Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kfiatos

Forumowicz
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O kfiatos

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1982.07.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Otwock

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Astra H z19dth

Ostatnio na profilu byli

258 wyświetleń profilu
  1. Nie napisałeś czy masz DPF czy może został usunięty. Często słabi tunerzy usuwają obsługe DPF wraz z częścią tablicy DTC i potem są takie kwiatki. To co opisujesz mam u siebie i jest to błąd czujnika temperatury spalin w DPF. Zostało mi to po takim fachowym usunięciu DPFa. Są 2 sposoby. Wymieniasz czujnik na nowy (o ile uda ci się ustalić że to to) albo dajesz opornik chyba ok 300kOhm we wtyczkę gdzie się go podłącza (są 2 czujniki przy DPF). Ja mam tak kilka razy w miesiącu, że odpalam (brak błędów) i auto nie jedzie, maks 3000 obr ale woooolno się rozpędza. Wystarczy zgasić i odpalić i problem znika na kilka dni. Przyzwyczaiłem się ale musze dać ten opornik
  2. kfiatos

    Czy da się wyłączyć AFL?

    Niestety nie ma w tym wątku odpowiedzi czy da się wylogować afl i zamienic na ahl. Wyczytałem tylko, że mogę zmienić wariant świateł ale wtedy nie działa tryb auto
  3. Cześć. Prawa lampa co jakiś czas rzuca błąd 1461. Przestają wtedy skręcać lampy i miga lampka na desce. Zgaszenie i odpalenie auta pomaga. Dzieje sie to z raz w tygodniu ale coraz częściej. Jak dla mnie to lampy mogą nie skręcać. Da się wyłączyć tylko skręcanie/AFL zostawiając resztę funkcji bez zmian (poziomowanie/bixenon)? Mam opcom i vauxcom i pin do auta. Astra H
  4. kfiatos

    Brak mocy na niskich obrotach...

    Znajdz kogos z opcom i pojezdzij. Nagraj logi. Obserwuj wartosc wysterowania zaworka od turbo, to duzo mowi o pracy turbiny. Miales tak przed regeneracja czy dopiero po?
  5. kfiatos

    Brak mocy na niskich obrotach...

    Przyczyn szarpania może być wiele. A szczelny masz intercooler?
  6. kfiatos

    Brak mocy na niskich obrotach...

    U mnie to było turbo i przytkany dpf. Wiem jak to zdiagnozować opcomem ale to trzeba pojeździć i popatrzec na logi. Przez internet się nie da
  7. kfiatos

    Brak mocy na niskich obrotach...

    DPF usunięty czy go nie było? Co z kolektorem ssącym? Masz opcoma? Skąd jesteś?
  8. Chyba w fabrycznie nowym aucie. Poczytaj sobie o korekcjach wtrysków
  9. kfiatos

    Brak mocy na niskich obrotach...

    Najpierw zaślep EGR całkowicie i daj znać. Tylko nie jeździj tak za długo bo zapisze się błąd i będziesz musiał jakimś testerem skasować. NIe zawsze czyszczenie egr pomaga. Czasem dopiero nowy rozwiązuje problem
  10. kfiatos

    Vectra C brak mocy , zero błędów

    52000 kilometrów? serio? jeśli tak to raczej nie uda Wam się go wypalić
  11. kfiatos

    Uszczelka dolotu turbo

    Udało Ci się zrobić?
  12. kfiatos

    Uszczelka dolotu turbo

    A to nie jest tak, że jak turbo puszcza olej to też tam będzie kapać? U mnie kapie z tego miejsca i usłyszałem diagnozę 'turbo puszcza'
  13. U mnie były wibracje przy pedale w podłogę przy uszkodzonych klapkach więc u Ciebie również kolektor może być przyczyną. Też szukałem źródła wibracji - po wymianie na zaślepiony objawy przeszły
  14. Prędzej masz dziurawy nieszczelny kolektor wydechowy lub urwaną szpilkę jeśli masz 150km (Z19DTH)
  15. Mech zrobił to delikatnie młotkiem przez drewniany kołek po odkręceniu pompy i zablokowaniu koła śrubami
×