Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

grabek71

Forumowicz
  • Content Count

    182
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

grabek71 last won the day on April 30

grabek71 had the most liked content!

Community Reputation

22 Neutral

About grabek71

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/02/1971

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC Z18XE / LPG

Recent Profile Visitors

683 profile views
  1. Śmieszny banał ale jednak. Założyłem kiedyś jakiś tani zamiennik bata od anteny, wyjechałem spod sklepu, rozpędziłem się do 60 km/h, zatrzymałem i bat wyrzuciłem do śmieci. Efekt był taki, że mi mały samolot lądował na dachu. Widocznie nawet takiej chińszczyzny nasze VC nie tolerują. Ot, taka mało wiarygodna ciekawostka.
  2. 15 lat się wytłukłem VA po większości Europy, już się nie robi takich aut. Gdyby nie ta rdza... Od roku z hakiem jestem świadomym posiadaczem VC i nie zamieniłbym już na VA. Nie dogodzisz
  3. Tego jeszcze nie słyszałem, prześpię się z tym Jeżdżę co prawda benzyną i na innym oleju ale... 4 tysie od wymiany i żółto na bagnecie, może pora coś wlać?
  4. Pytam, bo spora różnica w cenach jest.
  5. XER-y też mają czujnk temperatury powietrza w przepływce? Tyle że u mnie parskał tylko na ssaniu przy określonych temperaturach zewnętrznych. Od czasu do czasu pojawiał się check że niby za bogato jest.
  6. Albo fota pod takim kątem albo wskazówki coś po korekcie licznika nie siadły. Znowu zero zdjęć z pod maski. Nie dyskwalifikuje z mety samochodu ale jest co najmniej zastanawiające. No i bieda trochę jest.
  7. Mi wypluwał p0170, czyli możliwa pierwsza sonda a był przepływomierz.
  8. P0136 wskazuje na drugą sondę albo ECU. Ale...
  9. Właśnie pojeździłem na pb i jest okej. Korekt nie miałem okazji jeszcze podpatrzeć.
  10. Przepływomierz wymieniony i choróbsko przeszło. Zero parskania po zimnym rozruchu, zero checka, istny szwajcarski zegarek Dzięki cichy117 za naprowadzenie na właściwy trop w innym temacie, na innym forum również. Powiedz mi jeszcze, proszę, że pomimo tego że jest okej na Pb i na LPG należy mu się zrobić korektę? Czy wystarczyło przejechać kilkadziesiąt kilometrów na benzynie?
  11. Ale po sześciopaku czytający temat będzie, wtedy już się nie wytłumaczysz Zabrniesz
  12. Tja, szczególnie po sześciopaku. Poczekaj na rozwój sytuacji
  13. Albo tak jakimś świecidłem wysmarowany. Całe to auto to jakaś Cepelia jest.
×
×
  • Create New...