Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piotrek10.10

Forumowicz
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Piotrek10.10

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C Z18XE 2003r

Recent Profile Visitors

256 profile views
  1. Ja w sedanie na krótkim odcinku przewiozłem drzwi 200cm na 80cm. Jechałem trochę wygięty w paragraf, ale ze względu, że był to krótki odcinek ze sklepu pod dom to zaryzykowałem, bo nie chciałem nikogo na szybko organizować z większym samochodem. Drugi raz bym za w czasu poprosił kogoś o pomoc w przewiezieniu takiego ładunku.
  2. Jeszcze raz w takim razie zrobię przegląd zawieszenia i zobaczymy czy coś wyjdzie
  3. Cześć, pewnie nie przeczytałem wszystkich tematów na forum z podobnymi problemami, ale te które udało mi się znaleźć to tak. Jednak problemy trochę się różniły bo albo uciekał tył auta albo było jakieś bicie na kierownicy. W moim przypadku wygląda to tak, że jadąc drogą zgodnie z przepisami (nie ważne czy 60 czy 90) gdy wjadę na jakąś nierówność lub mała koleinę potrafi ściągać raz w prawo raz w lewo w zależności po której stronie była ta nierówność (jak po prawej to w prawo i na odwrót). Czuć to dość mocno na kierownicy, że ciągnie więc non stop muszę być przygotowany na taką niespodziankę, żeby skorygować. Problem występuje na oponach letnich w rozmiarze 205/55/R16, dodam, że nie mam takiego problemu na komplecie zimowym 195/65/R15. 205/55/R16 nie są chyba aż tak szerokimi oponami, żeby ciągało po nierównościach? Czy wina może być właśnie w rozmiarze? Rodzaju opon? Czy szukać przyczyny w zawieszeniu? Trochę specyfikacji: -Pacjent: VC sedan z18xe -Opony 205/55/R16: przód GT Radial (asymetryczne); tył Dayton Evo D320 (kierunkowe) -Koła wyważone -Zbieżność i geometria robione tej wiosny -Na SKP żadnych zastrzeżeń co do zawieszenia -Niezależny mechanik też twierdzi, że na chwilę obecną zawieszenie OK i nic nie trzeba robić
  4. https://www.google.pl/search?q=Auto-Elektrotechnika+Marcin+Przekop&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=j0CmWoHeM46lX56wlYAI
  5. U mnie też był zalany żywicą, ale jednak po wydłubaniu żywicy okazało się, że jest ułamany. Po ponownym przylutowaniu tego samego rezystorka, wycieraczki zaczęły działać (wcześniejsze objawy: losowy brak spryskiwaczy, brak pierwszego biegu/czasówki, brak parkowania, zatrzymywały się na środku szyby). Koszt naprawy 0 zł i trochę wolnego czasu. Warto sprawdzić zanim zamówi się nowy silniczek.
  6. Czyli regeneracja i wymiana tłoczka ma jak najbardziej sens. Dzięki za pomoc
  7. A jeżeli okolice toczka są mocno skorodowane i aluminium utlenione to ma regeneracja sens(oczywiście biorąc pod uwagę zestaw naprawczy z tłoczkiem), ta "gumka" wokół tłoczka nie będzie spadać czy coś podobnego?
  8. Witam, Mam do wymiany zaciski z tyłu, moje obecne są mocno skorodowane, tłoczek nie odbija i nie da się już go wkręcić.Mechanik znalazł mi regenerowane za 300zł+ od sztuki. Tylko przeglądając aukcje widzę że ceny wahają się mniej więcej 150-200. I moje pytanie jak wygląda normalna cena zacisków do silnika 1,8. A może ktoś kupował już i może polecić jakiegoś sprzedawcę.
  9. Witam Troche czasu juz minelo od tego jak pare osob wymienialo same tuleje. Czy ktos moglby sie wypowiedziec na temat trwalosci, ile km zrobiloscie na tych tulejach. Czeka mnie wymiana i zastanawiam sie na lemforderami czy warto.
  10. W temacie o polecanych mechanikach na podlasiu był z tego co pamiętam do niego kontakt. Jeśli Fasty to chyba to jest ten zakład, ale sprawdź w oddziale podlaskim, albo niech ktoś potwierdzi, bo nie jestem pewien. Auto Elektromechanika - Marcin Przekop Adres ul. Łyskowska 2 lok. 1 15-694 Fasty
  11. Jako alternatywa dla takiej osłony, 1:44 i pozamiatane https://www.youtube.com/watch?v=8SSljUWL1-w
  12. Ja także zmieniam w zakresie 2,5-3 i przy trybie mieszanym (30% miasto, 70 trasa) spalam w aktualną pogodę ok.7l/100, ale zaraz jak przyjdą mrozy to pewnie podskoczy.
  13. Skoro wyszło 14l/100 to albo coś się dzieje z silnikiem, albo ciężka noga + krótkie odcinki. Widzę, że mieszkasz na podlasiu także o korkach na ulicy nie ma mowy. Ja jeżdżąc po Białymstoku do pracy robię jakieś 500km(kilka świateł jakieś 3km potem wyjazd na "obwodnicę" z prędkością 80km/h i tak przez 8km, razem 11km w jedną stronę) + 200km samej trasy, zawsze wychodzi 700-710km to spalam 48-50 litrów benzyny.
  14. Ok, może ktoś jeszcze dorzuci swoje zdanie na ten temat. Do jutra rano muszę podjąć decyzję czy zostaje czy wymiana na GMa.
×
×
  • Create New...