Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Woyciech13

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Woyciech13

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C 2007 sedan 19DTL

Recent Profile Visitors

258 profile views
  1. Robiłem kiedyś pomiar - z tego co pamiętam to pod obciążeniem (wszystko włączone na max) było około 13,8V ale strasznie dziwne wskazania w tej Vectrze. Po włączeniu silnika bez obciążenia było bodajże 13,7 a poźniej rosło do 14stu z kawałkiem. W mojej starej Audi A4 benzyna voltomierz na włączonym silniku nawet nie drgnął (było 14V) - a tutaj takie wachania. Dodam jeszcze że na rozgrzanym silniku komp pokazuje ładowanie 14,2V. Kolejna sprawa - światła mijania - nie widziałem auta na ulicy w którym oświetlały by gorzej drogę od mojej viki - tragedia - nie wiem co począć - żarówki wymieniałem
  2. Witam wszystkich serdecznie, Przyłączę się do tematu. W mojej viki od jakiegoś czasu również na zimnym silniku (ale nie tylko - również na rozgrzanym podczas manewrowania na parkingu podziemnym gdzie panuje półmrok zwiększanie i zmniejszanie prędkości obrotowej silnika powodije delikatne zmiany w jasności świecenia świateł mijania) pulsują światła mijania ale widać to również na oświetleniu wnętrza (tylko żarówki w podsufitce - podświetlenie deski jest OK). Ponadto od jakiegoś czasu cos postukuje w silniku + czuć delikatne wibracje - głównie na zimnym silniku. Stawiam na koło pasowe (choć w ma
  3. Moda robił mój dobry kolega który w te klocki się bawi od ładnych paru lat. Przy okazji EGR zaślepiony i odłączony programowo. Powyżej wykres po modzie. Co sądzicie?
  4. Nie chodziło mi o to aby samochód rozwijał prędkość światła ale pamiętam jak jechałem starym Passatem B5 1,9 TDI zrobionym na 130Km i Passat szedł nieporównywalnie lepiej - stąd moje wątpliwości co się dzieje. Tak przy okazji - jak mogę załączyć wykres z hamowni tutaj na forum?
  5. Moi Drodzy, Właśnie zrobiłem mój Z19DTL na 132KM 338Nm. Jest lepiej ale spodziewałem się więcej. Najprawdopodobniej seria była dobra (nie była hamowana przed modem) - stąd brak gigantycznej różnicy. Co sądzicie? Jak znajdę info jak to zrobić to dodam wykres z hamowni po sofcie. Dzięki i pozdrówka, Woyciech
  6. Opony z 2012 roku. Niestety opona nie rozwiązała do końca problemu. Po dłuższej jeździe jak autko rozgrzane jest - pojawiają się jakieś drgania - bardzo nieregularne to jest - raz bardzo wyczuwalne było podczas hamowania przy zjeździe z górki. Ponieważ podczas tej jazdy dużo serpentyn było - pomyślałem że tarcze - ale nie są przecież nowe więc jak to możliwe że generalnie jest OK a tylko czasami "to coś" daje o sobie znać?
  7. Przyczyną drgań była wybulwiona opona z tyłu. Przy ocenie olganoleptycznej w trasie nie wyczułem tego.
  8. Hmmm.... odważniki są. Opony i tarcze wyglądają OK. Ruchy tyłem auta - góra dół - zero odgłosów. Podczas szarpania tylnym lewym kołem (ręce u góry koła - ruch - tak jakbym chciał wytrącić koło z pionu) - przy mocniejszych szarpnięciach słyszalne ... coś dziwnego - nie wiem do czego to porównać - do odgłosu prasy może. Nie jest to jednoznaczny stuk - tylko coś takiego "głuchego". Szczęśliwie wróciliśmy. Podczas drogi powrotnej to samo - auto wpadało w dziwne wibracje - raz mniejsze, raz większe, raz w ogóle ich nie było czuć. Dwa razy coś łupnęło - tak jakby coś uderzyło w samochód - źródł
  9. Auto siedzi równo. Sprężyny OK. Fakt - podczas podróży z załadowanym bagaznikiem tył troche siedział ale podczas trasy widziałem inne samochody bardziej "siedzące". Wczoraj zrobiliśmy krótką przejażdzkę i nic się nie działo - może faktycznie przy obciążonym tyle coś mu zaczyna dolegać. Opony wyglądają OK. Wracamy do PL w przyszly czwartek. Gdyby komuś coś przyszło do głowy bardzo proszę o kolejne porady. Przede wszystkim zależy mi na bezpiecznym powrocie. W Krakowie podjedziemy na przegląd zawieszenia - w sumie niedaleko mamy ASO Opla - za "trzepaczki" powinni chyba wziąść tyle samo co w innym
  10. Moi Drodzy, Wczoraj dotarliśmy z rodzinką z PL do Chorwacji. Po drodze chwile grozy. Od czasu do czasu pojawiały się wibracje (odczuwalne na kierownicy) pochodzące jakby z tyłu a do tego również od czasu do czasu (słyszlane głównie przy mniejszych prędkościach) stuki - tak jak by koparka ze "szpikulcem" skuwała beton - taki charakterystyczny odgłos - najdziwniejsze jest to że wyżej wymienione objawy były odczuwalne od czasu do czasu. Poza tym wszystko OK. Przy prędkościach 190 km/h zero ściągania czy innych problemów. Czy to jakiś element zwieszenia powiedział "pa pa"? Czy możemy bezpiecznie w
×
×
  • Create New...
UP