Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wiesiek123

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About wiesiek123

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra 99 2.0
  1. Jezeli jest taka możliwość, to mi nie zależy na Immo, ale jak to zrobić.
  2. Przepraszam że długo nie odpisywałem, zastanawiałem się co dalej, pojechałem do elektryków, większość nie ma pojęcia o tym a ci którzy wiedzą nie mają czasu aby to zrobić, zastanawiałem się czy wymiana wiązki wchodzącej do komputera nie zmieniła by sytuacji, jak wcześniej pisałem mam drugie auto z kompletną instalacja, tylko z silnikiem Y2DTH.
  3. Na zmianach przewodów nie znam się, wiec wymyśliłem sobie, że najlepszym sposobem będzie powrót do starej wiązki elektrycznej, ona była spalona, tylko przewody idące do silniczka nawiewu nagrzewnicy i do poduszki pasażera, wiec tutaj będzie do prze cynowania klika przewodów które odetnę od tej nowej wiązki razem z kostkami. Nie wiem tylko czy przez to że była inna wiązka immo na moim (komputerze, immo) kontrolka Check ciagle migała.
  4. teraz sprawdzilem nowa wiazka do immo ma jeden przewód mniej
  5. przewody pasowały według starej.Po wstawieniu imo i komputera starego migała kontrolka Check co chyba oznacza,że jest uszkodzony komputer lub imo ponieważ jak wspominałem komputer był blisko źrodła ciepła a stacyjka i imo była zalana wodą i pianą. motoru na razie nie zmieniamy ponieważ dawca ma uszkodzoną pompę wtryskową a to jest większy koszt w naszej jest pompa 03 wstawiana nowa przejechała około 70 tyś.
  6. Witam okazało się,że w briefie ja mam silnik x2.0DTL r 99 a dawca ma Y20DTH r 2000 i tutaj może być przyczyna problemu z odpaleniem.Na elektryce się nie znam
  7. na starym imo i komputerze mrugała kontrolka check na nowej instalacji kontrolka świeci ciągle "check" z resztą wszystkie kontrolki w normie grzanie swiec gaśnie.zapłon normalnie jest,ale się kręci i nie chce odpalić.Fakt stałą 3 miesące ale to chyba nie ma nic do rzeczy.
  8. To mamy wszystko wymienione ,lecz nie wymienialiśmy Ecu central zamka czy to może mieć coś wspólnego z problemem uruchomienia silnika ?
  9. Silnik disla. Oba auta z rocznika 99 ten sam motor czyli 2.0 dtl. @edit: Jednak nasz jest 99 a dawca z 00 roku. Przerzuciliśmy cały niemiecki imo + komputer wszystko całe okablowanie z Niemca i auto kręci ale nie chce odpalić i świeci się cały czas kontrolka,tam trzeba coś zgrywać w komputerku czy automatycznie powinno działać odpalać auto ?
  10. Mamy w zanadrzu drugi samochód z którego to przekładamy oryginalne kluczyki imo i komputer.Przełożyliśmy,silnik kręci ale nie chce odpalić.Na starym komputerze i imo miga kontrolka od.
  11. Dziękuje za odpowiedź. Teraz nie wiem czy komputer będzie sprawny ponieważ był przy źródle ciepła gdyby zamontować komputer z imobilajzerem czy trzeba go zgrywać z pompą ?
  12. Witam,Posiadam Vectrę która uległa częściowemu spaleniu więc wymieniłem całe wnętrze wraz z wiązką elektryczną którą wypiąłem z silnika (wiązka główna sterowanie deski rozdzielczej) lecz wiązka której użyłem ma więcej funkcji ,ponieważ była wyjęta z auta z lepszym wyposażeniem.Nie wiem czy komputer przyjmie tą wiązke.Czy zostawić auto na starym komputerze oraz imobilajzerze czy wymontować z dawcy i również podłączyć pod samochód czy to ma prawo działać (połączenie z pompą wtryskową). Nie wiem na jakiej pompie był dawca .
×
×
  • Create New...
UP