Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

daro198003

Forumowicz
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About daro198003

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/26/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    futoma

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    opel vectra b20dti
  1. cos z pompa chyba bylo bo bylem u wielu mechanikow i wszyscy obstawiali pompe ale po jakims czasie objawy nagle zniknely i jest juz oki naprawilo sie samo autko jazdzi plynnie i nie szarpie
  2. ale jak zamienie ktorys z tych kolo akumulatora naprzyklad od klapek zawirowan z tym od turbiny to dalej sa takie same wyniki przy turbie pokazuje inaczej a przy klapkach zawirowan inaczej czyli to nie to
  3. ciegno trzyma mocno nieda sie nim poruszac jak silnik chodzi ale sprubuje tak jak mowisz
  4. sprawdzilem podcisnienia z pompy vacum i za pompa jest tak 08,2 [ 08] natomiast za elektrozaworami jest 04 do egr, klapki zawirowan 06 i spada do 0,06 po dodaniu gazu podnosi sie do 06 i dalej spada do 0,06 natomiast elektrozawor do turbiny 08 i puzniej spada do 04 i tak trzyma. Sprawdzalem jeszcze egr wykrecilem go i podpiolem pod podcisnienie i zapalilem silnik i egr wciagal sie tylko jakies 2milimetry wydaje mi sie ze to jest zamalo bo jak go montuje to go musze ze 2 a moze 3 milimerty docisnac czyli wydaje mi sie ze w srodku sie wcale nie otwozy chyba membrama jest juz wypracowana i niedaje rady podnosic .I jeszcze jedna zecz ktos zatkal wezyk od lkapek zawirowan i elektrozawor wogole nimi nie sterowal ja odetkalem to dzisiaj i teraz dzialaja. Jutro wymienie egr i zobacze czy bedzie poprawa. A jesli chodzi o rozrzad to jeszcze raz go sprawdzalem i byl i jest na znakach lacznie z blokada walu korbowego i znakiem na kole pasowym
  5. ale gdzie ustawili zle kat wtrysku tam gdzi regenerowali pompe bo wymienialem sobie sam i wszystko jest ustawione na znaki a po wymianie byl podpinany pod komputer i sprawdzali parametry pompy zadany i zadany poczatek wtrysku i mowili ze sa oki cisnienie doladowania tez oki 2bary. BEATyfikowany gdzie kupiles te trojniki
  6. tego nie sprawdzalem niemam czym musze gdzies pojechac gdzie maja taki przyzad zeby sprawdzic jak sprawdze dam znac co i jak mysle ze znajde przyczyne dodam tylko ze przed wymiana pompy wtryskowej na starej niebylo takich objawow
  7. przewody spraedzalem podpiecia tez jest ok nic nie pomylone elektrozaworki tez nawet je rozbieralem i czyscilem nic nie pomoglo niewiem czego sie jeszcze czepic i co sprawdzac egr sprawdzalem po wcisnieciu zawora i zatkaniu otworka membrama trzyma zawor po poszczeniu otworka zawor zwalnia
  8. no niestety odpiecie przeplywomierza nic nie pomoglo a wrecz pogorszylobo bo tymbardziej niechce sie zbierac z wolnych obrotow i az trzepie silnikiem.A moze to egr ma z tym cos wspolnego niby czek nie swieci ale nic nie wiadomo moze jakos zle dziala dzisiaj zaobserwowalem ze kiedy wcisne gaz i wkrece go na 2500 obrotow nie ujmujac gazu nagle sam spada z obrotow do 900 i ponownie wchodzi na 2500 i tak w kołko ale tylko do 2500 powyzej 2500 objawy znikaja oczywiscie wszystko to na biegu jalowym podczas jazdy ma szarpniecia moze ma ktos jakis pomysl
  9. witam mam taki problem z moja wectra b20dti 101koni mianowicie po wymianie pompy wtryskowej ma chwilowy ale to kilku sekundowy brak reakcji na gaz wrecz tak jak by ja nawet przymulilo delikatnie spada z obrotow i dopiero zaczyna sie zbierac i po zdieciu nogi z gazu jak dodam gazu zpowrorem to sie zbiera ale jak pochodzi chilke na wolnych obrotach i chce znowu dodac gazu to dalej ma taka zamołkei po chwili reaguje na zimnym silniku podczas jazdy ma takie szarpniecia sprawdzalem parametry pompy pod komputerem i powiedzieli ze sa oki . Rozrzad tez sprewdzalem i napewno jest dobrze zlozylem go z blokadami moze ktos wie co to moze byc pomocy
×
×
  • Create New...