Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

cypisek145

Forumowicz
  • Content Count

    76
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About cypisek145

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B 2.0DTl

Recent Profile Visitors

347 profile views
  1. A od czego przy tych obrotach 1200 do 1500 przerywal i nie chciał się skręcać na obroty bo U mnie jest identyczny problem
  2. Czy kolega od tej wypowiedzi podolal tej swojej usterce gdyż mam takie same objawy identyczne
  3. Ja miałem podobnie jak Ty jak mi sterownik pompy siadl
  4. Witam jak w tytule zaczela kopcic na biało. A więc zacznę od początku.. trzy tygodnie temu siadl mi sterownik pompy wtryskowej zrobiło się to prawdo podobnie przez zwarcie na przewodach od zaworu konta wtrysku poniewaz przy demontarzu sterownika zauwazylem ze otulny na owych przewodach juz nie bylo od samej gory do samego dolu.. po doeslaniu i naprawie sterownika zostal spowrotem wsadzony do pompy, pompa oraz układ paliwowy został odpowietrzony i wszystko złożone na swoje miejsce przy okazji wyczyszczony został kolektor ssący wymienione przelewy wraz z plastikowymi trujnikami. Viki odpaliła. A teraz moje pytania. Bo gdy rano ja odpalam to pali ze strzału ale strasznie dymi na biało (siwo) i przy dodaniu gazu to na 1300 tyś obrotów dziwnie ja dusi znaczy tak przerywa i strasznie okropnie dymi że świata nie widać. Dodam że po podpieci pod op-coma nie ma żadnych błędów A parametry wszystkie są w swoich normach. Zastanawiam się co mogło się zepsuć że viki się tak zachowuje A i jak tak mocno dymi to czuć taka ropą zresztą taki dziwny ten zapach dodam że oliwy w silniku narazie nie ubywa co mogę jeszcze sprawdzić by auto chodziło jak kiedyś A i te przerywanie na obrotach mija po około 5minutach jak silnik sobie po pracuje na biegu jalowym. Proszę was o pomoc gdyż przrszukalem całe Google i nie znalazłem takich samych objawów co są u mnie. Za wasze wszystkie sugestie i porady oraz pomoc z waszej strony serdecznie dziękuję..
  5. Pompy pgs5 się nie kalibruje. Bo nie była wyciągana z auta tylko sterownik był wyjmowany i to na aucie sterownik był regenerowany i spowrotem ten sam sterownik był wsadzony więc w takim przypadku nie kalibruje się tej pompy
  6. Ale z tego co mi było wiadomo to w mojej vectrze nie kalibruje się pompy jeżeli się mylę to powiec mi jak to zrobić
  7. Uszkodzenie sterownika doszło podczas gdy przewody od czujnika kona wtrysku zrobiły zwarcie gdyż rozsypała się z nich otulina. Wydaje mi się że gdyby pompa cała się popsuła to po naprawie sterownika nie powinna działać A działa dodam że objawy znikają jak auto się rozgrzeje
  8. Witam podpinam się do tematu bo mam takie same objawy co kazmij tylko że mi nie kopci na czarno ale na biało i czuć jak by nie przepalal ropy i przy obrotach 1200 1300 czuć takie lekke przerywanie. Dodam że przelewy dziś zmienione tydzień temu był robiony sterownik pompy były sprawdzane obydwa zawory. Dodam że przed padnieciem sterownika wszystko było. Też podejrzewam że to wtryski. Pomocy.
  9. BARDZO Proszę o wsad do vectry b x20dth 1999r nie mogę takiego wsadu nigdzie znalesc.. Z góry dziękuję.. oto e mail niunio1@onet.pl
  10. Szczerze też rozważałam ta opcje ale mam dość doiwestowana viki a omege miał bym za grosze praktycznie w cenie złomu i cały czas się zastanawiam co poza silnikiem i podzespolami musiał bym przełożyć do viki
  11. Witam wszystkich mam pytanie. Moja vectra b 2.0dtl ma już słaby silnik chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zrobienia swapu silnika z omegi b fl 2.2dti i czy mógł by mi ktoś to jakoś opisać. Mogę być w posiadaniu całej omegi b fl z bardzo dobrze działającym silnikiem więc wszystkie potrzebne części do tego swapu bym miał. Proszę o jakaś pomoc i porady gdyż wojek Google nic o tym niewie. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc..
  12. Witam serdecznie wszystkich mam pytanie co by się stało gdybym do mojej viki a dokładnie do filtra powietrza zamontował większa rurę której wlot zamontował bym w kratce zderzaka.?
  13. Niesprawdzalem vacumetrem jak kupię to sprawdzę i dam znac
  14. Witam z odpalaniem się chyba uporałam bo viki pali ale mam problem z przyspieszenie gdyż wcześniej turbo zaliczyło się przy 1600-1800obr a teraz 2400-2600obr. Wszystkie przewody pidcinienia sprawdzone i zmienione egr ma może z niecały rok niewiem gdzie jeszcze szukac
  15. Aha ok bo już myślałem że coś nie tak z trawersami jest
×
×
  • Create New...