Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

skorpik85

Forumowicz
  • Zawartość

    196
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O skorpik85

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1985.11.14

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Poznań

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS 1.8 16v 2003

Ostatnio na profilu byli

219 wyświetleń profilu
  1. A sprawdzałeś czy zbiorniczek wyrównawczy nie jest mokry? Zwłaszcza na łączeniu, lubią tam puszczać ewentualnie pod zbiorniczkiem, sprawdz przewody chłodnicze, chłodnice cieczy.. raczej tanie naprawy, jak żadne z tych to uszczelka pod głowicą, i tu jest gorzej.. Sprawdź korek zbiorniczka czy niema ciemnej mazi od wewnątrz. Co do utraty mocy to pewnie coś z gazem.. na pb jest ok?
  2. skorpik85

    Vectra C 1.8 122 pb+LPG błąd p1555

    Cewka też była walnieta, bo wypadanie zapłonu miałem już wcześniej.. wymieniona na valeo Usterka już usunięta ☺️ okazało sie że posypał się katalizator przy kolektorze i zapchał wszystko! Katalizator wyczyszczony i chodzi lepiej niż jak go kupiłem (listopad 2017)
  3. skorpik85

    Vectra C 1.8 122 pb+LPG błąd p1555

    Świst raz jest raz go niema.. a może być w to zamieszania cewka??
  4. Wiem że jest sporo tematów na temat tego błędu ale mojego przypadku nie znalazłem. Rano jechałem do pracy i wyczuwalnie auto było słabsze, po pracy to samo. Bliżej domu chciałem go trochę "popróbować" na postoju gaz w podłogę i wkręcał się tylko do ok 5k przełączalem pb-lpg i to samo więc jadę, chciałem go przeciągnąć i wywaliło błąd p1555- czujnik położenia przepustnicy! I wkręca się już tylko do 3.5-4k. Pod domem gazowałem i dziwnie świszczy przy gazowaniu a jak osiągnie swój max czyli te 3.5-4k coś klekocze troszkę.. już się boje co to może być.. pomocy!
  5. skorpik85

    Wymiana fotela kierowcy

    Ja niczym nie smarowałem i trzyma jak należy!
  6. Odgrzeję trochę temat. Wczoraj wymieniałem chłodnicę w VC 1.8 2003r i tu dziękuje koledze djbob za udział w dyskusji i potwierdzam ze nie ma potrzeby rozbierania połowy auta bo da się wyciągnąć górą ☺ lekko nie jest ale da się! Dobrze robić to w dwie osoby. Pozdrawiam i następcom życzę powodzenia oraz cierpliwości 😉
  7. Ubywa mi szybko płynu, cieknie w okolicy zaworu spustowego. Pytanie - walnięta chłodnica? Jakiś wąż? Czy może coś innego? Nie mogę zlokalizować wycieku.. Płyn kapie jak widać na filmiku. Jak zakręcę zbiorniczek wyrównawczy to po pewnym czasie przestaje... https://1drv.ms/v/s!AiCRSnPzcn_9iYFu_6f3IFVqB9Ku3A
  8. skorpik85

    świece zapłonowe Vectra c 1.8 PB+LPG

    Wtryski wczoraj wymienione i od wymiany wszystko gra 😉 przy przełączaniu lpg-pb nie widać nie czuć i nie słychać różnicy ☺ dzisiaj wyjechałem z pracy i.. Tadaaam zgasł check engine który pokazywał bełedy - wypadanie zapłonów 😁 mam nadzieje ze taki stan rzeczy utrzyma się przez dłuższy czas! 😉 pozdrawiam i dziękuje wszystkim za rady i udział w dyskusji! ☺
  9. skorpik85

    świece zapłonowe Vectra c 1.8 PB+LPG

    Jestem umówiony na przyszły tydzień na wymianę całej listwy.. Oby to było to bo w tej chwili na LPG nie da się jeździć... 😕
  10. skorpik85

    świece zapłonowe Vectra c 1.8 PB+LPG

    Na początek napisze że jeszcze nic nie wymieniłem. Podjechałem do gaziarza żeby ustawił mi poziom gazu bo źle wskaźnik pokazywał i akurat wystąpiły objawy szarpania falowania obrotów itp. gaziarz stwierdził że to mogą być walnięte wtryski gazu (inst lpgtech wtryski dragon) (ponoć producent wypuścił jakąś wadliwą serie 2/3 lata temu, moje są z 15 i 16r) po wyłączeniu 1 i 4 wtrysku silnik zaczął pracować równo! czy przyczyną objawów J/W mogą być walnięte wtryski? Jeżeli tak, jak to by się miało do wypadania zapłonów? Przed paroma minutami wracałem ze sklepu i nagle silnik zgasł, ciężko było go odpalić, jak odpalił to chodził jak traktor i zgasł i znów problem z odpaleniem. Przełączyłem na pb i jak ręką odjął. Zadzwoniłem do gaziarza i twierdzi że tak może być jak wtrysk się zawiesi..
  11. skorpik85

    świece zapłonowe Vectra c 1.8 PB+LPG

    Który? Bo są dwa
  12. skorpik85

    świece zapłonowe Vectra c 1.8 PB+LPG

    kolego nikt nie pisał żeby jeździć na jednych świeczkach 150k! DamianSig pisał że wymienia co 15k a przejechał już na jednej cewce 150k Czyli taki zestaw co zaproponował Cretux będzie ok? http://allegro.pl/valeo-245108-cewka-zaplonowa-opel-vectra-b-c-1-8-i7162166784.html#thumb/2 http://allegro.pl/denso-swieca-zaplonowa-k20tt-benzyna-lpg-i6855356871.html
  13. skorpik85

    świece zapłonowe Vectra c 1.8 PB+LPG

    Panowie, chyba trochę za bardzo się rozpisaliscie.. Konkretnie jakie świece założyć? Jaka ewentualnie cewkę?
  14. skorpik85

    świece zapłonowe Vectra c 1.8 PB+LPG

    Boruta Diabel jak odniesiesz się do przed mówców?
  15. skorpik85

    świece zapłonowe Vectra c 1.8 PB+LPG

    No tak cztero elektrodowe mogą tyle kosztować.. czytałem przed wymianą świec i zdania były bardzo podzielone, jednak większość była za jedno elektrodowymi.. wiec takie założyłem.. to może na początek wymiana świec na dwu/cztero elektrodowe? Może to załatwi problem? skoro i tak są złe to wymiana nie zaszkodzi a jest nieunikniona? http://allegro.pl/swieca-swiece-ngk-bkr5equpa-omega-signum-vectra-i5796588190.html A co do cewki to jaka marka w końcu?
×