Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kaskunek

Forumowicz
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About kaskunek

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI '99

Recent Profile Visitors

170 profile views
  1. Oki Więc jest tak szarpanie ustało w momencie odłączenia Turbo auto mułowate ale nie szarpie 2. Elektrozawór zalany olejem od turbo i prawdopodobnie z tąd było szarpanie (raz się załączało raz nie ) prawdopodobnie brakowało mu powietrza 3 Za czym napisałem post to Mierzyłem VACUM i było ok Czyżby to była pompa VACUM ????
  2. Witam Otóż pisałem z 2 tygodnie temu post szarpanie podczas jazdy. Problem nie ustał Mechanik wyczyścił cały układ paliwowy smok ITP wymienione Wszystkie Filtry , Brak Chcek Engine problem pojawia się w 99 % miedzy ~1800 a ~2300 obr./min . Potem Nie ma już szarpania ale nie za każdym razem podczas szarpania był podłączony komp i nie wywaliło też problemu jeszcze podjadę do mechanika bo jechałem sam więc nie mogłem zobaczyć wszystkich parametrów. Może macie jakieś sugestie bo ja już nie wiem czego szukać Nawet pomierzyłem VACUM i jest OK. Pozdrawiam i Życzę miłego dnia Dziękuje za wszystkie wskazówki jakie napiszecie co to może być. Niżej wstawiłem Nagranie z jazdy obroty.mp4
  3. Wita Problem pojawia się i znika polega na szarpnieciu podczas przyspieszania 2,3,4 bieg brak Check Engine brak błędów podczas podłączenia komputera. Błedy jakie pokazuje komp jedyne to Brak połączenia z czujnikiem temperatury cieczy Zanieczyszczenie lub Woda w Filtrze Paliwa Błąd od świec żarowych (jedna Padnieta) Pojechałem do mechanika skasuje mnie na 500 zł pytanie czy to to ? Dodam tylko że Wyjechałem wczoraj z łodzi u jechałem 50 km i zawróciłem po co raz częściej się to nasilało po zawróceniu przez 30 km nawet nie szarpnął. po dojechaniu zostawiłem rodzinke pod domem ruszyłem raz delikatnie szarpną. Głupi już jestem Pompa wtryskowa regenerowana w Rumii 2 lata temu przebieg jaki zrobiłem to około 38 000 km. tankuje raczej na jednej stacji mechanik stwierdził że to przez te błędy I teraz pytanie czy po odbiorze Auta w razie wystąpienia owych szarpnięć jechać w drogę dalej 250 km w jedną i tyle samo w drugą czy darować sobie - tu oczywiscie z góry rozumiem że może być to wróżenie z fusów bo albo dojadę albo nie. Bardzo proszę o odpowiedź Oraz Zdrowych Wesołych Świąt Dodam tylko że szarpnięcia z 2 lub 3 razy powtórzyły się pod rząd i też brak Check Engine
  4. Witam Mam takie pytanko Padł akumulator znalazłem specyfikacje jaki powinien być - zależy tu jaki producent mniej więcej około 70 Ah Teraz pytanie czy jeżeli wstawie tak koło 90 Ah to alternator da go radę naładować ? PS: robię raczej małe dystanse Pozdrawiam i życzę miłego dnia
  5. Witam Mam do forumowiczów pytanie czy ktoś naprawiał wyżej wymieniony sprzęt ? Problem polega na tym że nie wykrywa płyt po odkręceniu pokrywy okazuje się że ten "plastik wahadełko" które znajduje się po prawej stronie i chyba służy do wysuwania płyt ono nie chodzi nawet jeżeli po włożeniu kasetki z płytami zmieniarka chodzi i sprawdza płyty to stoi i zapewne dlatego nie wykrywa płyt ręcznie jak brałem mechanizm chodzi łącznie z zębatką. \ Ktoś ma jakiś pomysł ? Drugie pytanie czy akurat taki sam model bym musiał dokupić w razie gdyby ten już się zmęczył bo na allegro są tylko od Audi Paska lub toyota czy Fiat różnią się kostkami ale rozmiar jest ten sam czy jak przerobię kostkę to będzie współpracować z oplowskim radyjkiem ? Pozdrawiam i proszę o odpowiedzi Zarazem Życzę miłego dnia
  6. Ale Sam napisałem genialnie Chodziło mi czy da radę tą opornice jakoś wyjąć od góry czy szybciej będzie wyjąć całość z wentylatorem
  7. Chodziło mi o wentylator Chłodnicy czy go da radę jakoś od góry ściągnąć czy szybciej będzie wyjąć cały wiatrak
  8. Witam Tak jak w temacie Potrzebuje sprawdzić Opornice Wiatraków gdyż brak mam 1 biegu, Czy da radę do niej się dostać od góry czy z kanału i jak ją wymontować a ponieważ nigdy jej nie widziałem to może jakaś fotka jak ona wygląda ?? Autko to Vectra B 2.0 DTI 99r Pozdrawiam I Życzę miłego Dnia Oczywiście szykujemy się na Polska-Portugalia :-) Z Góry dziękuje za odpowiedzi
  9. Ja nie wiem czy to nie poszła opornica bo zszedłem rano i załączyłem klimę to wentylator ruszył na 1 biegu na ok 15 sekund później już tylko co chwile na najwyższym biegu. Dopiero jak zgasiłem i odpaliłem po 5 minutach to samo na 15 sekund startuje i już przestaje Jakieś sugestie ktoś ma ???
  10. Ja nie wiem czy to nie poszła opornica bo zszedłem rano i załączyłem klimę to wentylator ruszył na 1 biegu na ok 15 sekund później już tylko co chwile na najwyższym biegu. Dopiero jak zgasiłem i odpaliłem po 5 minutach to samo na 15 sekund startuje i już przestaje Jakieś sugestie ktoś ma ???
  11. Czytałem i Robiłem Testy według instrukcji opisanych w tym temacie. i "Na krótko" działa 1 bieg ale nie działa podczas włączonej klimy. Załącza się na chwile i koniec nie wiem czy to nie będzie sam panel sterujący.
  12. Witam Posiadam Vectre b 2.0 DTI 99 r. Problem polega na braku 1 biegu podczas włączonej klimy oraz przerywana praca klimy. Przeczytałem post "Walka z Wiatrakami" i postępując z godnie z Opisem przystąpiłem do testu Zdjąłem wtyczkę s66 I: zwierając styki 1 i 2 załączył się pierwszy bieg zwierająć styki 1+2+3 nic , gdy były zwarte styki 12 chodził pierwszy bieg zwierająć styk 3 przestały się kręcić. Zwierająć styki 124 załącza się najwyższy bieg wiatraka silnika natomiast ten od klimy ledwo co Teraz tak gdy załączę klimę na chwilę rusza wentylator klimy po czym staje. Dzisiaj nabiłem klimę i podczas pracy klimy wyczuwalne były podczas jazdy spadek chwilowy mocy. Klima raz działała raz nie na przemian. ale jak działał to raczej nie pełną parą. Nie wiem co dalej sprawdzić Dodam jeszcze że podczas sprawdzania 2 biegu czyli pin 1+2+3 wtyczka S66 słychać było załączający się przekaźnik, ale pracy obydwóch wentylatrow ustała. Czy to będzie walnięty któryś z przekaźników czy sterowanie klimatronika > ?? Proszę o odpowiedzi i Życzę miłego dnia po wygranej Biało-Czerwonych z Szwajcarią
  13. A tak apropo to prawidłowe działanie tego grzybka to jakie ??? mój egr Cieżko jest wcisnąć
  14. Też masz racje w sumie najgorsze to jest to że nie mam garażu i wszystko muszę robić pod blokiem i to jest ten najgorszy problem :-) , ale z drugiej strony fajnie jest coś wymyślić "innego" a nóż widelec się sprawdzi
  15. No zobaczymy jak to w praktyce będzie bo nie raz teoria jest dobra a w praktyce nijak sie ma :-)
×
×
  • Create New...