Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Andril

Forumowicz
  • Zawartość

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Andril

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1986.03.09

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra GTS 1,8 + LPG Solaris Dynamic

Ostatnio na profilu byli

296 wyświetleń profilu
  1. Rozumiem że pokrętło działa tobie w lewo i prawo normalnie nie działa ci tylko przycisk prawdopodobnie przyczyna to zimne luty z tyłu enkodera nie łączą wystarczy je przylutować na nowo i powinno działać jak nowe.
  2. Andril

    Do Mechanika czy egzorcysty ?

    Ty z tym emulatorem nawet nie zły pomysł 80 zł i z głowy, nie trzeba wsadu wyciągać ze sterownika silnika żeby go wyłączyć
  3. Też polecam te świece Denso IK20TT albo Denso Iridium PowerIK16L zresztą sam musisz sprawdzić czy pasuje do silnika
  4. Każdemu na forum polecisz zmienić przerwę na 0.7
  5. Andril

    Dusi go/Sonda lambda?

    I tak to jest komp pokazuje sprawne sondy a tak nie jest, teraz zauważyłem ten post no spalanie na jałowym 1.4 litra przy rozgrzanym silniku to bardzo dużo teraz masz pewnie z 0,9 ?
  6. Andril

    Dusi go/Sonda lambda?

    Teraz zauważyłem ten post no spalanie na jałowym 1.4 litra przy rozgrzanym silniku to bardzo dużo teraz masz pewnie z 0,9 ?
  7. Andril

    Do Mechanika czy egzorcysty ?

    No to jakieś jaja cewka nie sondy nie przepływa nie przepustnica nie błędów nie ma to już dużo rzeczy nie zostało czujnik wałka rozrządu ale raczej na zimnym by palił na gorącym problem czujnik stukowy (ale ja się nie znam) same wtryski ale wątpię pomóżcie koledze chodzi tutaj o honor forum
  8. W op-com wybieramy rocznik/ model /silnik/ typ silnika / funkcje specjalne i reset wartości wyuczone ale nie wszystkie Viki da się wejść w funkcje specjalne. Jeżeli się nie da to po czyszczeniu przepustnicy zostawiamy auto na biegu jałowym aż do rozgrzania silnika do temperatury roboczej. Lub moja metoda ja nie mam możliwości wejścia w funkcje specjalne więc reset sterownika silnika i potem bieg jałowy aż do rozgrzania - tutaj trzeba posiadać jednak car passa
  9. Andril

    Do Mechanika czy egzorcysty ?

    Lol egzorcysta niepotrzebny u mnie było tak szarpanie z samego rana w garażu aż benzyną czuć i co świece nówki czyszczenie przepustnicy, przepływomierza sprejem aż w końcu odkręciłem obydwie sondy lambda były oryginalne od nowości i biały osad na nich lekkie czyszczenie sprejem i auto śmiga że aż miło. Gdybyś cewkę miał uwaloną to pewnie by prędzej czy później wyskoczył błąd przerwa w zapłonie itd. Nie za dużo ci pali przypadkiem ?
  10. Osobiście ja bym nie zmieniał przerw na mniejsze jeżeli producent przewidział do tego auta 1.3 lub 1.1 to trzeba taką dać chyba że lubi ktoś kupować nowe cewki co chwilę :/ a 0.7 to już chyba będzie zabójstwo.
  11. Andril

    Problem z wypadaniem zapłpnu

    Kolega ma rację spr. błędy op-comem inaczej nie będziesz wiedział od czego check się zapala.
  12. No najlepiej jakąś płukankę pro line na forach polecają firmę Liqui Moly, ale ja jeszcze nigdy tego nie używałem. Gdzieś też czytałem że ktoś lał bardzo gęsty olej wiadomo dlaczego :/ aż okładziny filtru oleju wyrwało więc pewnie kawałki krążyły w silniku lepiej też dać za sam filtr kilka zł więcej
  13. Andril

    Z20NET Gaśnie po hamowaniu

    Jest jeszcze taka metoda jeździć i czekać aż coś się popsuje do końca ale nerwy swoją drogą.
  14. Andril

    Dekoder Pinu Vectra c

    Ja ze swojego 1.8 wyciągnąłem bez problemu pin z licznika a potem edukacyjnie po OBD z Simtec 71.5 poszło bez problemu. Mam wsad ale nie mogę wyciągnąć z niego map spalania ? Może 16KB z tego wsadu to za mało i nie jest on kompletny? A i przetestował bym ten programik xpirata
×