Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MatriXMaN

Forumowicz
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MatriXMaN

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/13/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Działdowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    VECTRA B 2.0 16v X20XEV Full Wypas.

Recent Profile Visitors

134 profile views
  1. Założyłem nowy ten przewód i dalej to samo. Dorzucam filmik. https://youtu.be/s1_7OcLT6YE
  2. Stary krokowy do niczego już się nie nadaje.
  3. Witam.vectra b 2.0 16v pb/LPG. Zacznę od tego ze 2 dni temu zaczął mi strasznie falowac samochód wiec zacząłem szukać usterki. Odlaczajac pokolei wtyczki od czujników aż wreszcie wpadłem na wtyczkę od krokowego wypiolem ja i obroty wróciły do normy. Wiec myślę sobie ze krokowy trzeba przeczyscic , to zabrałem się za czyszczenie. Pocwyczyszxzeniu WD 40 i zamontowaniu zero reakcji ciągle to samo. To myślę sobie rozbiore go na czesci pierwsze i wyczyszcze... to okazał się pomysł bezprzyszlosci po rozebrany i złożeniu zaczął cały telepotac. Wiec pojechałem po nowy. Zakupiłem za 200zł. Firmy kraft. Odpaliłem i bez zmian. Wkurzony grzebiac między kablami i weżami usłyszałem syczenie. Patrzę a tam wąż dochodzący do tylu przepustnicy pękł i przepuszcza. Naprawilem go i co ciekawe obroty zaczęły pracować normalnie lecz pojawił się inny problem. Na rozruchu na cieplym czy na behzynie czy na gazie jest to samo. Obrotu skaczą zaraz po odpaleniu do 1200 pozniej spadają do 300 (czasami zdarza mu się w tym momencie zasnąć) następnie do 1000-600-900i na 780 się stabilizuja. Przez pierwsze 30 sekund pracy przy każdym ruszenia i wciśnięciu sprzęgła sytuacja się powtarza a po tym czasie już nid faluje trzyma równe obroty czy na postoju czy w czasie jazdy. Jeszcze zauważyłem jedna rzecz. Może mi sie wydaje ale tak jakby wolniej schodziły obroty przy zmianie biegów. Nie pali się chcek. Odlaczalem akmulator Po podpieciu do pc nie ma żadnych błędów. Świece i kable wymienione 3 miechy temu. W cztm może być problem. Bardzo proszę o pomoc zanim wymienię pół auta na nowe :-)
  4. Na benzynie tez. Zauważyłem ze po 20 minutach jazdy wszystko wraca do normy.
  5. Żadnej właśnie :-P ale coś się stało ze zaczął więcej pokazywać :-)
  6. Witam. Jestem posiadaczem Vectry b od 2 lat. 2.0l 16v +lpg I od 2 dni zauważyłem ze komputer pokładowy pokazuje dziwne dane spalania. Na postoju pokazuje 0.9-1.1 l/100km.Tak samo jak przed awaria. Lecz przy dynamicznym przyspieszanie komputer kiedyś pokazywał max do 29l/100km a teraz pokazuje do 37-39l/100km. Co ciekawe jadąc ze stałą prędkością pokazuje na początku np. 20l/100 km lecz po chwili przeskoczyć na 10-11l/100 km czyli tak jak powinno być. Średnie spalanie na komputerze wzrosło u mnie o około 6l więcej na 100 km. Lecz samochód pali rzeczywiście tyle co przed awaria. Sprawdzalem tankujac do pelna:-) proszę o poradę.
  7. Przy pomocy kolegi lakiernika, problem z rdza mam już za sobą dziś będziemy podkładowac, środa czwartek oklejac, robię zdjęcia więc na pewno wrzuce po skończeniu projektu:D
  8. Witam, mam zamiar przygotować vectre b (zrobić zaprawki i usunąć ogniska rdzy) pod oklejanie folią z tej aukcji :http://allegro.pl/folia-samochodowa-mat-polysk-0-5-x-1-5-okleina-ter-i5114491942.html. Co sądzicie o tej foli? może ktoś już ją praktykował, wiem że najlepszą folią do oklejania auta jest folia firmy 3M, lecz to koszt 4x wyższy. A niestety viki to nie jest jakiś nowy samochód by go oklejać wysokej jakość produktem
  9. Problem rozwiązany w tubie tłumika końcowego siatka przerdzewiała i spaliny przeciskały się przez włókno:) jazda probna bez tuby to potwierdza moc wróciła ;P jutronowa zakładam
  10. Jeżeli masz klimatronik, to u mnie taki zgrzyt jest jak się ustawiają klapki od nawiewu:)
  11. Mówię o kręceniu podczas jazdy. Silnik jest w dobrym stanie jeszcze w 3 tygodnie tamu na 4 biegu miałem 200 a teraz 160 i amen . Na 5 biegu więcej niż 180 nie poleci. Dziwnym zbiegiem okoliczności problem się zaczął od spawania tuby przy tłumiku końcowym bo mi odpadła podejrzewam że może jest zapchana .
  12. Witam mam problem z vectra, czy to gaz czy benzyna, na biegach jałowy, 1 ,2 kreci się do odcinki. na biegu 3 do 6 tys, na 4,5 do 5 tys troche nad i koniec. Co to może być ? chcek sie nie swieci obroty nie faluja nie mam problemow z odpaleniem:)
×
×
  • Create New...