Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Andril

Forumowicz
  • Content Count

    127
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Andril

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/09/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra GTS 1,8 + LPG Solaris Dynamic

Recent Profile Visitors

331 profile views
  1. Rozumiem że pokrętło działa tobie w lewo i prawo normalnie nie działa ci tylko przycisk prawdopodobnie przyczyna to zimne luty z tyłu enkodera nie łączą wystarczy je przylutować na nowo i powinno działać jak nowe.
  2. Ty z tym emulatorem nawet nie zły pomysł 80 zł i z głowy, nie trzeba wsadu wyciągać ze sterownika silnika żeby go wyłączyć
  3. Też polecam te świece Denso IK20TT albo Denso Iridium PowerIK16L zresztą sam musisz sprawdzić czy pasuje do silnika
  4. Każdemu na forum polecisz zmienić przerwę na 0.7
  5. I tak to jest komp pokazuje sprawne sondy a tak nie jest, teraz zauważyłem ten post no spalanie na jałowym 1.4 litra przy rozgrzanym silniku to bardzo dużo teraz masz pewnie z 0,9 ?
  6. Teraz zauważyłem ten post no spalanie na jałowym 1.4 litra przy rozgrzanym silniku to bardzo dużo teraz masz pewnie z 0,9 ?
  7. No to jakieś jaja cewka nie sondy nie przepływa nie przepustnica nie błędów nie ma to już dużo rzeczy nie zostało czujnik wałka rozrządu ale raczej na zimnym by palił na gorącym problem czujnik stukowy (ale ja się nie znam) same wtryski ale wątpię pomóżcie koledze chodzi tutaj o honor forum
  8. W op-com wybieramy rocznik/ model /silnik/ typ silnika / funkcje specjalne i reset wartości wyuczone ale nie wszystkie Viki da się wejść w funkcje specjalne. Jeżeli się nie da to po czyszczeniu przepustnicy zostawiamy auto na biegu jałowym aż do rozgrzania silnika do temperatury roboczej. Lub moja metoda ja nie mam możliwości wejścia w funkcje specjalne więc reset sterownika silnika i potem bieg jałowy aż do rozgrzania - tutaj trzeba posiadać jednak car passa
  9. Lol egzorcysta niepotrzebny u mnie było tak szarpanie z samego rana w garażu aż benzyną czuć i co świece nówki czyszczenie przepustnicy, przepływomierza sprejem aż w końcu odkręciłem obydwie sondy lambda były oryginalne od nowości i biały osad na nich lekkie czyszczenie sprejem i auto śmiga że aż miło. Gdybyś cewkę miał uwaloną to pewnie by prędzej czy później wyskoczył błąd przerwa w zapłonie itd. Nie za dużo ci pali przypadkiem ?
  10. Osobiście ja bym nie zmieniał przerw na mniejsze jeżeli producent przewidział do tego auta 1.3 lub 1.1 to trzeba taką dać chyba że lubi ktoś kupować nowe cewki co chwilę :/ a 0.7 to już chyba będzie zabójstwo.
  11. Kolega ma rację spr. błędy op-comem inaczej nie będziesz wiedział od czego check się zapala.
  12. No najlepiej jakąś płukankę pro line na forach polecają firmę Liqui Moly, ale ja jeszcze nigdy tego nie używałem. Gdzieś też czytałem że ktoś lał bardzo gęsty olej wiadomo dlaczego :/ aż okładziny filtru oleju wyrwało więc pewnie kawałki krążyły w silniku lepiej też dać za sam filtr kilka zł więcej
  13. Jest jeszcze taka metoda jeździć i czekać aż coś się popsuje do końca ale nerwy swoją drogą.
  14. Ja ze swojego 1.8 wyciągnąłem bez problemu pin z licznika a potem edukacyjnie po OBD z Simtec 71.5 poszło bez problemu. Mam wsad ale nie mogę wyciągnąć z niego map spalania ? Może 16KB z tego wsadu to za mało i nie jest on kompletny? A i przetestował bym ten programik xpirata
×
×
  • Create New...