Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kfiatos

Forumowicz
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About kfiatos

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/07/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Otwock

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Astra H z19dth

Recent Profile Visitors

272 profile views
  1. Przepustnica nie ma nic do mocy na niskich obrotach. Egr owszem zaślep. Klapki kolektora szczelne? Opcomem musisz sprawdzić wysterowanie PWM zaworu turba podczas jazdy. Jak podczas dynamicznego przypieszania na 4 biegu będzie ciągle skakało o duże wartości to turbo jest źle wyregulowane. NIe mam już Astry więc teraz nie podam ci odpowiednich wartości. Masz 120 czy 150 km?
  2. Nie napisałeś czy masz DPF czy może został usunięty. Często słabi tunerzy usuwają obsługe DPF wraz z częścią tablicy DTC i potem są takie kwiatki. To co opisujesz mam u siebie i jest to błąd czujnika temperatury spalin w DPF. Zostało mi to po takim fachowym usunięciu DPFa. Są 2 sposoby. Wymieniasz czujnik na nowy (o ile uda ci się ustalić że to to) albo dajesz opornik chyba ok 300kOhm we wtyczkę gdzie się go podłącza (są 2 czujniki przy DPF). Ja mam tak kilka razy w miesiącu, że odpalam (brak błędów) i auto nie jedzie, maks 3000 obr ale woooolno się rozpędza. Wystarczy zgasić i odpalić i problem znika na kilka dni. Przyzwyczaiłem się ale musze dać ten opornik
  3. Niestety nie ma w tym wątku odpowiedzi czy da się wylogować afl i zamienic na ahl. Wyczytałem tylko, że mogę zmienić wariant świateł ale wtedy nie działa tryb auto
  4. Cześć. Prawa lampa co jakiś czas rzuca błąd 1461. Przestają wtedy skręcać lampy i miga lampka na desce. Zgaszenie i odpalenie auta pomaga. Dzieje sie to z raz w tygodniu ale coraz częściej. Jak dla mnie to lampy mogą nie skręcać. Da się wyłączyć tylko skręcanie/AFL zostawiając resztę funkcji bez zmian (poziomowanie/bixenon)? Mam opcom i vauxcom i pin do auta. Astra H
  5. Znajdz kogos z opcom i pojezdzij. Nagraj logi. Obserwuj wartosc wysterowania zaworka od turbo, to duzo mowi o pracy turbiny. Miales tak przed regeneracja czy dopiero po?
  6. Przyczyn szarpania może być wiele. A szczelny masz intercooler?
  7. U mnie to było turbo i przytkany dpf. Wiem jak to zdiagnozować opcomem ale to trzeba pojeździć i popatrzec na logi. Przez internet się nie da
  8. DPF usunięty czy go nie było? Co z kolektorem ssącym? Masz opcoma? Skąd jesteś?
  9. Chyba w fabrycznie nowym aucie. Poczytaj sobie o korekcjach wtrysków
  10. Najpierw zaślep EGR całkowicie i daj znać. Tylko nie jeździj tak za długo bo zapisze się błąd i będziesz musiał jakimś testerem skasować. NIe zawsze czyszczenie egr pomaga. Czasem dopiero nowy rozwiązuje problem
  11. 52000 kilometrów? serio? jeśli tak to raczej nie uda Wam się go wypalić
  12. A to nie jest tak, że jak turbo puszcza olej to też tam będzie kapać? U mnie kapie z tego miejsca i usłyszałem diagnozę 'turbo puszcza'
  13. U mnie były wibracje przy pedale w podłogę przy uszkodzonych klapkach więc u Ciebie również kolektor może być przyczyną. Też szukałem źródła wibracji - po wymianie na zaślepiony objawy przeszły
  14. Prędzej masz dziurawy nieszczelny kolektor wydechowy lub urwaną szpilkę jeśli masz 150km (Z19DTH)
×
×
  • Create New...