Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

grenek9

Forumowicz
  • Ilość treści

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O grenek9

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1980.04.03

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnobrzeg

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI 100

Ostatnio na profilu byli

220 wyświetleń profilu
  1. Cenne uwagi. Z czego wywnioskowałeś, iż przednia szyba była wymieniana dwa razy. Przedni zderzak ma sporo odprysków od kamieni. Być może szyba pękała też od kamieni. Najbardziej ta rdza mnie niepokoiła.
  2. Chcę kupić uczciwe auto. Kolor faktycznie jest jaki jest. Jednak na pewno musi być automat i kombi. 130 KM to nie problem a wręcz zaleta - skrzynia i podzespoły będą mniej zmęczone, a lekki chip załatwi sprawę. Oglądałem dzisiaj tą czerwoną Insignię. Generalnie autko w porządku, jednak..... . W okolicy gdzie wchodzą przewody (gumowe peszle, harmonijka) do drzwi przednich jest dosyć mocna korozja - zarówno z lewej jak i z prawej strony. Przebieg ok 185 000. Po sprawdzeniu op-comem czasu od wymiany DPF wartość zbliżona. Nie wiem czy tą wartość też da się cofnąć. Skrzynia szarpie tylko przy zmianie z P na D. Silnik suchy jednak bardzo zabrudzony. W mojej VC z większym przebiegiem jest dużo czystszy. Czy ten typ tak ma.
  3. Witam. Proszę o opinie i wszystkie sugestie apropo tej Insigni: VIN: W0LGM8EL0C1090011 http://otomoto.pl/oferta/opel-insignia-sports-tourer-bezwypadkowy-serwis-aso-fv-23-jedyny-taki-ID6yloGJ.html
  4. Orientuje się ktoś jaki rozmiar torxa przewidziany jest do odkręcenia mapsensora?
  5. Wczoraj miałem pierwsze podejście do wykręcenia i wyczyszczenia MAP -sensora. Jednak było troszkę za ciasno, a nie chciałem odkręcać EGR'u. Jutro przytnę bita i zobaczę jakie będą efekty. Orientuje się ktoś jaki nr torxa.
  6. Najprawdopodobniej historia z wtyczkami tyczy się silników DTH. Odpina się je tak jak opisałeś.
  7. Mi zmiany stacji benzynowej nie pomogły. Środków do czyszczenia nie używałem. Spalanie również mam na poziomie 5.5. Oprócz tego dymienia i podwyższonych dawek korekcyjnych oraz znacznych różnic w teście przelewowym objawów brak. Myślę jednak iż przed zimą trzeba będzie pomyśleć od regeneracji wtrysków. Tutaj link do wyników testów wtryskiwaczy: https://naforum.zapodaj.net/33604f170178.jpg.html
  8. Mam prawie identyczne objawy i prawie identyczną moc. U mnie kopcenie przy mocnym wciśnięciu gazu, zaczęło się właśnie jak dawki korekcyjne przekroczyły 1, obecnie dochodzą do 1.5. Wydaje mi się iż dymi trochę bardziej. Innych objawów brak. W związku z powyższym ja bym obstawiał wtrysk(i).
  9. Kostki wyglądają jak nowe. Nic nie pośniedziałe, nic nie przykopcone - jak z półki sklepowej. Zastanawia mnie jak się mają dawki korekcyjne do testu przelewowego. Jeden mechanik zasugerował że 3 wtrysk jest w nie najlepszej kondycji (na podstawie testu przelewowego). I że jedynie drugi wygląda jako tako. Dodam że auto funkcjonuje poprawnie.
  10. U mnie również jest taki luz (około centymetrowy obrót kierownicy zanim ruch przeniesie się na koła) nie jest to wina krzyżaka. Na maglownicy jest taka śruba do kasowania luzu - u mnie nie pomogło jej dokręcenie. Być może jest to luz gdzieś na maglownicy. Jak dojdziesz co powoduje ten luz daj znać bo trochę mnie to irytuje.
  11. Właśnie przymierzam się do samodzielnej wymiany - także poradnik na czasie. Podobno z wyciągnięciem podkładek miedzianych może być problem - jakiś patent na ich wydobycie. Czy regenerowane wtryski przed montażem smarujemy czymś?
  12. Czy na podstawie testów których wyniki są na załączonych zdjęciach da się wydedukować które wtryski wymagają regeneracji w pierwszej kolejności. Za regenerację wszystkich 4, razem z wymianą zawołali 2400. Jeżeli miał bym pewność iż mogę regenerować 1 czy 2 to zawsze parę zł zostanie w kieszeni. Objawy jakie mam to puszczenie dymka przy odpalaniu rano. Jak były mrozy trochę ciężej palił i chwilę po uruchomieniu silnik pracował nierówno. Z góry dzięki za pomoc.
  13. Koledzy czy przy montażu sprężyn ma znaczenie gdzie jest góra sprężyny a gdzie dół? Jeżeli tak to jak to rozpoznać. Pozdr.
×
×
  • Utwórz nowe...