Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Darek1988

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Darek1988

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C GTS Y22DTR

Recent Profile Visitors

320 profile views
  1. Uszczelnienie układu nic nie dało nadal te same dwa błędy i stan awaryjny przy przyszpieszaniu
  2. Uszczelnienie układu nic nie dało nadal te same dwa błędy i stan awaryjny przy przyszpieszaniu
  3. Sprawdzilem zaworki podlaczajac bezposrednio pod aku i wszystkie slychac ze chodza. Wakumetrem sprawdzilem instalacje i okazalo sie ze nie trzyma podcisnienia. Wymienilem wszystki gumy na nowe i teraz juz cisnienie trzyma. Zamontowalem i bylem przetestowac narazie wszystko jest ok ale w trase musze pojechac zeby to sprawdzic. Na opcomie nadal cisnienie jest sporo wieksze niz oczekiwane. Wie ktos jaka jest graniczna wartosc cisnienia doladowania przy ktorym sterownik wylacza turbo? Na postoju przy przegazowaniu nie przekracza 210 kpa. Dorwe jakiegos kierowce to przetestuje w trasie.
  4. Witam Auto Vactra C GTS 2.2 DTI 125km 2004r Wczoraj wróciłem z trasy i miałem problem z autem z kluczykiem. Jadąc autem na 5 biegu przyspieszałem i gdzieś pomiędzy 120-140 zapaliło mi sie auto z kluczykiem i samochód stracił moc. Zatrzymałem sie zgasiłem i odpaliłem i było ok. Po kilku kilometrach znów to samo. Po powrocie podłączyłem op-coma i mam błędy jak poniżej: Łączna ilość kodów: 2 P1590 - Obwód zaworu elektromagnetycznego podciśnienia, napięcie za wysokie (01) - Nie występuje P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne (
  5. Witam U mnie w VC 2.2 dti z 2004 problem wygląda tak. Zapalała się kontrolka i gasła więc wymieniłem świece bo okazało się ze jedna była padnięta. Teraz gdy rano przekręcam kluczyk na zapłon zapala się kontrolka grzania świec po chwili (ok 8s) gaśnie i zapala się kontrolka auta z kluczykiem,po odpaleniu auta zaraz znika autko z kluczykiem. Po wyłączeniu zapłonu i ponownym przekręceniu kluczyka zapala się kontrolka grzania, gaśnie i wszystko jest ok odpala auto bez najmniejszego problemu. Czym może być spowodowane wyświetlanie auta z kluczykiem na krótką chwile??? Pozdrawiam
  6. Ja mam taki problem. Z tylu mam czerwone sprezyny niestety nie widze na nich zadhych naklejek. Padla mi sprezyna przednia z tym ze z przodu ktos zalozyl jakies KYB tyle odczytalem ze sprezyny. Pytanie jakie sprezyny kupic zeby dopasowac sie do tych tylnich ktore wygladaja na niedawno wymieniane. Sakochod to VC GTS y22dtr vin W0L0ZCF6848050775 moze ktos pomoze.
  7. Nie orginalna ale za to tania: http://allegro.pl/opel-vectra-c-signum-nakladka-schemat-galki-biegow-i4303100477.html
  8. Wymieniłem tarcze i klocki na nowe i problem ustał ale przyczyna pozostaje niewyjaśniona!!!
  9. Mam 500 pln na komplet tarcz i zacisków na przód co polecacie??? znalazłem takie jak poniższe które z nich lepsze do normalnej jazdy. głównie autostrada?! Tarcze 285 http://allegro.pl/bosch-tarcze-klocki-przod-opel-vectra-c-signum-i4147949109.html http://allegro.pl/tarcze-klocki-brembo-opel-vectra-c-przednie-i4186518274.html
  10. 100% działa odwracanie!!! Zobaczymy ile wytrzyma.
  11. Juz nie puka przyczyna byly za krutkie szpilki. Pozrywal sie gwint i kolo dostalo luzow. Szpilki wymienilem na nowe dluzsze i po problemie. O toczenie juz sie dowiadywalem ale po toczeniu trzeba itak nowe koocki zakladac a cena toczenia to tyle co jedna tarcza. To juz na ta druga doloze i kupie nowe.
  12. Dzis po wyjezdzie z domu cos zaczelo pukac z przodu. puka gdy sie jedzie ze stala predkoscia badz na luzie. podczas przyspieszania i zwalniania nie puka. przy skrecaniu nie puka. gdy lekko naciskam hamulec tez przestaje pukac. gdy jade szybciej to czestotliwosc pukniec rosnie. co to moze byc???
  13. <a href=http://zapodaj.net/5566882f23eeb.jpg.html>IMAG0347.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/63bad71a5730b.jpg.html>IMAG0349.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/f1e9c67f4c81a.jpg.html>IMAG0351.jpg</a> Linki do zdjęć. Tarcze nie maja żadnych uskoków ja przejechałem na nich z 500 kilometrów. Pytanie ile przejechał na nich sprzedający. Mam nadzieje że są do odratowania bo jeszcze nie są jakieś bardzo cienkie. W weekend majowy biorę się za czyszczenie wszystkiego i malowanie bo jak zdjąłem koło to aż się przeraziłem że to wszystko tak wygląda!!!
  14. Witam. Stalem sie posiadaczem Vectry C GTS. Po miesiacu od zakupu zaobserwowalem ze cos zlego dzoeje sie z tarczami hamulcowymi z przodu pojazdu. Sprzedajacy poinformowal mnie iz dopiero co wymienial wszystkie klocki hamulcowe. Z tylu tarcze wygladaja idealnie natomiast z przodu wyslizgana jest polowa tarczy a druga wyglada jakby klocek do niej nie dotykal. Od strony wewnetrznej tarcza ma wyslizgany pasek o szerokosci 3 centymetrow a reszta jest pokryta rdza. Jaki jest tego powod i co musze naprawic??? Bede mial dostemp do kompa to wrzuce zdjecia tego defektu. Pozdrawiam Darek
×
×
  • Create New...
UP