Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pepe2626

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Pepe2626

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C lift kombi 1.9 CDTI 150 KM automat

Kontakt

  • Telefon
    607800969

Recent Profile Visitors

356 profile views
  1. Hej! I jak sobie poradziłeś, bo ja mam właśnie to samo, tylko 4 cylindrze. Wykonałem te same kroki, co Ty, tylko na koniec odpaliłem z wykręconą świecą ---> kompresję zmierzyłem sobie palcem = 0 Pozdrawiam Piotr
  2. Witam! Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku, a dzisiaj Wystrzałowej Zabawy !!! Xenon już śmiga Na starcie odpowiem Koledze powyżej - łatwo zamienić reflektory , jak są te same wtyczki - przy AFL-ach w lewym masz 16 styków, a w prawym 10. A więc po kolei: ponieważ wyeliminowałem na początku żarnik i przetwornicę, zdjąłem UEC i kabelek po kabelku przedzwoniłem całą wtyczkę od lewego AFL-a, odnalazłem pin, który daje napięcie na przetwornicę -(3) połączony z pinem 33 w XE2 - wszystkie przewody ok, napięcie do lampy dochodzi, wszystkie masy są. więc sama lampa - przedzwoniłem
  3. Koledzy! Śnieżek pięknie sobie pada, a ja od rana na podwórku rozkładam moją Viki. Problem jak u Kolegów - przestał świecić lewy xenon, założyłem że żarnik, bo są od nowości (370k), niestety po założeniu nowych, nadal lewy nie świeci. Zamieniłem żarniki - w prawym wszystkie świecą (4 szt.), w lewym nie świeci żaden, zamieniłem przetwornice - nadal prawy świeci, a lewy nie, sprawdziłem bezpieczniki - ok. Jedyny błąd B2575-04 Left Low Beam Circuit Open. Co Wy na to?
  4. Dzięki i przepraszam, coś mi przeskoczyło jak przeszukiwałem tematy na forum, zanim zacząłem pisać
  5. Witam! Proszę Kolegów o pomoc, bo poległem i nie mam już pomysłów. W grudniu miałem spory problem z rozrządem, zawory przeżyły, ale okazało się, że i tak trzeba przełożyć głowicę, więc sporo było rozbierania. Potem się okazało, że "nowa" głowica miała wyrąbane gniazda pod wtryski, więc kolejne 2 miesiące zabawy z ustawieniem wtrysków. W sumie rurki CR były wiele razy odkręcane i przykręcane (z pompy do listwy przynajmniej raz, ale te z listwy na wtryski minimum po 7-8 razy. Po przejechaniu jakichś 10 tys. km strzeliła rurka do pierwszego wtrysku, zamówiłem nową, przełożyłem i jest ok,
  6. Witam Ponownie! Koledzy, niestety nie mogę dojść z moim autkiem do ładu po grudniowej awarii. Sporo rzeczy wymieniłem i ciągle nie jest dobrze. Mam pytanko do Fachowców - jak zrobić prawidłowo logi dynamiczne przy automatycznej skrzyni, tak żeby można z nich było jak najwięcej odczytać? Pepe
  7. Opcomem zakodujesz bez problemu, po kolei wszystkie wtryski. Ja się trochę bawiłem i przynosi to różne efekty, czasem lepsze dawki korekcyjne są na innych kodach niż na wtrysku.... Co do odpalania, to najlepiej poczekać aż pompka paliw skończy podawać, bo świece grzeją się dłużej niż świeci się kontrolka od grzania (sprawdzałem Opcomem), u mnie nawt jwk jest -20 st. kontrolka od świec gaśnie po 2 sek. ale w tym czasie Opcom pokazuje że świece są jeszcze grzane, nawet 6-8 sek dłużej. Ja za to mam problem z przedmuchem Koledzy! Pomocy. Miałem trochę problemów, ale to temat na dwie strony, w każ
  8. Dolz, ale celowo nie napisałem od razu, żeby nie wywoływać dyskusji o markach i producentach...a bardziej o mechanice. Wklejam linki do fotek.... http://imageshack.com/a/img905/1416/AIySds.jpg http://imageshack.com/a/img908/4451/Hg0K4x.jpg oczywiście pasek dostał swoje http://imageshack.com/a/img903/3619/PQUdIB.jpg Jak obstawiacie dalsze zniszczenia?
  9. Koledzy! Czy spotkaliście się z takim defektem, że rolka pompy wody rozpada się na 2 części, dokładnie to "cylinder" rolki oddzielił się od "wieczka" ??? Rozrząd razem z tą pompą ma raptem miesiąc i 4000 km. Jak sądzicie, to defekt samej pompy, czy coś mogło być źle złożone? Dodam, że wspomniane "wieczko" które jest nadal połączone z osią pompy obraca się gładko. Co Wy na to?
  10. Hej! Pytanko właściwie do Kolegi "xpirata" Przekopałem forum i nic konkretnego nie znalazłem. Jakiś czas temu radziłeś koledze (Vectra C - fotele z pamięcią, a wewnętrzne bez), żeby puścił przewody bezpośrednio z lusterka do fotela. Podrzuciłbyś mi info które piny lusterka z którymi fotela trzeba połączyć? I czy oryginalna taśma z REC-a do starego lusterka 6-pinowego też musi być wpięta w to 13-pinowe? Z góry dziękuję za pomoc.
  11. Witam! Zacznę od moich przeróbek - autko kupiłem 3 lata temu z przebiegiem 84 tys. (z góry zakładałem, że cofnięte), pierwszej wiosny, po trochę ostrzejszej jeździe skrzynia zaczęła szarpać przy zmianie z 2 na 3, z czasem to już były fest kopnięcia, mimo różnych opinii i wycen naprawy prawdopodobnych awarii, mój wniosek był jeden - skrzynia się grzeje, ponieważ na zimnym oleju pracowała jak malinka. Założyłem chłodnicę zewnętrzną, jako dodatkową, pomogło i od tej pory stary problem pojawiał się już tylko w gorące, letnie dni, zazwyczaj w ruchu miejskim. Wnioski dwa - po pierwsze fabryczny syst
  12. Hej! Dzięki za otuchę, miałem dzisiaj się za to wziąć, ale niestety praca, praca, praca. Z tego co zaraz na drodze podglądałem, to od strony koła nic nie dostrzegłem przy półosi, ale dolna osłona silnika była mokra. Niestety teraz dopiero w sobotę będę miał chwilę. Napiszę, jak tylko coś więcej ustalę. Macie Koledzy jakieś opinie na temat łódzkich warsztatów? Pozdro
  13. (Wrzuciłem już tę prośbę, ale w innym wątku, z góry proszę o wybaczenie.) Awaria AF40 Vectra C 2007 Z19DTH Hej! Poświąteczne życzenia Wszystkiego Najlepszego!!! Kochani, pomóżcie.... Było tak pięknie, ponad 100 tys. km bez najmniejszej awarii, 2 tyg. temu rozsypało się sprzęgiełko alternatora, przy wymianie była wypinana prawa półoś, dzisiaj rano na autostradzie zaczął się ślizgać konwerter skrzyni (AF-40), a po kilkuset metrach przestał "ciągnąć" całkowicie. Olej w skrzyni był wymieniany dynamicznie 48 tys. km temu, skrzynia uzbrojona w zewnętrzną chłodnicę + dodatkowy wentylator. W momencie
×
×
  • Create New...
UP