Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cumulus7

Forumowicz
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Cumulus7

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 28 Styczeń

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Signum 1.9cdti

Ostatnio na profilu byli

179 wyświetleń profilu
  1. Witam, Pacjent to Signum polift 2005r z19dth z 6stopniowym automatem. Czeka mnie w najbliższym czasie wycieczka do p. Kamila. Byłem rok temu na kontroli skrzyni (jazda próbna) i wymianie oleju. Po oględzinach mówił, że narazie wszystko ok, ale samochód ma przebieg ~240tyś km i trzeba obserwować pracę skrzyni. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jest gorzej.. Wygląda to tak jakby ślizgało się sprzęgło. Samochód ciągnie do ok. 2000brotów i nagle obroty opadają o ok.200-300, ciągnie znowu do góry i zmienia bieg przy ok. 2100. Przy zmianie na P D R N nie szarpie, nie puka. Mam ogólnie wrażenie, że skrzynia go muli tym bardziej, że samochód jest po chipie na ok 180km (robione w Rzemieniu w Autokraku). Zauważyłem, że dosyć mocno poci się na przewodach, które biegną od skrzyni automatycznej do chłodnicy na metalowych złączach. Uświadomcie mnie czy w poliftach występują dalej wadliwe chłodnice ? Mam zamiar zrobić to raz a porządnie i zamontować osobną chłodnice do skrzyni aut. Orientuje się ktoś czy jest możliwość żeby wymienić same przewody od skrzyni do chłodnicy - chciałbym zakuć takie w oplocie ze stali nierdzewnej. Te ori kosztują koło 400zł i są na zamówienie. Kolejna sprawa - jaki jest gwint na w/w przewodach ? Zdjęcia poglądowe przewodów: Od strony skrzyni Od strony chłodnicy update: Co do dziwnych przeskoków obrotów w automacie to ustały... Wymieniałem dzisiaj kilka gratów zawieszenia i przy okazji opaskę zaciskową na rurze od turbo do intercoolera. Widziałem, że sie lekko poci więc zapobiegawczo wolałem zmienić i różnica kolosalna, skrzynia pracuję idealnie. Teraz możecie się ze mnie śmiać
×