Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mspaw

Forumowicz
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About mspaw

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    opel signum 1.8

Recent Profile Visitors

540 profile views
  1. Witam, Powiem tak,przez prawie 2 lata wyskakiwal mi check po tankowaniu gazu,przerobilem gaziarzy ok 20,w koncu pojechalem do gosci co ogarniaja staga ,panek powiedzial co jest i jak, nie chcial za to nawet zlotowki,oczywiscie polozylem mu pare zlotych.raz po 80 kilometrazch wyskoczyl check i od tego czasu bledu nie ma,a zrobilem ok 500 km.czyli dobry gaziarz to jest to.
  2. Witam ,Ja mam jeszcze inną jedna puszke od wydechu,taka wzdluz zderzaka ,i od tego odchodza dwie koncowki na zewnatrz i dalej idzie prosta rura z nierdzewki do plecionki
  3. Witam, Mam pytanie czy powinno byc tak ze na Pb druga sonda pokazuje od 0,135V do ok.0,155V , a po przełączeniu na LPG pokazuje od 0,760V do 0,800V. Wszystko sprawdzane na rozgrzanym aucie i na biegu jalowym.Pierwsza sonda czy na LPG czy na Pb caly czas pracuje od 0,055V do ok 0,895V (sprawdzalem po przejechaniu ok.150 km na Pb).dodam ,ze co ok 100 km wywala blad P0170(blad mieszanki,) i teraz moje pytanie.Czy druga sonda do wymiany?,czy gdzies indziej szukac.Regulacja gazu byla robiona z piec razy i nic. Pozdrawiam
  4. mspaw

    sonda lambda LPG

    Witam, Mam pytanie czy powinno byc tak ze na Pb druga sonda pokazuje od 0,135V do ok.0,155V , a po przełączeniu na LPG pokazuje od 0,760V do 0,800V. Wszystko sprawdzane na rozgrzanym aucie i na biegu jalowym.Pierwsza sonda czy na LPG czy na Pb caly czas pracuje od 0,055V do ok 0,895V (sprawdzalem po przejechaniu ok.150 km na Pb).dodam ,ze co ok 100 km wywala blad P0170(blad mieszanki,) i teraz moje pytanie.Czy druga sonda do wymiany,czy gdzies indziej szukacRegulacja gazu byla robiona z piec razy i nic. Pozdrawiam
  5. Witam,idz do sklepu z uszczelkami i oringami,tam cos Ci dobiorą na wymiar.Zabierz stary na wzor i po klopocie.Pozdrawiam
  6. Daj znac czy pomoglo.Pozdrawiam
  7. Witam,wymien same oringi ktore sa w srodku w tych kolankach,mialem to samo i po wymianie problemu nie ma. wymiar oringu 21x3.5. koszt naprawy to ze 2 dziki plus 10 minut pracy.Pozdrawiam
  8. Witam ,co ok 200 km wyskakuje mi błąd P0170,i to zawsze cyklicznie co tyle kilometrów.Prosze o porade,czy isc w kierunku strojenia instalacji,czy moze lepiej sprawdzac cos innego?Dzieki za pomoc.Pozdrawiam
  9. Witam,moze przez takie cos konwerter audio M006 Pozdrawiam
  10. wymien ten przegub,ja tez sie z tym zmagalem.koszt nie jest duzy a wk***ialem sie z tym 2 lata bo cos pukalo( a jak cos puka to jestem chory, bynajmniej tak moja kobieta mowi)
  11. Witam a ja mam rurkowe żarówki i tez mrugaja,są tez takie gotowe zestawy do takich żarówek?
  12. Witam , Ja mam w 2003 roku przy scianie grodziowej.z18xe
  13. Witam,po wymontowaniu i wyczyszczeniu przepustnicy, ( udrożnieniu tego kanalika,bo byl zasyfiały na maxa) i po wymianie tych gum na cewce,bo byly popękane na razie jest ok.mam nadzieje ,ze tak juz zostanie.Pozdrawiam
×
×
  • Create New...