Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bogdannn

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bogdannn

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VECTRA 1.9cdti 120KM 2006

Recent Profile Visitors

135 profile views
  1. Przy 120KM myślę ze nie powinno paść. Przy modyfikacjach i zwiększeniu ciśnienia turbiny, gumy dostają w d...
  2. Zderzak trzeba zrzucać. Więc troche zabawy jest. No ale jak jest na co wymienić to sie działa.
  3. Ja kupiłem w sklepie internetowym TURBORURY. Co do jakości też nie jestem przekonany że to długo wytrzyma. Płaciłem 70zł. Za oryginał GM, powiedział mi facet w sklepie coś koło 800 zeta?? Cena zaporowa jak za kawałek gumy. Zastanawiam sie nad czymś mocniejszym w miejsce seryjnej gumy. Może jakieś silikonowe kolano? Jak często padają Ci te przewody??
  4. Sprawa wyjaśniona. Tak jak piszesz poszedł przewód gumowy (kolano) między turbosprężarką a intercoolerem. Temat można zamknąć. Pozdrawiam
  5. Witam Od wczoraj po jeździe autostradzie mam w samochodzie dziwne głośne syczenie. Syczenie to pojawia sie tylko przy przyspieszaniu. Na postoju można gazować i nic nie słychać. Dodatkowym objawem jest dymienie na czarno z rury w trakcie syczenia. Samochód podpięty pod op-com nie wyrzucił żadnych błędów. Pacjent to VC 1.9cdti 8v 120KM. Dodatkowa informacja to miesiąc temu moc podniesiono na 180KM (auto użytkowane z głową - skrzynia M32). Pytanie co sie posypało??? Czy może któryś z węży na dolocie sie poddał po podniesieniu mocy?? Będę wdzieczny za pomoc. Dzięki i pozdrawiam bogdannn
  6. Witam Czy jest możliwość ściągnąć poradnik kolegi XPirat w wersji w której jest pokazana wymiana CIM?? chodzi o wyprogramowanie starego cim i zaprogramowanie nowego (używanego) cim. Pada mi CIM w samochodzie i chciałbym go sam wymienić przy pomocy op-com. Dzięki z góry za pomoc. Pisałem w tej sprawie do Xpirat ale nie moze odbierac wiadomości. bogdannn
  7. Witam Mam pytanie do zorientowanych. Czy reanimował, naprawiał ktoś z was czujnik kąta skrętu SAS?? Da sie taka akcje przeprowadzić?? Padł mi znów czujnik SAS (nieśmiertelne ikony kontroli trakcji i kierownica z wykrzyknikiem na liczniku). Kupiłęm używkę rok temu i teraz jak sie zaczęły niskie temp padł kolejny. Będę wdzięczny za wszelką pomoc
  8. dzięki za odpowiedzi. W takim razie zostawiam tak jak jest i nie przejmuje sie. Pozdrawiam
  9. Witam Mam pytanie. Ostatnio tj wczoraj dotknąłem paluchem tylnego tłumika i sie poparzyłem. Czy to normalne ze tłumik końcowy jest tak gorący?? Auto było po jezdzie po mieście - Kraków. W dupe nie dostawało - wiadomo korki. Samochód to vectra 1.9cdti 120KM rok 2006. W weekend zaślepiłem zawór egr zeby sprawdzić szarpanie samochodu przy ruszaniu z pierwszego biegu - takie przydławienie i chmura dymu. Po zaślepieniu nie ten samochód. wreszcze jazda zaczęła cieszyć. Nic nie szarpie idzie jak marzenie. Oczywiście wywalił bład - pakli sie Check Engine ale auto normalnie śmiga, żadnego trybu awaryjnego czy coś. Czy zaślepienie Egr mogło mieć aż taki wpływ na temp wydechu??? czy auto na Check'u nie wchodzi w jakiś tryb pracy gdzie spala wiecej paliwa i stad taka temp wydechu?? Nie wiem co teraz z tym eko dziadostwem robic. Miałem ochote to wywalić definitywnie z oprogramowania i zaślepic na stałe, ale teraz sie zastanawiam - ten gorący wydech. Czy ktoś z was posiadajacych zaślepione zawory EGR miał coś takiego?? Wywalać to na stałe czy kupowac nowy zawór i zostawić wszystko fabrycznie?? Nie wiem czy to istotne ale auto nie ma fabrycznie filtra DPF. Pozdrawiam bogdannn
  10. ok Panowie. To teraz pytanie które CIMy są wyposażone w SAS - oprócz UY i DL. Zakładam że cieżko będzie dorwać sam czujnik, więc pewnie trzeba bedzie kupić cały CIM
  11. chodzi o czujnik SAS?? Nowy czujnik max 200?? Ma ktos moze taki na zbyciu?? ok, to w takim razie czy jest opcja wyjąc płytkę wraz z czujnikiem z DL i wsadzić do mojego UY? problem wkładki stacyjki odpada??
  12. no niby tak, ale ponoć DL mniej awaryjne??
  13. Witam Mam pytanie do bardziej zorientowanych w temacie vectry c. Mam w swojej vectrze cim o oznaczeniu UY który niestety padł - typowe objawy: choinka na blacie, nieodbijające kierunki... itp itd. Jaki CIM podejdzie zamiast UY - koszt nowego UY w ASO powala - ponad 2 tys. Wyczytałem na forach ze można zakłądać CIM o oznaczeniu DL. Pytałem o to magików od opli w Krakowie czy takowa zamiana da radę to usłyszałem ze nie będzie pasował CIM DL zamiast UY. Jak to jest w koncu?? Czy CIM DL podejdzie p&p zamiast UY?? Jak sie ma sprawa ze stacyjką z ewentualnego dawcy, czy można przełożuć moją stacyjkę do CIM DL?? Będe wdzieczny za wszelkie odpowiedzi w tej sprawie. Z góry dzięki Pozdrawiam bogdannn
×
×
  • Create New...