Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

JarosPL

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About JarosPL

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/23/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    VC Kombi

Kontakt

  • GG
    12867237

Recent Profile Visitors

236 profile views
  1. Chyba jak na razie nic się nie zmieniło w kwestii modułu?
  2. Na tylnych znalazłem oznaczenie PT. Na przednich nie mogę nic wypatrzec. Pomiary też robiłem ale po zdjęciu z podnośnika i chyba nie siadł jeszcze dobrze. W vinie nie ma informacji o sportowym zawieszeniu. Amory były zmienianie bo są sachs super touring
  3. Postawie chyba jednak na wtryski. Turbo wydaje mi się, że dmucha dobrze, mimo, że żadane jest 120 na jałowym a rzeczywiste 102. Ale praca silnika pozostawia wiele do życzenia, czasem rano przy odpalaniu zadymi na biało. Podczas jazdy mam też wrażenie, że mógłby czasem jechać lepiej a czasem jest ok. Ogólnie sporo cyrkow a w sumie żadnych błędów. W op com korekcje niby ok, ale czytałem, że często nie daje to pewności, że wtryski nie leja. Dwumas też mocno wyjechany więc i wtryski mogą cuda pokazywać.
  4. Od zimy czyli będzie jakieś 5 tysi kilometrów tylko na bp, środek liqui moly też raz był i nadal spaliny za autem śmierdzace, śmierdzi jak z Jelcza, denerwuje mnie to. ogólnie średnio za 200 zł robię 610-620 km trochę miasto reszta trasa. Czyli ok ale najgorzej, że nawet zagrzany mocno a dawki nadal wysokie. Jakby to dało się ogarnąć przy robieniu nowej mapy to bym podjechał do kogoś
  5. A no właśnie, tak myślałem, że u mnie sporo za dużo
  6. Najlepiej logi zrobić jak masz op coma, myślę, że 3 bieg od 1500 obrotów i do 4 gaz w podłodze, może coś ktoś będzie mógł powiedzieć po tym
  7. Klima wyłączona. Myślałem, że te koło 1 to już nie jest super
  8. U mnie jest błąd po odpieciu i powinien być. A co do mocy klapy, turbo, sterowanie turbiny i wtryski sprawdzone? Zaworek N75
  9. Tak, szału faktycznie też nie ma z nimi
  10. Ja kupiłem h&r do swojego kombi i leżą bo nie wiem czy nie będzie całkiem taczka, ale zastanawiam się co mam teraz za sprężyny bo są tak twarde, że ja pier... I ciekaw jestem czy to jakieś ori i VC jest taka twarda czy ktoś założył jakieś wzmacniane.
  11. Z tego co się orientuję to powinno się zoptymalizowac mapę silnika po usunięcia egr. Ale to pewnie robi się jak robiony jest chip a nie jak usuwa się egr
  12. Jakby był ktoś ciekawy to stukal wentylator chłodnicy, 2 podkładki i już wszystko jest jak trzeba
  13. Witam, Od kiedy mam VC spaliny z wydechu nawet przy temp silnika 90 stopni są mocno śmierdzace, delikatnie pod światło widać też dym, egr zaslepiony do testów całkowicie jest trochę lepiej. Ostatnio zainteresowało mnie w test mode INJ-RC ciągle zmienia się między 183-366 z przewaga 244-366 ml/s. To chyba trochę za dużo jak na całkowicie zagrzany silnik i temperatury otoczenia około 35 stopni. Chwilowe spalanie 0.9 czasem bardzo mało kiedy 0.8. Czy takie za duże dawki mogą być spowodowane źle zrobiony chip tuningiem? Auto było chipowane przez poprzedniego właściciela. Ale mam wrażenie, że nie jedzie do końca tak jak powinno. Może ktoś zerknąć na tę zakładkę komputera u siebie?
  14. Witam, Dopadł i mnie problem z dieslem, dźwięk z przodu silnika, słychać to najlepiej stojąc obok atrapy. Zaraz po odpaleniu jest ok, a po chwili takie dziwne klepanie. I wiem jak pracuje diesel i, że jest głośny, ale to nie jest normalna praca 1.9 cdti. Telefony mocno uwydatnil ten dźwięk, ale praktycznie zagłusza klekot diesla. Koło pasowe zmienione, nic nie pomogło. Pęknięty kolektor czy jeszcze coś innego? Silnik z19dt https://m.youtube.com/watch?v=c9TFYEjkH5c&feature=youtu.be
×
×
  • Create New...