis ale trzeba powiększyć
  5. Witam. Niedawno zakupiłem Vectre C z wyżej wymienionym silnikiem,auto jakby straciło moc plus ten dziwny dźwięk pochodzący z silnika,dodam że auto z kluczykiem nie występuje check tak samo, znajomy który podłączal ów Vectre pod komputer również mówi że brak błędów Poniżej link do filmiku,który nagrałem telefonem dziś rano z góry przepraszam że nie na Youtube ale nie posiadam konta. Z góry przepraszam jeśli temat źle założony, jak i również proszę o szybką odpowiedź https://megawrzuta.pl/download/c62ecdec14e87daab5bd5373bb6f5e2e.html
  6. Witam na wstępie nadmieniam że jestem samochodowym laikiem więc gdyby coś w mojej opowieści było nie jasne to proszę o wyrozumiałość. W wakacje stałem się szczęśliwym posiadaczem VC Direct. Wymieniłem olej i inne podstawowe pierdołki. Już w pierwszym tygodniu zauważyłem że wskazówka obrotomierza bardzo lekko faluje. Mechanik wyczyścił przepustnicę i kazał zobaczyć co sie dzieje. W tym czasie założyłem instalacje LPG z dotryskiem PB. Jeździło super o skaczących obrotach i szale podniecenia instalacją LPG zapomniałem/ nie chciałem pamiętać. Aż do dnia kiedy autko odmówiło posłuszeństwa. Zawiozłem do opla bo mój mechanik(który tam pracuje) stwierdził że weźmie go na diagnozę na Tech2. Okazało się że padła pompa wysokiego ciśnienia(nie wiem czy LPG ma coś z tym wspólnego) Pompę naprawił mi zakład z krakowa. Kiedy Opel oddał mi auto na PB jeździło normalnie tylko że kazali mi sie wybrać do "gazownika" bo jak się włącza LPG to wyskakuje błąd na wszystkich wtryskiwaczach PB. Po weekendzie miałem wizytę u gazownika, a w między czasie jeździłem na samej benzynie i stwierdziłem że wleje sobie dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy z nadzieją że pomoże coś na owe szarpanie na biegu jałowym. Na wizycie u gazownika okazało się że PAN elektromechanik(serdeczne pozdrowienia) z opla przy lutowaniu kabli pomylił zielony z żółtym i dlatego był błąd na wtryskach. U gazownika podczas diagnozy poskarżyłem się na szarpanie i pan stwierdził że najpewniej przyczyną jest nie równa praca wtryskiwaczy PB. I na laptopie wyglądało to mniej więcej tak: nr1. 0.87 do 0.92 nr2. 0.62do 0,78 nr3, 0.82 do 0.87 nr4. 0.82 do 0.87 (Mniej więcej) Pan powiedział że wtrysk nr2 jest walnięty a nr1, nadlewa ubytki i dlatego najpewniej to szarpanie. Więc tu moje pytanie co z tym robić wymienić bramkę nr2 czy jeździć czy co? Pozdrawiam i życzę wesołych świąt(jeżeli oczywiście wcześniej nie umarliście z nudów czytając historię mojego życia )
  7. Witam Wszystkich serdecznie. Jestem wlascicielem Vectry 2.2 Direct 155 KM z 2005 roku. Samochod kupilem juz z tym problemem, od pierwszego wlasciciela, ale przez turecki komis gdzie sprzedajacy zaznaczyl ze auto tylko na eksport i nie daje zadnej gwarancji wiec musze poradzic sobie sam. Skusila mnie cena, przebieg 171000 i stan auta, wiec chcialbym go w koncu naprawic bo naprawde bardzo fajnie sie jezdzi. Otoz problem polega na tym ze auto po osiagnieciu temperatury powyzej 80 stopni nie odpala powtornie po zgaszeniu go. Odpali dopiero po ostygnieciu ponizej 80 stopni, oczywiscie mniej wiecej bo mowie o wskazaniu zegara temperatury. Zazwyczaj jezeli wtedy odpali zapala sie kontrolka z kluczykiem i auto nie ma mocy. Ale gdy juz zlapie ten blad wtedy odpali ponownie bez najmniejszego problemu. Za chwile po ponownym odpaleniu blad gasnie i wszystko jest ok, auto jezdzi normalnie. Czasem ale bardzo rzadko po ponownym odpaleniu wyskoczy kontrolka check i pali sie przez pol dnia po czym tez sama gasnie. Wtedy mozna zczytac bledy "wpadanie zapłonu na cylindrach" . Jezeli auto jest zimne pali na dotyk, jezeli jest w ruchu jezdzi bez problemu bez wzgledu na temprrature silnika. Jezeli jednak zostawi sie samochod zappalony to po osiagnieciu maksymalnej temperatury i kilku minutach pracy sam zgasnie. I wtedy oczywiscie nie da sie odpalic dopóki nie ostygnie ponizej magicznych 80 stopni. Jest jeszcze jeden problem byc moze powiazany z dolegliwoscia opisana wyzej. Jezeli w zbiorniku zostanie ponizej 15 litrow palwa wtedy samochod po dosc ostrym wejsciu w zakrety gasnie na chwile po czym po wyprostowaniu jedzie normalnie cos jak by braklo paliwa na sekunde, jest to dziwne bo nawet 10 llitrow to jest dosc sporo i nie powinno byc takiej sytuacji. Auto serwisowane w Oplu, ostatnia wizyta przy przebiegu 170000 pewnie ze wzgledu na dolegliwosci. Widac ze wymieniona jest pompka (continental) i pewnie wlasciciel dal sobie spokoj z inwestycjami i sprzedal auto. Aha, mieszkam w Niemczech i szkoda mi kasy na inwestycje u mechanikow lub w serwisie bo pewnie zaraz przekroczy to wartosc auta :-) Bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie i rady, bo szkoda mi rozstawac sie z Vectra, a mam troche pojecia o mechanice samochodowej i kilka zestawow kluczy to moze jakos razem poradzmy :-) Z gory wielkie dzieki!
×
×
  • Create New...