Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Cumulus7

Forumowicz
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Cumulus7

  • Rank
    Nowy
  • Birthday January 28

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Signum 1.9cdti

Recent Profile Visitors

234 profile views
  1. Witam, Pacjent to Signum polift 2005r z19dth z 6stopniowym automatem. Czeka mnie w najbliższym czasie wycieczka do p. Kamila. Byłem rok temu na kontroli skrzyni (jazda próbna) i wymianie oleju. Po oględzinach mówił, że narazie wszystko ok, ale samochód ma przebieg ~240tyś km i trzeba obserwować pracę skrzyni. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jest gorzej.. Wygląda to tak jakby ślizgało się sprzęgło. Samochód ciągnie do ok. 2000brotów i nagle obroty opadają o ok.200-300, ciągnie znowu do góry i zmienia bieg przy ok. 2100. Przy zmianie na P D R N nie szarpie, nie puka. Mam ogólnie wrażenie, że skrzynia go muli tym bardziej, że samochód jest po chipie na ok 180km (robione w Rzemieniu w Autokraku). Zauważyłem, że dosyć mocno poci się na przewodach, które biegną od skrzyni automatycznej do chłodnicy na metalowych złączach. Uświadomcie mnie czy w poliftach występują dalej wadliwe chłodnice ? Mam zamiar zrobić to raz a porządnie i zamontować osobną chłodnice do skrzyni aut. Orientuje się ktoś czy jest możliwość żeby wymienić same przewody od skrzyni do chłodnicy - chciałbym zakuć takie w oplocie ze stali nierdzewnej. Te ori kosztują koło 400zł i są na zamówienie. Kolejna sprawa - jaki jest gwint na w/w przewodach ? Zdjęcia poglądowe przewodów: Od strony skrzyni Od strony chłodnicy update: Co do dziwnych przeskoków obrotów w automacie to ustały... Wymieniałem dzisiaj kilka gratów zawieszenia i przy okazji opaskę zaciskową na rurze od turbo do intercoolera. Widziałem, że sie lekko poci więc zapobiegawczo wolałem zmienić i różnica kolosalna, skrzynia pracuję idealnie. Teraz możecie się ze mnie śmiać
×
×
  • Create New...