Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Proskent

Forumowicz
  • Content Count

    340
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Proskent last won the day on July 4 2016

Proskent had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About Proskent

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 04/03/1971

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC Z18XER 2007 sedan

Recent Profile Visitors

533 profile views
  1. OK nie ma problemu - po wymianie co zauważyłem, że auto nie zamula.
  2. Cześć Usterka naprawiona padł czujnik temperatury cieczy, który znajduje się w tylnej części obudowy termostatu. Dzięki Rafalq za trafne wskazówki i dobre rady. Pracy 10 minut a radość spora - dla tych co nie wiedzą który to czujnik mam zdjęcie mogę wysłac na priv . Pozdrawiam
  3. Witam Rano próbowałem odpalić auto trochę zagadał silnik i zaraz zgasł i tak samo po 4 próbach, jak próbowałem pedałem gazu zwiększyć mu obroty zaraz gasł - objawy na padniętą pompę paliwa, ale zwróciłem uwagę że wskaznik na zimnym silniku pokazuje ponad 90 stopni - na komputerze pokładowym pokazywało temperature 96 stopni - po przez skanowaniu opcomem błąd: P0115 - Obieg prądowy czujnika temperatury cieczy chłodzącej poza wymaganym zakresem (17) - Nie występuje P0115 - Obwód sensora temperautry cieczy chłodzącej silnika Zakres/Działanie (71) - Nie występuje teraz pytanie który to czujnik padł - ponoć są dwa 1 jest przy chłodnicy a 2 przy termostacie tylko tego przy termostacie nie umiem zlokalizować. Nie wiem czy dobrze rozumuje / proszę mnie poprawić jeżeli się mylę/ - czujnik przy chłodnicy daje sygnał na wentylatory chłodnicy wody a ten 2 chyba daję sygnał do EKU silnika o temperaturze silnika Jeżeli ktoś mi może pomóc i wyjaśnić - mile widziane foto tego 2 czujnika - Z góry dziękuję
  4. Pytanie czy taką taśmę da się naprawić bo w mojej VC niestety okazało się że mam naciętą taśmę przy wtyczce i dlatego z tyłu kabiny brak oświetlenia. Nie jestem elektrykiem i nie chce sam zabierać się za to i wole się was koledzy zapytać. Myślałem o lutowaniu ale ta taśma jest czymś powlekana ale chyba źle myśle i złym tropem idę. Czy ta wtyczka jest rozbieralna bo musieli tę taśmę jakoś zamontować.
  5. na razie nie rzuca błędami ale jak się pojawi spróbuje tak zrobić tak to jest przepływomierz powietrza
  6. Cześć potrzebuje opinii przeskanowałem dzisiaj opcomem i natrafiłem na taki mały problem bo auto zaczęło mi trochę więcej palić P0110 - Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za silne wejście obiegu prądowego (14) - Nie występuje wykasowałem ten błąd trochę nim pojezdziłem do zagrzania silnika nic nie wyskoczyło - ale że wybieram się w trasę ponad 2000 km to mam obawy, czujnik sam nie występuje i gdybym chciał go kupic to tylko z całą obudową filtra powietrza plus rura czyli cały komplet i musze czekac 2 tygodnie masakra. Jeżeli byłby walnięty to czy czasem nie sypną błedem jak silnik by złapał temperature? Pozdrawiam
  7. Cześć Znalazłem w sklepie panel multimedialny dotykowy i chciałbym go założyć zamiast radia CD30 , ale mam dylemat czy nie będzie mi sypać błędami, czy coś takiego będzie współpracować z wyświetlaczem na desce i z przyciskami na kierownicy. Panel posiada w sobie funkcje GPS , Radio, telefon, navi i wiele innych funkcji. Chce odświeżyć wygląd wnętrza bo już mnie wkurza ta toporna przedpotopowa stylizacja. Jeżeli ktoś coś podobnego założył to miłe będą sugestie i zdjęcia albo jakieś pomysły Coś podobnego http://www.caraudioteam.pl/img//165C.jpg
  8. No właśnie tu napisałeś miałem a mam to dwa różne czasy określenia. Jeżeli się ma to problemu nie rozwiązano jak się miało to go rozwiązano- tak na przyszłość. Dobra ale to nie ważne teraz.
  9. Jak miałes taki problem to czemu tym co mają nie podpowiesz. Od 27 czerwca istnieje pierwszy post. Napisz im jak go rozwiązałeś co było przyczyną.
  10. To wyjaśnij mi gdzie napisałem że jest regulator ciśnienia? I powiedz mi przy rozruchu silnika zimnego pod jakim ciśnieniem jest wtryskiwane paliwo bo przy normalnej pracy zdaje się 3,8 bara ale na rozruch jest większe i tu może być problem jeżeli na rozruch jest wtryskiwane paliwo zbyt niskim ciśnieniem to silnik ma problem z płynną pracą bo za małą ma ilość paliwa lub nawet nie zagada. Podam ci przykład sławny pancerny silnik NG w grupie audi/volkswagen na sam rozruch potrzebował 6.5 bara jeżeli było zbyt niskie cisnienie na wtrysku rozruchowym nawet 5.7 -6 barów nie było mowy by zagadał a na rozgrzanym silniku pracował na 4.5 bara - jak dla mnie jeżeli dobrze rozumuje to w silniku Z18XER jest taka sama droga działania. Bo jeżeli na ciepłym silniku praca jego jest płynna a na zimnym kuleje to przyczyn jest wąskie koło albo zbyt małe ciśnienie podawanego paliwa na wtrysk , albo coś oszukuje sterownik silnika i podaje zły skład mieszanki jaki powinien być na rozruchu. A co do gazu zgodze się jazda jest o wiele tańsza ale eksploatacja jest droższa i tylko wynikają same problemy . Ten silnik nie jest odpowiedni do gazu. Nie jestem przeciwnikiem gazowania silników ale w tym silniku nie odważyłbym się zakładać instalacji gazowej. Tylko czekam jak ci co tak zachwalają jazde na gazie z tym silnikiem jak zaczną narzekać że coś zaczyna się dziać i szukać przyczyn.
  11. Mam ten sam silnik i jak się cieszę że nie dałem się namówić na założenie gazu do niego. A czasem nie macie problemu że silnik dostaje pb i gaz w tym samym momencie. Bo z tego co piszecie to od rana sa problemy z odpaleniem albo zły skład mieszanki albo za małe ciśnienie/ na rozruch silnika musi być dużo większe ciśnienie a potem się ono zmniejsza/. Nawet jak pojedziecie do warsztatu to w trasie silnik się nagrzeje a wtedy nie macie problemu to co ma szukać ala spec . Ja obstawiam czujnik temperatury silnika bo on przekazuje info na komputer o temp. silnika a komp. ustala skład mieszanki i ciśnienia paliwa - jeżeli cały czas pokazuje że silnik jest jest letni lub ciepły to automatycznie jest inne ciśnienie do rozruchu i inny skład mieszanki / paliwo + powietrze/ . Dlatego przy tym obstaje bo problem jest tylko z rana jak piszecie lub po długim staniu. Nie jestem specem ale jeżeli się mylę to proszę o wyrozumiałość , już raz coś takiego przeszedłem nie w tym modelu i też prawie chcieli mi wymienić pół silnika.
  12. Cześć Skąd ja to znam miałem u siebie identyczny problem co wy ale w innym modelu audi po nocy auto miało problem z wejściem w obroty , dławienie, itp. - wtedy zawieszał mi się czujnik temperatury silnika i przekazywał na komputer że silnik jest cały czas rozgrzany i przy odpalaniu nie dawał odpowiedniego składu mieszanki i odpowiedniego ciśnienia na rozruch - w audi na rozruch przy zimnym silniku powinienem mieć 6,5 bara a miałem 3,5 bara i miał problem zagadaniem tu w oplu nie wiem jakie powinno być ciśnienie w barach a jakie przy normalnej pracy ale co zauważyłem to jeżeli chce się zapalić silnik i zaraz szybko się wyłączy to przy następnej próbie ma problem z wejściem w obroty i trzeba trochę kręcić rozrusznikiem ja zanim odpale silnik czekam jak kontrolki pogasną i opalam go - i brak problemów
  13. Tak jak kolega pisze wyżej ładowanie i nie zapomnij dobrze umyć miejsc tam gdzie dostał się kwas z aku - dobrze ci radze - nie sama wodą tylko woda z proszkiem do prania/ proszkiem sypkim nie z szaszetek/ by z neutrlizować kwasowość
  14. nie rozumiem co ma ciśnienie kompresora do włączania się wentylatora to /sprawa elektryczna /ja bym wpierw sprawdził wiązke miedzy sterem silnika a skrzynka z bezpiecznikami i bezpieczniki w niej znajdujace sie bo u mnie ta wiazka sie przetarła właśnie w mało widocznym miejscu - a czy bez klimy włacza się wentylator to jest pytanie - najlepiej sprawdzic z kimś kto ma opcoma i zrobić testy wykonawcze dla wentylatora bo jak ja robiłem testy to tylko właczał się najwyższy bieg
×
×
  • Create New...