Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

qwertik7

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About qwertik7

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra c 1,8 GTS

Recent Profile Visitors

76 profile views
  1. Diagnoza uszczelka pod głowica autko oddane do mechanika. Zamykam temat
  2. Idzie to jakoś rozłączyć (ta chłodnice od spalin) zęby test zrobić
  3. Witam mam vectrę c 1,8 GTS + LPG rok 2004. Zrobiłem test na co2 w układzie chłodzenia i niestety płyn zmienił się na zielony. Zawsze po dłuższej trasie sprawdzam systematycznie wszystkie płyny oleje i płyn chłodzący.Ostatnio po przejechaniu 900km zobaczyłem ze troszkę ubyło mi tego płynu chłodzącego . Dolałem go (takiego co można mieszać z wszystkimi rodzajami płynów ) a zbiorniczku od płynu zrobił się żółty nalot i trochę taka kaszka. Dlatego postanowiłem zrobić test na co2 w układzie chłodzenia i tu moje zdziwienie pozytywny . Czy to na pewno uszczelka pod głowica czy może sama głowica doradźcie = remont silnika.Vectra świetnie jeździ nie mam spadku mocy i żadnych innych objawów uszkodzonej uszczelki czy czegoś innego . Umówiłem się z mechanikiem wstępnie na remont czy szukać gdzie indziej problemu. Przebieg 249 tys. km nie posiadam EGR. Doradźcie
  4. Wszystko fajnie tylko każdy mówi co innego. Mechanik sprawdzał ciśnienie na cylindrach wszystko okay tylko ze zauważył ze jedna ze świec jest mokra . Wiec za bogata mieszanka na pewno . Cewka odpada bo nowa. Świece nowe ale przed zmiana ich tak samo auto chodziło . Gazownik rozkłada ręce i twierdzi ze to nie listwa zapłonowa . Spróbuję podmienić komputer ECu i będę patrzeć dalej. Na szczęście pożyczyłem inne autko na majówkę i vectre zostawiam do rozpatrzenia po świętach
  5. Dzisiaj bylem na pomiarze cisnienia w cylindrach mechanik powiedział ze jest okay 12 bar czy coś kolo tego . Jutro jak skombinuje to podmienię komputer - sterownik silnika, jak to nie pomorze to już nie wiem
  6. Nie nie mam interfejsu. Jutro może mój znajomy skombinuje sterownik od gazu i podmienimy i będziemy szukać dalej.
  7. Tak kupiłem oryginalne Valeo zamontowałem i objaw nie ustal . Mechanik , elektronik samochodowy i gazownik obstawiali ze to cewka i kupiłem i d. upa kasa w błoto
  8. Listwy zapłonowej nie podmieniałem bo nie miałem skąd wziąść. Podjechałem do innego gazownika niż u tego co montowałem gaz i ustawił mi na nowo wszystko . Wyczuwalna jest jakby lepsza moc na gazie ale objaw co pisałem wcześniej nie ustal. Z diagnozy co mi gazownik mówił ze miałem od początku ustawione za duże ciśnienie na wtryskach i ze nie właściwie rozmieszczone są krzywki . Idzie wygrzebać dokładny opis połączenia takiej instalacji sekwencyjnej od poszczególnych modułów. Raczej po 25000 km nie powinny się wypalić zawory w moim silniku ? Na gazie sam mój mechanik powiedział ze silnik chodzi na 3 gary wiec pewność mam
  9. Witam świece tez wymieniłem na NGK V LINE jakieś 3 tygodnie temu . Tez myślałem ze to świece i je wymieniłem ale nic nie pomogło i później lawinowo leciałem po kolei. Wszystko zaczęło się jak na trasie z gazu przełączyłem na benzynę zęby odmulić vectrę . Nagle spadek mocy. Wróciłem z trasy . Rano odpalam auto (wcześniej chciałem dodać ze auto było cale w lodzie -marznący deszcz jakieś 1,5 miesiące temu) . Autko miało problem z odpaleniem a jak już odpaliło to na 3 gary chodziło i problem do dzisiaj. Aktualnie na benzynie chodzi ideał ale na gazie k.upa. Spotkałem się z opinia ze to może wypalone zawory nie wiem już nic crayy Na silniku mam oznaczenie (x/z18xe) 85kw Kombinowałem również z dodatkowa masa na silnik ale nic nie pomogło
  10. Witam gazownik podmienial na te lepsze i bez zmian . Moze jakies polaczenia posprawdzac co radzicie
  11. Witam mam vectre z 2000r 1,8 lift silnik (x18xe 85kw) instalacja to sekwencja (wtryski waltek) stag 3 bodajze
  12. Witam kiedys lubilem swoje auto (vectra 1,8 2000r) ale teraz chce porabac ..... . Mam zalozony gaz od okolo 2,5 roku i zaczely sie problemy . Mianowicie na benzynie chodzi idealnie ale na gazie tak jakby na 3 gary. Na biegu jalowym trzesie sie cala kasta, bardzo wyczuwalne jest to na kierownicy. Bylem u mechanika mechanicznie jest wszystko okay. Pozniej u elektronika wszystko z elektronika w samochodzie jest idealnie. Podmienialem przeplywomierz , czyscilem przepustnice, podmienialem zawor egr i objaw nie ustal. Nastepnie wizyta u gazownika (w innym zakladzie niz montowalem swoj gaz ) to co mi powiedzial ze jest okay tylko ze instalacja mogla byc lepiej zamontowana. Wtryski waltek . Diagnoza wymiana cewki . Kupilem Valeo orginal i du.pa. Objawy nie ustaly wymiekam . Co radzicie
×
×
  • Create New...