Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kamil_p

Forumowicz
  • Content Count

    1311
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

kamil_p last won the day on May 19 2011

kamil_p had the most liked content!

Community Reputation

32 Best

About kamil_p

  • Rank
    Specjalista początkujacy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kutno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Insignia 2.0CDTI 2009r.

Kontakt

Recent Profile Visitors

1717 profile views
  1. Wsiądź do auta, poproś kogoś o zaklejenie szczelin przy przednich drzwiach od listwy pod lusterkiem do wysokości dachu i się przejedz 120-150km/h
  2. Dzięki ale już koledzy z innego forum mi pomogli
  3. Mam prośbę do kolegów którzy mają Insignę z ksenonami i miernik uniwersalny do pomiaru napięć W te zimowe wieczory pracuję nad przystosowaniem lampy xenon do Insigni ze zwykłymi lampami i potrzebuję informacji o napięciu zasilania ledów w trybie świateł dziennych oraz postojowych. Po analizie schematów wychodzi na to, że komputer w trybie postojówek zmniejsza napięcie - pytanie do ilu volt? W trybie dziennym też prawdopodobnie nie daje pełnego napięcia z akumulatora. Byłbym wdzięczny jak by ktoś z Was sprawdził jak to wygląda. Wystarczy wypiąć wtyczkę z którejkolwiek lampy wysuwając do góry zawleczkę i sprawdzić zasilanie na pinie 1(masa) i 4 (+).
  4. Kupiłem niedawno Insignię z fabryczną nawi CD 500 ale niestety nie mam map PL. Z informacji jakie znalazłem na różnych forach jest problem z wykonaniem działającej kopi płytki CD i najlepszym rozwiązaniem jest pożyczenie oryginalnej CD, włożenie do navi i zgranie map do wewnętrznej pamięci. Czy ktoś z Was jest może w posiadaniu płytki z mapami PL i mieszka w województwie łódzkim i do tego znalazł by chwilę, żeby pomóc nowemu użytkownikowi Insigni??
  5. Na 1.39 też nie szło i dlatego wgrałem 1.44. Macie linka do 1.45? Bo idzie nie mogłem znaleźć... Mam Insignie z 2009r. Prawie wszystkie mioduły widzi, problem jest tylko z blokami silnika.
  6. Podłączyłem opcoma do Insigni z silnikiem 2.0 CDTI a tu tylko odczyt błędów a bloki pomiarowe nieaktywne. Mam wersję 082010 China-clone i fejs fw 1.39. Zrobiłem aktualizację fejsa do fw 1.44 ale jest bez zmian. Widziałem parę tematów gdzie niektórzy pisali, że na tym opcomie czytali bloki pomiarowe z np. danymi dotyczącymi DPF. Udało się komuś z Was połączyć z Insigną i odczytać bloki pomiarowe silnika? Z jakiej wersji opcoma korzystaliście i jaką macie wersję fejsa (sprawdza się to w opcomie, ustawienia-test interface'u).
  7. I jak - znalazłeś chwile na test? A może ktoś inny sprawdzał czy ma błąd po odpięciu jednej świecy?
  8. Widzę, że ktoś użył mojego filmiku, który nakręciłem pod koniec 2011r.
  9. I właśnie tak może być. Prawdopodobnie mi się taki przypadek przytrafił bo mało prawdopodobne jest żeby trzy świece padły naraz a że grzanie włącza się dopiero poniżej +5st. to nie zauważyłem wcześniej problemów z odpalaniem. odpięcie jednej świecy będzie najlepszym sposobem. motyw z wtyczką termostatu powinien zadziałać. u mnie po odpięciu jednej świecy nie było żadnego błędu.
  10. Dwa dni nie odpalałem auta więc silnik był zimny. Ponieważ zdania są podzielone przejrzałem schematy elektryczne i jest tak jak pisał kolega miromark11 - w poliftowym Z19DT ze sterownika świec (A147) wychodzą tylko dwa przewody a świece (R23) podłączone są równolegle parami. Oznacza to, że sterownik diagnozując oporność układu po odłączeniu jednej ze świec z danej pary nie ma możliwości stwierdzenia usterki, ponieważ prąd popłynie przez sprawną świecę. W moim przypadku wszystkie trzy uszkodzone świece traciły całkiem przejście co wykazał pomiar multimetrem. U mnie wszystkie były Boscha, być może świece innych firm po uszkodzeniu inaczej się zachowują, np. zmniejsza się ich rezystencja - wtedy sterownik powinien wykryć nieprawidłowość.
  11. Przecież pisałem kilka postów wyżej, że po wymianie świec zapomniałem na ostaniej, której nie wymieniałem, założyć fajki i odpaliłem do testów auto. błędu żadnego nie było, silnik odpalił normalnie ale zauważyłem, że dziwnie głośno pracuje i zacząłem wszystko sprawdzać czy dobrze poskładałem i dopiero wtedy zauważyłem, że nie założyłem ostatniej fajki...
  12. To by się zgadzało - u mnie musiały paść najpierw dwie, każda z innej pary i dopiero jak padła trzecia to wywaliło błąd.
  13. No to wychodzi na to, że w polifcie "przyoszczędzili" na autodiagnostyce i sterownik widzi dopiero padnięcie 2 lub 3 świec...
  14. I już po wymianie - wszystkie świece poszły nadzwyczaj lekko - odkręcałem dynanomentrem ustawionym na 25Nm i przy żadnej nie przeskoczył. Prawdopodobnie dlatego, że przez dwa dni psikałem na gwinty WD-40. W Z19DT jest trochę ciężki dostęp do świec ale po odkręceniu EGR'a i zaworu powrotnego paliwa (nad pompą) nie jest najgorzej. Podczas próby okazało się, że zapomniałem założyć fajkę na jedną ze świec i sterownik nie pokazał żadnego błędu więc wychodzi na to, że dopiero przy 2 lub 3ch zapala się kontrolka - przynajmniej w Z19DT po lifcie.
  15. A czasem nie trzeba demontować paska przed wymianą pompy?
×
×
  • Create New...