Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

NemeSis81

Forumowicz
  • Content Count

    283
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

NemeSis81 last won the day on May 7 2017

NemeSis81 had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About NemeSis81

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra B 1998 1,8 16v lpg

Recent Profile Visitors

443 profile views
  1. Musze jeszcze poczekać na czas. Z ważnych info to wczoraj , straciłem wolne obroty , nawet gdy nie świeciła się kontrolka błędu silnika ;/
  2. Tak -0340, czasem jak długo kręcę(przeważnie odpala od razu) i kichnie w rurę to wywali tez stukowy, korbowy i przeplywke. Ale przeważnie sam czujnik rozrzadu.
  3. Bry ,dawno mnie nie było wiec jeśli nie w tym dziale to uprzejmie proszę o przeniesienie. Kiedyś juz walczyłem z czujnikiem wałka rozrządu, ale po reanimacji opalarka służył dzielnie do ostatniego czasu, gdy po rozgrzaniu się wywala błąd - czujnik wałka położenia wałka rozrządu. PO rozgrzaniu samochód gaśnie gwałtownie, trzeba wyłączyć zapłon ,załączyć ponownie pojawia się kontrolka błędu i samochód czasem normalnie ,czasem po dość długim kręceniu odpala w trybie awaryjnym , odcinka przy 4500 - tak do ostygnięcia, w kółko . Winny wspomniany czujnik podmieniany był juz na inny ( niestety nieoryginalny, używany ) 5 razy , 1 raz działał ,ale musiałem go oddać właścicielowi. Nie ukrywam ,że ori siemensa to trochee dużo kasy na wywalenie na raz, ale czytam (również tu na forum) ,ze tylko oryginał będzie pracować , bez błędu - zatem czy kupno Magnetti Marelii , czy tańszego Toprana to lipa? Czy możliwe ,ze producenci zamienników wypuszczają lipny towar i można wydać 100 na niedziałający czujnik? Czytam ,ze jak czujnik , tylko od Stachowiaka - wszedłem na allegro na klienta i tam brak oryginału, za to są jakieś po 80zł - czy one są jakoś sprawdzane i działają w 100%? Czy montowaliście u siebie czujniki od tego sprzedawcy? Bo juz mi się dosłownie nie chce jeździć po złomach w poszukiwaniach słynnego Siemensa ;(
  4. Ale włoż to do lampy na krótko i zobacz jaką daje linie swiatło cienia, zrób fotke z ciekawości i podrzuć tu .Stare Hidy oślepiały bo nie miały tej metalowej osłony,, byc może te są lepsze .Wiadome tak czy siak nie będą zgodne z prawem ,ale jesli nie oslepiaja sam bym takie kupił
  5. Skoro bije na dwóch kompletach kół - więc to nie koła. Sprawdź przeguby zwieszenie , jak i przeguby homokinetyczne przeniesienia napędu na koła (czy stukają na skręconych kołach ) , sprawdź podporę półosi,czy łożysko w niej nie jest wywalone, sprawdź bicie tarczy hamulcowych i czy tłoczki dobrze odbijają w zacisku.
  6. Toż to jeden ...., Laminat i włókno szklane to to samo
  7. U mnie znaki na kołach pokrywały się na godzinie 12 ze znakami na korpusie głowicy (nie pokrywały sie w ten sposób -- tylko tak ii , nie wiem jak to pokazać )
  8. No to juz pewne ,że nie ma (nie byłem pewny ) czerwony to mi sie kojarzy z płynem do wspomagania (z innym czerwonym sie nie spotkałem )
  9. W skrzyni ma być olej przekładniowy , nie ma znaczenia czy zielony ,czerwony czy żółty
  10. Możesz spróbować sama tarcze ,ale za pół roku może okazać się ,że znów będziesz wyciągał skrzynie bo łożysko oporowe pójdzie sie j... .Jak sprężyna talerzowa Oki ,to w dwu-mase bym się nie bawił tylko przeczyścił papierem ściernym powierzchnie ,zobaczył czy spod koła zamachowego nie podcieka olej (to najczęściej przyczyna ślizgania)
  11. Albo źle wyregulowana linka sprzęgła (trzeba naciągnąć) (nie wiem czy vectra B miała na linkę) albo zapowietrzony siłownik sprzęgła .
  12. Dokładnie JacekZKL ,często po wymianie kół z letnich na zimowe tak się dzieje , jeśli tarcze nie są przykręcone do tarczy ,wpada tam rdza (między piastę i tarcze) i zaczyna się jazda z biciem przy hamowaniu
  13. Witam ,chciałem zapytać czy macie jakiś sprawdzony sposób na sprawdzenie które łożysko w kole szumi ? Odpowiednio dwa lata temu wymieniałem tylne piasty (na SKF za 260zł sztuka) z powodu szumów i znów zaczęły się szumy i wycie przy wyższej predkości . Na początku myślałem ,że to wina 17 calowych opon , które założyłem w na lato ale po zmianie na zimówki dalej to samo . Chciałem zlokalizować stronę ,z której dobiegają szumy (bo chyba po dwóch latach dwa łożyska nie padną na raz),ale za pierona nie da rady tego uczynić (nawet zapakowani z tyłu znajomi twierdza - jeden siedzący z lewej ,że szumi z lewej ,drugi siedzący z prawej ,że z prawej ) .Po podniesieniu na podnośniku , oba koła kręcą się tak samo , bez szumów ,zacięć strzelań itp. nie maja luzów itd. Macie jakieś sprawdzone sposoby na lokalizację szumiącego łożyska?
  14. zbiku01- wybacz ale nikt tam nie zaglądał przez co najmniej 4 lata ,więc wiesz
  15. Michalm83 - To ,że nie robiłem nigdy wcześniej z tym nie oznacza ,ze jestem jakimś "Kowalem" . Po prostu wole zapytać , niż wpakować się w jakieś bagno . Rozumiem ,ze Ty jesteś wszechwiedzący ,no bo przecież jesteś moderatorem , który najprawdopodobniej zapomniał ,ze jest tutaj dla użytkowników a nie odwrotnie tak ,że przepraszam ,że zapytałem w ogóle na forum o nurtujący mnie problem .Cichy dziękuje za pomoc - wystarczyło zatankować
×
×
  • Create New...