Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

skorpik85

Forumowicz
  • Content Count

    271
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

skorpik85 last won the day on February 20

skorpik85 had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About skorpik85

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/14/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS 1.8 16v 2003

Recent Profile Visitors

295 profile views
  1. Dzisiaj zauważyłem nierówną prace silnika, otworzyłem maskę i moim oczom ukazał się taki oto przerwany wężyk który od strony krótszej, od silnika zasysa powietrze- https://1drv.ms/f/s!AiCRSnPzcn_9iYh6o4HXBthGDhb3og prowadzi on chyba z reduktora do kolektora? - https://1drv.ms/u/s!AiCRSnPzcn_9iYh4RmxPWvl7yKmLMg nierówna praca spowodowana jest na pewno tą usterką ale czy przez takie coś mógł mi np strzelać z tłumika? Dzieje się tak od pewnego czasu ale tylko na gazie i czy może przez to wywalać błędy "wypadania zapłonu"? Do wymiany tego potrzebuje jakiś "specjalistyczny" wężyk czy zwykły najzwyklejszy gumowy?
  2. Raczej coś się dzieje.. Ja ostatnio parę razy odłączałem aku do ładowania i po podłączeniu było jak wcześniej
  3. Dokładnie tak, ja pojechałem z tym kiedyś do gaziarza i tylko wstydu się najadlem 😋😂
  4. Raczej nie uśmiecha mi się robić takiej klamizery.. Jak jest otwór to w nim powinna być sprężyna.. Wszyscy są przekonani że otwór jest na wylot.. Więc gdzie on jest u mnie??
  5. U mnie to wygląda tak - https://1drv.ms/f/s!AiCRSnPzcn_9iYd8_JyOOCvc-TOofg tą dziurkę po lewej stronie zrobiłem w poszukiwaniu owego przelotowego otworu ale niestety chyba nie trafiłem..
  6. Ja nie mam otworu na wylot.. Skrobie czyszczę stukam i nie mogę znaleźć żadnego otworu.. 😟
  7. Troszkę odgrzeje. Czy u wszystkich otwór na ten drucik jest na wylot? Też mam urwana sprężyn z jednej strony i myślę jak to wyciągnąć a jak patrzyłem to nie jest na wylot..
  8. A sprawdzałeś czy zbiorniczek wyrównawczy nie jest mokry? Zwłaszcza na łączeniu, lubią tam puszczać ewentualnie pod zbiorniczkiem, sprawdz przewody chłodnicze, chłodnice cieczy.. raczej tanie naprawy, jak żadne z tych to uszczelka pod głowicą, i tu jest gorzej.. Sprawdź korek zbiorniczka czy niema ciemnej mazi od wewnątrz. Co do utraty mocy to pewnie coś z gazem.. na pb jest ok?
  9. Cewka też była walnieta, bo wypadanie zapłonu miałem już wcześniej.. wymieniona na valeo Usterka już usunięta ☺️ okazało sie że posypał się katalizator przy kolektorze i zapchał wszystko! Katalizator wyczyszczony i chodzi lepiej niż jak go kupiłem (listopad 2017)
  10. Świst raz jest raz go niema.. a może być w to zamieszania cewka??
  11. Wiem że jest sporo tematów na temat tego błędu ale mojego przypadku nie znalazłem. Rano jechałem do pracy i wyczuwalnie auto było słabsze, po pracy to samo. Bliżej domu chciałem go trochę "popróbować" na postoju gaz w podłogę i wkręcał się tylko do ok 5k przełączalem pb-lpg i to samo więc jadę, chciałem go przeciągnąć i wywaliło błąd p1555- czujnik położenia przepustnicy! I wkręca się już tylko do 3.5-4k. Pod domem gazowałem i dziwnie świszczy przy gazowaniu a jak osiągnie swój max czyli te 3.5-4k coś klekocze troszkę.. już się boje co to może być.. pomocy!
  12. Ja niczym nie smarowałem i trzyma jak należy!
  13. Odgrzeję trochę temat. Wczoraj wymieniałem chłodnicę w VC 1.8 2003r i tu dziękuje koledze djbob za udział w dyskusji i potwierdzam ze nie ma potrzeby rozbierania połowy auta bo da się wyciągnąć górą ☺ lekko nie jest ale da się! Dobrze robić to w dwie osoby. Pozdrawiam i następcom życzę powodzenia oraz cierpliwości 😉
×
×
  • Create New...