Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

olf111

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About olf111

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/11/1974

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bolesławiec

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VC '06 19DT 120 KM Cosmo

Recent Profile Visitors

366 profile views
  1. Udało się, w konfiguracji radia był wcześniej DAB, po zmianie na nie występuję logowanie poszło za pierwszym razem. Człowiek się uczy całe życie
  2. Wyświetlacz kupiłem z radiem i był rozparowany. Wymieniłem komplet. Sprawdzę jutro czy działa.
  3. Witam Nie mogę zalogować radia które kupiłem od forumowego kolegi. Op-com niby loguję pokazuję sukces ale wyświetlacz miga i dalej jest to samo. Nagrałem film z tego co robiłem. https://www.youtube.com/watch?v=zbQx7lz2_DQ Pomoże ktoś bo mnie pomału łapie ku..ica Pozdrawiam
  4. U mnie było podobnie, auto jechało ale było dość mułowate. Pomogło czyszczenie elektrozawóru VGT sterujący zmienną geometrią turbosprężarki - tak zwany overboost , made in Pierburg. Po czyszczeniu, a było syfu i zawór chodził dość ciężko problemy się skończyły. Pozdrawiam
  5. Zrób jak kolega mówi, najpierw omiń chłodniczkę i obserwuj. Sama chłodniczka to grosze ale wymiana jest upierdliwa. Wymieniałem jakieś dwa tygodnie temu bo ja miałem odwrotną sytuację i mi waliło płynem w wydech.
  6. Ogólnie jest tak że firma FTDI wypuściła sterownik który sprawdza czy chip jest oryginalny, jak nie jest ( czyli 99% chińczyków takie ma) wymazuję w chipie ustawienia Vendor ID i Product ID. Wtedy jest problem ze sterownikiem i poprawną pracą. Można to sprawdzić ( i ewentualnie naprawić) ściągając ze strony FTDI program FT Prog, po odczycie można sprawdzić VID i PID. Poprawne wartości dla VID to 0x0403 i dla PID to 0x6001. Jak to jest poprawne można jeszcze sprawdzić USB String Descriptors->Serial Number jak jest to można go wykasować i odznaczyć Serial Number Enabled. Oczywiście potem trzeba dać Devices->Program. Sprawdzamy w op-com i powinno działać
  7. Zmieniona konfiguracja wariantów programu w BCM i działa bez problemu
  8. Kup od gościa bez kodu, zgraj epprom i odczytaj kod programem "Opel Security Code Reader Cd30 and Cd30 Mp3".
  9. Witam Niedawno zmieniałem moduł komfortu w BCM bo nie działał mi centralny, klapa chodziła idealnie i z kluczyka, przycisku, przycisku na klapie. Po wymianie modułu ND na moduł NC który powinien działać bez problemu, centralny zaczął działać ale zaczęły się cyrki z klapą. Jak jest zamknięta pokazuję na liczniku że jest otwarta, po otwarciu na liczniku gaśnie otwarcie klapy, czyli jest odwrotnie Przycisk otwierania klapy działa co 30 raz, światła migają dwa razy do otwarcia ale nic się nie dzieje, to samo z zamykaniem. Co może być nie tak? Czy ewentualnie coś muszę zmienić jakieś ustawienia op-comem/Techem ?
  10. Mechanik stwierdził że to prawdopodobnie chłodnica spalin. Ma zrobić obejście to sprawdzić.
  11. Witam wszystkich Panowie mam problem ze swoją Viki 120 KM polift, ostatnio chodziła na wolnych obrotach gdy nagle zaczęła dymić białym dymem i w ciągu chwili zniknął cały płyn ze zbiorniczka. Normalnie stawiał bym na uszczelkę pod głowicą ale szybkość ubywania płynu to chyba musi być coś innego. Auto stoi u mechanika na umówioną wymianę rozrządu i zastanawiam się co dalej. Macie jakieś pomysły? Pozdrawiam
  12. Ściągnij program FT-PROG ze strony FTDI i sprawdź czy sterownik nie wymazał Ci VendorID ( 0x0403) ProductID (0x6010). Ma być tak jak w nawiasach. Nowe sterowniki wymazują te wartości jak wykryją podróbę układu FTDI.
  13. Schaeffler Gruppe na całym świecie rozwija i produkuje pod marką INA. Firma Schaeffler KG jest największą spółką w Schaeffler Gruppe, która ze swoimi markami INA, FAG i LuK jest obecna bezpośrednio w 170 miejscach i równo 49 krajach na całym świecie.
  14. Dziękuję bardzo Kupiłem NC.
×
×
  • Create New...