Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Piotrek10.10

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Piotrek10.10

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C Z18XE 2003r

Recent Profile Visitors

228 profile views
  1. U mnie też był zalany żywicą, ale jednak po wydłubaniu żywicy okazało się, że jest ułamany. Po ponownym przylutowaniu tego samego rezystorka, wycieraczki zaczęły działać (wcześniejsze objawy: losowy brak spryskiwaczy, brak pierwszego biegu/czasówki, brak parkowania, zatrzymywały się na środku szyby). Koszt naprawy 0 zł i trochę wolnego czasu. Warto sprawdzić zanim zamówi się nowy silniczek.
  2. Czyli regeneracja i wymiana tłoczka ma jak najbardziej sens. Dzięki za pomoc
  3. A jeżeli okolice toczka są mocno skorodowane i aluminium utlenione to ma regeneracja sens(oczywiście biorąc pod uwagę zestaw naprawczy z tłoczkiem), ta "gumka" wokół tłoczka nie będzie spadać czy coś podobnego?
  4. Witam, Mam do wymiany zaciski z tyłu, moje obecne są mocno skorodowane, tłoczek nie odbija i nie da się już go wkręcić.Mechanik znalazł mi regenerowane za 300zł+ od sztuki. Tylko przeglądając aukcje widzę że ceny wahają się mniej więcej 150-200. I moje pytanie jak wygląda normalna cena zacisków do silnika 1,8. A może ktoś kupował już i może polecić jakiegoś sprzedawcę.
  5. Witam Troche czasu juz minelo od tego jak pare osob wymienialo same tuleje. Czy ktos moglby sie wypowiedziec na temat trwalosci, ile km zrobiloscie na tych tulejach. Czeka mnie wymiana i zastanawiam sie na lemforderami czy warto.
  6. W temacie o polecanych mechanikach na podlasiu był z tego co pamiętam do niego kontakt. Jeśli Fasty to chyba to jest ten zakład, ale sprawdź w oddziale podlaskim, albo niech ktoś potwierdzi, bo nie jestem pewien. Auto Elektromechanika - Marcin Przekop Adres ul. Łyskowska 2 lok. 1 15-694 Fasty
  7. Jako alternatywa dla takiej osłony, 1:44 i pozamiatane https://www.youtube.com/watch?v=8SSljUWL1-w
  8. Ja także zmieniam w zakresie 2,5-3 i przy trybie mieszanym (30% miasto, 70 trasa) spalam w aktualną pogodę ok.7l/100, ale zaraz jak przyjdą mrozy to pewnie podskoczy.
  9. Skoro wyszło 14l/100 to albo coś się dzieje z silnikiem, albo ciężka noga + krótkie odcinki. Widzę, że mieszkasz na podlasiu także o korkach na ulicy nie ma mowy. Ja jeżdżąc po Białymstoku do pracy robię jakieś 500km(kilka świateł jakieś 3km potem wyjazd na "obwodnicę" z prędkością 80km/h i tak przez 8km, razem 11km w jedną stronę) + 200km samej trasy, zawsze wychodzi 700-710km to spalam 48-50 litrów benzyny.
  10. Ok, może ktoś jeszcze dorzuci swoje zdanie na ten temat. Do jutra rano muszę podjąć decyzję czy zostaje czy wymiana na GMa.
  11. Elf Evolution 900 sxr 5w30. Normy akurat nie ma. Olej wymieniany raz do roku czyli co niecałe 10tyś. km. Zostawić czy wymiana na GM?
  12. Cześć Czy wszystkie silniki benzynowe opla spełniają klasę jakości acea a5/b5? Czy tylko z22se, z22yh i z32se? Bo nie wiem czy dobrze interpretuję zapisy w instrukcji obsługi. Pytam ponieważ posiadam olej właśnie acea a5/b5 i nie wiem czy można go zalewać bez obaw(silnik z18xe) czy lepiej wymienić na acea a3/b3. http://www.fotosik.pl/zdjecie/af96cc28bec65f9b
  13. Były już tematy: http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/151493-problem-z-wycieraczkami-vc-przod/ http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/178604-problem-z-wycieraczkami-raz-jeszcze/ rada z postu 14 może rozwiąże twój problem, jak u kolegi creed1984. To chyba najtańsza opcja naprawy, jak nie pomoże to coś innego, jednak czytając ten temat kilka osób miało to samo i pomogło osobiście też przymierzam się do wymiany tego opornika, gdyż od czasu do czasu miewam identyczny problem
  14. U mnie rezerwa zapala się przy jakichś 12 litrach w zbiorniku, co też jest za wcześnie. Najłatwiej to byłoby zrobić więcej kilometrów po mieście bez trasy chociaż te 200 i sprawdzić jakie wtedy jest spalanie, aczkolwiek wiem, że to może być problematyczne. Bez takiego testu, samo patrzenie na dane z komputera jest moim zdaniem całkowicie bez sensu bo zawsze będzie za dużo chociażby przez samo ruszanie i zatrzymywanie się co chwile. Masz 20 litrów w baku, a komputer pokazuje 100km, a w rzeczywistości zrobisz 200. Ja czytałem już sporo tematów na temat spalania w vectrach, a wskazań komputera i u niektórych komputer już dawno pokazuje zasięg zero km a przejadą jeszcze kilkadziesiąt.
×
×
  • Create New...