Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MarianX

Forumowicz
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MarianX

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 2.2DTI

Recent Profile Visitors

137 profile views
  1. Dzięki właśnie skołowałem maglownicę taką jak u mnie. Dzwonie na szrot a tu właśnie rozbierają vectra Ostatnie pytanie dla własnej informacji jaka jest różnica w maglownicach ze wspomaganiem i bez?
  2. nie prościej byłoby szybko odpowiedzieć na pytanie lub wskazać temat? Dzięki za odpowiedź która nic nie wnosi Znalazłem jedną, to ta ze zdjęć 1 i 2, spisałem numery widoczne na zdjęciu 7891501101 ale różni się rozmieszczeniem gwintów od tej mojej ze zdjęcia 3. Można taką założyć i próbować dopasować? http://tufotki.pl/KXpAp
  3. Strzała potrzebuję maglownicy do mojej viki 2.2 DTI, październik 2000, polift, 2000 Edition. Sprawa wyglądała następujaco, w zeszłu piatek musiałem troche pojeździć (ok 40km) wracam na chate, autko do garażu i tak stało aż do niedzieli. W niedzielę chciałem jechać nad zalew, przy wyjeżdżaniu z garażu przy skręcaniu słyszałem wycie, patrzę pod maskę a tu brakuje ok. 150 ml płynu do wspomagania, podjechałem do miasta dolałem do stanu i było git ok pół godziny, później znów przy skręcaniu słyszałem wycie, patrzę na zbiornik i znów brakuje, kupiłem litr płynu wlewam i skręcam kołami aby się odpowietrzył, łyknął wszystko, całą butelkę i wciąż brakowało. Zacząłem lać następną i po przyjęciu niecałych 500 ml coś strzeliło i cały płyn wyciekł, dodam że wcześniej nie było żadnych wycieków, nawet kropelki. Mniemam że konieczna jest wymiana maglownicy, osłon itd. Z tematów na forum dowiedziałem się że są dwa rodzaje przekładni, Saginaw oraz ZF, z forum również wiem że w mojej wersji Viki były tylko maglownice Saginaw. A może można je stosować zamiennie?. Czy jest możliwość sprawdzenia tego bez demontażu? Zrobiłem jakoś fotki numerów ale nie wiem czy to te numery. Wiecie może jaka wersja będzie pasować do mojej furki? Z góry dzięki http://tufotki.pl/gEerm
  4. Dzięki stary za rady, zrobię tak jak piszesz i z zatrzaskami i z oringami. Filterek zamiast zaworka zwrotnego to fenomenalny pomysł. Dziś będę działał. Wkrótce napiszę jak mi to wyszło. Pozdro
  5. Troszkę nie rozumiem, jak mogę w przelotówce mieć wsadzoną pompę bo sądziłem że to to samo ;P jak kupowałem to kolo na aukcji napisał że to "pompka przelotowa", ale w sumie z motoryzacji/mechaniki orłem nie jestem ;/. Chodzi o to że moja pompa wtryskowa padała, to załozyłem tą przelotówkę z ostatniego zdjęcia, ale po regeneracji pompy wtryskowej od razu z mechanikiem ją zdemontowaliśmy bo wg wskazań koputera bez znaczenie czy pracowała czy też nie trochę przeszkadzała pompie w pracy. Obdzwoniłem wszystkie szroty w okolicy i jest lipa. Zatem nadal poszukuję tych zatrzasków nawet z tymi czarnymi przewodami paliwowymi do pompy bo na jednym mam założony zaworek zwrotny (zakładałem gdy pompa wtryskowa padała). Później założę temat w handelku
  6. Faktycznie nie mam tych zaczepów ;/. Przelotówka już wymontowana. Kupię gdzieś te zaczepy?
  7. Strzała zbliża mi się wymiana oleju, mam jakiś nieoryginalny filtr i chciałbym zmienić go na taki jaki ma być. Wszystko już kupione i czeka ale nie mam pewności odnośnie "końcówek przewodów paliwowych" oraz złączek w filtrze. Czy aby na pewno niczego w nich nie brakuje? W filtrze są wyżłobienia na coś czego nie mam na przewodach ;/ Możecie sprawdzić jak to wygląda u was? EDIT: przelotówka natualnie wywalona. http://tufotki.pl/lIX9y
  8. Czyli koniecznie musze szukać z polifta? Przeszukałem serwisy aukcyjne i lipa, w kolorze raczej nie znajde więc trzeba malować :/ Do Chełma mam 40 km więc pewnie tam podjade. Dzięki za info ------------------------------------------------------------------------------------------------------- EDIT: Panowie znalazłem. Jest małe ale, kolor to L155 u mnie jest "Z", może dlatego ze to anglik a w dodatku benzyna. Będzie pasować do mego diesla? O co chodzi z tymi literami przy oznaczeniu koloru?
  9. Pare dni temu odebrałem autko po naprawie pompy, dziś przywaliła mnie baba więc nawet nie nacieszyłem się a tu znów wizja warsztatu. Potrzebuję błotnik od strony kierowcy. I teraz parę pytań. Mam VB kombi, polift. Czy błotnik będzie nadawał się z sedana lub przedlifta? Znalazłem info że w przedlifice są inne mocowania czy też jakichś brak więc nie pasuje do mojej bestii. Na co dokładnie powinienem zwrócić uwagę przy zakupie, tzn te zaczepy i mocowania, nie bardzo się orientuję. Kolor nadwozia furki to Z155 (później sprawdzę i poprawię jeśli nie taki) chciałbym kupić błotnik w tym kolorze, ewentualnie do malowania i tu mnie ciekawi czy dostanę gdzieś taką gotową farbę żeby w lakierni nie spaprali roboty. W moich stronach ciężko o dobrego lakiernika PS. Takie pytanie trochę z innej beczki, ile postów muszę mieć aby zamieszczać ogłoszenia na forum, w aucie sporo rzeczy nie działa i korzystanie z bazarku ułatwiło by mi zdobywanie części. U mnie na miejscu niestety lipa a w necie ceny nawet niższe
  10. Pompa zrobiona, w tym temacie mogę opisać co gdzie i za ile czy jest jakiś osobny? Niedługo nacieszyłem się moją furką bo parę dni po odebraniu z warsztatu walnęła mnie baba ;( Teraz szukam części blacharskich ;/
  11. Witam, przyznam sie że nie miałem czasu żeby zająć się autem, mam głupie pytanie czy nic mu się nie stanie jeśli podjadę do Lublina 120 km? Czy pompa w takim stanie nadaje się do jazdy? Dodam że viki jako tako toczy sie po drodze
  12. Dziś wszystko zamontowane, po załączeniu kluczyka poczekałem trochę aż przelotówka popracuje i dopiero chciałem go odpalić, po paru próbach użyłem plaka i zagadał w 3 sekundy Check nadal się swieci. Czyli została tylko pompa?
  13. Wiem który z którym mam lutować. Chodzi mi o to czy mam je jakoś specjalnie zwinąć czy coś. Na koniec zapodam termo rurki. Jak z izolacją tych dwóch drucików bez osłony bezpośrednio przy sterowniku. Tego tak nie można zostawić
  14. Względy finansowe, jeśli będzie trzeba zrobię pompę Diesel technika w Lublinie jak polecałeś. Znalazłem dużo pochlebnych opinii, mam nawet blisko to da rade podjechać Dziś dostałem zregenerowany sterownik, na zdjęciu 1 to co zaznaczyłem było przepalone. Jak mam zlutować ze sobą kable z zdjęcia 2 z tymi od pompy? I jak zaizolować to co zaznaczyłem kółkiem? Czy ta większa uszczelka z fotek 3 i 4 taka ma być, tzn "płaska", widać że te druga lekko wystaje ponad poziom Po zamontowaniu sterownika będę musiał coś ustawiać kompem czy wystarczy tylko założyć i jechać? http://tufotki.pl/0ZJGT
  15. Furka była troche u mechanika który stwierdził że nie zmienia sie dawka paliwa. Dodam że musiałem dojechać do mechanika 12 km, co ciekawe dojechałem bez problemu tyle że auto zbierało sie jakieś 4 minuty do 100km/h. Chciałbym zregenerować sterownik pompy, da ktoś namiary na dobry warsztat i jakie to mogą być koszta? Może jakaś oferta z allegro jest ok?
×
×
  • Create New...