Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mirekk123

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Mirekk123

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/07/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Leszno

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C GTS 3.2 V6

Kontakt

  • GG
    3236591

Recent Profile Visitors

294 profile views
  1. Jedna rurka ma zewnetrzny wymiar 6 cm, natomiast cały wydech obydwie rurki mają ok 15/16 cm
  2. Nawet za dopłatą bym tego nie zamontował. Ani to ładne ani praktyczne bo mniejsze niż seryjne.
  3. Jeżeli wymieniasz bo sworzeń to ponoć w Poznaniu regenerują. Ja do swojej zakładałem TRW - koszt spory niestety ale co zrobić... jakos koło 500/550 zł płaciłem.
  4. To pobawię się dzisiaj opcomem i zobaczę, dziękuję ; )
  5. Hejka, podepnę się pod temat bo po co nowy zakładać. Kupiłem Vectre i dostałem 2 kluczyki. Jeden śmiga pali i otwiera. Jednym słowem cud miód i orzeszki. Niestety z drugim jest gorzej. Nie otwiera z pilota auta ( z tego co pamiętam ) i nie można odpalić auta. Jednak drzwi ręcznie otwiera. I teraz pytanko: - czy jeżeli będzie padnięta bateria ( brak możliwości otwarcia z pilota ) to auto mi też nie odpali ? Bo w AG miałem w kluczyku pastylkę z immo a tu widzę, ze kość pilota jest inaczej zrobiona wiec wole zapytać
  6. Musisz szukać radia z wersji przed liftem. cd30 to radio z polifta czyli z tego co się orientowałem trzeba pogrzebać w instalacji, do tego panel klimy i wyświetlacz pewnie też do wymiany. Wyjdzie drogo. Na Twoim miejscu zamiast kłaść coś z serii wsadziłbym jakieś 2din ew. kupić ramke, i wsadzić 1din Jest też opcja kombinować z dorobieniem wejscia AUX. Do pionieera bodajże idzie dokupić interfejs do sterowania w kiery. Bez tego nie będzie sterowanie działać.
  7. W listopadzie rejestrowałem Vectre 3.2 V6. Wyliczyli mi akcyzy 1360 zł - brali z ich katalogu a nie z umowy żeby potem UC się nie czepiał bo ponoć ostatnio weryfikują więc zrobiliśmy według katalogu. Całość z rejestracją i ubezpieczeniem na rok ( 495 zł z szybami!) opłaty auta wyszły 2950 zł więc nie aż tak źle. Rozrząd do 3.2 firmy SKF ~490/500 zł, filtry i olej to śmiech pieniądze jak do innych aut. Drogi był wahacz ze względu na niewymienny osobno sworzeń bo aż 550 zł TRW ale to urok każdej Vectry. Spalanie 3.2 w moim przypadku samej PB to 15/16 w mieście , 9 litrów w trasie. Wydaje mi się, że ok litra jeszcze można z tego spalania urwać. Silnik fajny, potrafi niejedną osobę zaskoczyć a także sprawić uśmiech na twarzy. Kolega ma signuma z 3.2 w gazie i także żadnych problemów.
  8. Ad2: wahacz TRW ok 500 zł - sworzeń jest na stałe, ew. regeneracja ale o tyl tylko słyszałem tu i ówdzie. Kompletne zawieszenie amorki + sprężyny firmy KYB dałem 1200 zł. Ad4: z tego co czytałem to z 2.2 często są problemy i bardziej polecane jest 1.8 ale to do doczytania na forum albo niech się wypowiedzą bardziej obeznani koledzy : )
  9. Podpinam się pod temat po paręnaście postów wyżej są moje. Zmiana radia na nie ori. W skróci NCDC2015 na pokładzie. Zmiana radia czyli radio + manetka + wyświetlacz... Czy wyświetlacz o tych numerach 13154972 XR mogę zamienić z moim w aucie i będzie siii ? Do tego manetka prawa dla sterowania kompem i mogę zmieniać radio ? I teraz kupując wyświetlacz XR na co mam uważać oprócz wad samego wyświetlacza?
  10. Czyli bez wymiany wyświetlacza się nie obędzie. Wymieniam wyświetlacz na XR i mogę wtedy szukać manetki ? Czyli wszystko wiem - dziękuję
  11. Hej. Znalazłem w końcu temat, który mnie dotyczy... Mam radio NCDC 2015. W szafie leży radio Clariona z 7 calowym ekranem itp. Problem polega na tym, że sterowanie kompem mam w radiu. Nie obchodzi mnie sterowanie w kierownicy. Pytanie czy jak wymienię prawą manetkę, wsadzę moje radio w odpowiedniej kieszeni ( 1din z wysuwanym ekranem ), podepnę mojego opcoma i ja aktywuje to czy będzie mi w niej sterowanie komputerem działać ? Czy będzie unga bunga pierdołów milion i nie warto się w to bawić ? Pytam bo wkurza mnie słuchanie płyt audio w zmieniarce i ciągła żonglerka płytami. Ew. jak rozpoznać czy wyświetlacz jest logowany czy nie jest itp ?
  12. To ja się podzielę jakimiś tam shotami, które udało mi się zgromadzić. Fotograf totalny amator a aparat to Nikon D5200 + 18-105 będący w zestawie czyli szału brak. Jakość kiepskawa z nie mojej winy - pełne rozmiary mają jakość ++ " /> " /> " /> " /> " /> I moje poprzednie oczko w głowie w obiektywie. Ehh łezka w oku się kręci...
  13. Swapić na benzynę się nie opłaca, sam myślałem w przypadku astry w dieselu na Vke i jest to bezsensu. Kupę kasy tylko pójdzie, lepiej sprzedać jedno, dołożyć to co miałoby iść na swapa i kupić jakąś Vke w oryginale bez żadnych kombinacji.
  14. Jak chcesz sprawdzić czy jest UPG to zrób test na obecność spalin w układzie chłodniczym. Znajomy mi mówił o tym w przypadku mojej poprzedniej Astry. Bo po co ruszać pół silnika jak się okaże, że jednak UPG jest okej http://www.cito.info.pl/uslugi/mechanika/test-na-zawartosc-co2-w-ukladzie-chlodzenia
  15. Jak pracowałem w ASO to jeżeli nie było oleju w aucie, ani też kartki że był inny niż 5w30 to do auta leciał 5w30 GM z beczek. Taki standard. A do Cheroleta 5w40 bo tak sobie życzył producent. Osobiście wymieniam olej co 9/10 tyś km bo nic na tym nie zaoszczędzi się a czasu kiedy auto chodzi na wolnych obrotach nikt nie mierzy
×
×
  • Create New...