Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ikonalek

Forumowicz
  • Zawartość

    63
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

ikonalek wygrał w ostatnim dniu 3 Październik 2017

ikonalek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C 1,9 cdti 150KM

Ostatnio na profilu byli

300 wyświetleń profilu
  1. Nie musisz mieć zapchanego dpfa, tylko któryś z czujników może wskazywać na taki stan. . I stąd te częste wypalanie dpf.
  2. Hej. Najpierw sprawdź wartości czujników, o których napisałam wcześniej.
  3. Hej. Sprawdź na kompie wszystkie wartości rzeczywiste związane z układem dpf. zapelnienie, ciśnienia i napięcia na czujniku różnicowym Możliwe, że jakiś element wskazuje, że masz zapchany dpf i co chwilę uruchamia się proces wypalania.
  4. Tak, zwykle ta wartość oscyluje w granicach 0,7-0,9 podczas wypalania Dpf awiksza się do ok. 4,2-4,6.
  5. Cześć. Objawy jakie dzisiaj opisujesz wskazują wypalanie DPF. Zerknij podczas tej "dziwnej " pracy na wartość spalania chwilowego. Daj znać. W Vectrach C nie ma kontrolki wypalania DPF.
  6. Cześć. Objawy jakie dzisiaj opisujesz wskazują wypalanie DPF. Zerknij podczas tej "dziwnej " pracy na wartość spalania chwilowego. Daj znać.
  7. uciekający tył

    ET 36x/13x46 36(mm) średnica tłoka, 13(mm) sztycy, 146/152(mm) skok tłoka. Pozdrawiam.
  8. jak sprawdzić poduszki silnika?

    Sprawdź Meyle u przedstawiciela w Polsce ( gdzieś na Śląsku ) , mieli za ok. 230pln. Ale na zamówienie. Pozdrawiam
  9. Oryginalne GM ospowiednik 996.
  10. Zamontowałem orientuje GM odpowiednik 996.
  11. Silnik mam 150KM od numeru 173.....
  12. Te kolo nie jest specjalnie wzmacniane. Przed wymianą w moim aucie wysłałem zapytanie do Sachsa, czym się różnią koła 296 i 996 . Odpowiedział pan , że tylko wysokością wieńca zębatego.
  13. Silikon jest obowiązkowy, Sam się o tym ostatnio przekonałem, mechanik uszczelnił szarym silikonem GM ale zapomniał o dokładnym wyczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni styku usczelinacza i miski olejowej. Efekt- ponowny demontaż skrzyni biegów i uszczelnienie.
  14. Hej. Posprawdzałem jeszcze kostki na wtryskach, zdemontowany moduł sterowania silnika (brak śladów korozji, zaśniedzienia pinów itd). Zauważyłem, że gdy jadę na tempomacie i następuje to przyśpieszanie i hamowanie , wartości spalania chwilowego wynoszą od 0,0 do ok. 11,0- 12.5. Szanowni forumowicze, co o tym sądzicie? P.S jeździłem także z odpiętym wężem od turbo, oraz bez aktywnego ESP.
  15. Witam. Podmieniona przepustnica, przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania, regulator ciśnienia paliwa na pompie cdi. Dalej to samo.
×