Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

PiotrekM33

Forumowicz
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

PiotrekM33 last won the day on October 18 2015

PiotrekM33 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About PiotrekM33

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 10/21/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ostrołęka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B X20XEV
  1. z tego co wyczytałem w pierwszym poście to łożysko było wymieniane, ciężko coś podpowiedzieć gdy nie wiemy co to faktycznie za odgłos. Moim zdaniem skoro wszystko było robione w przednim prawym kole może warto zajrzeć do innych, czasami odgłosy potrafią się przenosić i ciężko jednoznacznie stwierdzić gdzie. Sam miałem z tym problem w passacie ojca, ale samochód do góry, stetoskop i wszystko jasne, wydaje się śmieszne ale stetoskop pomaga w takich sytuacjach. Co do jajowatych opon, zazwyczaj objawiają się również biciem na kierownicy, choć niektóre są po prostu głośne. Najłatwiej wyeliminować to tymczasowym wrzuceniem innych np. na letnich, zamianą przodu z tyłem bądź wrzuceniem zapasu.
  2. Masz pewność że to w przednim kole? W poprzednim aucie pękła mi sprężyna szczęk hamulca ręcznego i gdy się dostawała między okładzinę a bęben hałas był nieznośny, bałem się dojechać do domu, aczkolwiek chwilami cichło, widocznie inaczej się układała. Przednie hamulce zapewne przejrzałeś.
  3. jest jeszcze opcja regeneracji, ja zdecydowałem się na obicie kevlarem i na razie bez zastrzeżeń
  4. mam op-coma ale nie mam możliwości resetu BLM, właśnie zastanawiałem się czy tylko mój chiński clon nie ma tej funkcji czy po prostu tak jest we wszystkich.
  5. jeśli mowa tu o X18XE to jak się nie mylę jest na simtec 56.5 a więc odpięcie aku nie resetuje korekt, pozostaje jazda na pb, chyba jeszcze tech sobie z tym radzi, ale to już raczej wiąże się z wizytą w serwisie.
  6. Po pierwsze trochę mało danych o aucie i lpg oraz czy nie ma błędów. Prawdopodobnie tak jest, że rozjechały się mapy, aby wróciły do normy (pod warunkiem że wszystko sprawne) czasami wystarczy 50 km a innym razem 150km , wszystko zależy od stylu i warunków jazdy. Najlepiej jest podpiąć kompa i obserwować. Ale do sterownika lpg też należało by zajrzeć czy dobrze ustawiony.
  7. Sprawdź przewody, u mnie był przełamany i na luzie stykał, a po wkręceniu trochę zmienił pozycję i już nie łączył.Znalazłem uszkodzenie, lutownica, koszulki i wszystko działa, a też zacząłem od wymiany czujnika.
  8. sprawdź sprężyny, u mnie auto stało normalnie ale były tak miękkie że na wybojach lub po obciążeniu tyłu obcierało o nadkole. Po wymianie tył się usztywnił i jest wszystko ok.
  9. po zgaszeniu auta na odcinku reduktor-wtryskiwacze jest cały czas ciśnienie gazu, jeśli wtryski gazowe leją lub reduktor puszcza gaz podciśnieniem do kolektora ssącego to podczas odpalania na benzynie w kolektorze znajduje się też gaz i robi się za bogato, efektem zalewanie i problemy z odpaleniem.
  10. Po pierwsze za mało danych o instalce, jaki sterownik, jakie wtryski, po jakim przebiegu. Czy po regeneracji reduktora przeprowadzałeś regulację? Bez podłączenia komputera nic nie zrobisz.
  11. gaz sekwencja? Jeśli tak, to ja bym najpierw sprawdził czy to nie wina lpg, czyli lejące wtryskiwacze lub reduktor puszczający gaz podciśnieniem do kolektora. Najłatwiej sprawdzić to zakręcając zawór przy butli i pojeździć jakiś czas na benzynie.
  12. To zarzucanie to coś jakby nie palił na wszystkie gary? sprawdź dobrze przewody i świece, przyjrzyj się czy nie ma jakiegoś pęknięcia na izolatorach. Co do mieszanki, czy auto ma instalację LPG?
  13. przyczyn może być sporo, ale nie zaszkodzi zacząć od resetu climatronica AUTO + OFF przez ok 5 sek.
  14. wygląda że spod pokrywy zaworów, ale chcesz mieć pewność to umyj silnik i obserwuj, ja w ten sposób wyeliminowałem wszystkie wycieki, nawet najmniejsze.
  15. przy takich ubytkach to pasowałoby zamontować drugi zbiornik na olej bez podnośnika lub kanału się raczej nie obejdzie, trzeba dokładnie obejrzeć wycieki i pomiar kompresji by się przydał. A na razie rzuć jakiś karton pod samochód, zobaczysz ile i z jakich miejsc kapie.
×
×
  • Create New...