Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zalewnight

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About zalewnight

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Komprachcice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra C
  1. Panowie, a czy jak będę jeszcze do końca roku z tym jeździł to coś się strasznego stanie, czy powinno wytrzymać?
  2. Kolejny mechanik stwierdził że to dwumas:) Też się zdziwiłem. Jednak, jak już miał bym tyle za robocizne dać, to chyba bym komplet wymienił sprzęgło dwumas i łożysko.
  3. Ja mam 2.0 DTI 101 KM szkrzynia F23. Rozmawiałem z dwoma mechanikami i twierdzą że na 95% to łożysko oporowe. Cenowo wychodzi robocizna ok 800 zł i łożysko z 300-400 zł. Czekam na odpowiedź z serwisu, ile oni zaproponują za robote.
  4. Czyli u mnie też dwumas? Wciskam pedał sprzęgła i do połowy słychać chrobotanie a od połowy wysokości wciskania już nie....
  5. Podziękował za info, temat do zamknięcia
  6. Witam forumowiczów. Zwracam się z prośbą o porade. Mianowicie, zostawiłem auto na tydzień w garażu, a po powrocie okazało się że bardzo ciężko, wrecz niemożliwe jest za pierwszym razem wbicie biegu 1. Dopiero po drugiej próbie i z wielkim trudem weszło. problem ten ma się również do 2 biegu, kolejne troszke lepiej wchodziły. Dzieje się tak na zimnym silniku i ustępuje po około 20 minutach jazdy. Problem z tym był, również na kolejny dzień- ta sama sytuacja. Przedczoraj i dziś było dobrze już, jednakże wczoraj też to się powtarzało. Wykluczyłem jaki kolwiek wyciek. Vectra C 2.0 DTi 2005r. skrzynia F23, przebieg 185 tyś ( naprawde pewny) . Czy spotkał się ktoś z podobnym objawem? Co to może być? Czy wymiana oleju pomoże?
  7. Według specyfikacji, podłokietnik był montowany w standardzie, natomiast jak rozbierałem go i wszystkie plastiki to takowej rury nie było, co też mnie zdziwiło. Spróbuje rozebrać przedni panel i może tam coś nie gra. Zrobie to na początku przyszłego tygodnia i dam znać jak poszło. Pozdro
  8. Od kratek po sam drążek zmiany biegów i popielniczke rozbierałem i nic nie da rady wyczuć na jakim kolwiek stopniu nawiewu. Czy przyczyna może leżeć gdzieś głębiej, za radiem przy nagrzewnicy? Może jakaś zapadka się zablokowała. Rozbierał ktoś kiedyś nagrzewnice? spróbuje wyciągnąć w najbliższych dniach radio i zobaczymy, może jest tam jakiś zonk. Ogólnie duperela, ale też troche wiocha że kratki nawiewu są a powietrza w wylocie nima
  9. Witam, czy nawiew na tył był montowany w każdej wersji pwyposażeniowej vectry c? Czy to tylko atrapa? Chodzi mi o wylot powietrza z kratek umieszczonych pod oparciem kierowcy. Uruchamiałem wszystkie możliwe funkcje nawiewu i nic. Wymontowałem plastiki po całej lini od lewarka zmiany biegów do tych nawiewów aby sprawdzić czy jest chodź minimalny powiew powietrza.... niestety nie. Czy występuje jakaś dodatkowa nagrzewnica(wiatrak) przenosząca nawiew na tył? Posiadam vectre c 2.0DTi Essentia 2005
×
×
  • Create New...