Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Proskent

Forumowicz
  • Zawartość

    337
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Proskent wygrał w ostatnim dniu 4 Lipiec 2016

Proskent ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutral

O Proskent

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1971.04.03

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC Z18XER 2007 sedan

Ostatnio na profilu byli

505 wyświetleń profilu
  1. Proskent

    Montaż Górnego Oświetlenia Z Tyłu

    Pytanie czy taką taśmę da się naprawić bo w mojej VC niestety okazało się że mam naciętą taśmę przy wtyczce i dlatego z tyłu kabiny brak oświetlenia. Nie jestem elektrykiem i nie chce sam zabierać się za to i wole się was koledzy zapytać. Myślałem o lutowaniu ale ta taśma jest czymś powlekana ale chyba źle myśle i złym tropem idę. Czy ta wtyczka jest rozbieralna bo musieli tę taśmę jakoś zamontować.
  2. Proskent

    P0110 - kod błędu

    na razie nie rzuca błędami ale jak się pojawi spróbuje tak zrobić tak to jest przepływomierz powietrza
  3. Cześć potrzebuje opinii przeskanowałem dzisiaj opcomem i natrafiłem na taki mały problem bo auto zaczęło mi trochę więcej palić P0110 - Czujnik temperatury powietrza wlotowego, za silne wejście obiegu prądowego (14) - Nie występuje wykasowałem ten błąd trochę nim pojezdziłem do zagrzania silnika nic nie wyskoczyło - ale że wybieram się w trasę ponad 2000 km to mam obawy, czujnik sam nie występuje i gdybym chciał go kupic to tylko z całą obudową filtra powietrza plus rura czyli cały komplet i musze czekac 2 tygodnie masakra. Jeżeli byłby walnięty to czy czasem nie sypną błedem jak silnik by złapał temperature? Pozdrawiam
  4. Proskent

    Panel multimedialny

    zgadzam się
  5. Proskent

    Panel multimedialny

    Cześć Znalazłem w sklepie panel multimedialny dotykowy i chciałbym go założyć zamiast radia CD30 , ale mam dylemat czy nie będzie mi sypać błędami, czy coś takiego będzie współpracować z wyświetlaczem na desce i z przyciskami na kierownicy. Panel posiada w sobie funkcje GPS , Radio, telefon, navi i wiele innych funkcji. Chce odświeżyć wygląd wnętrza bo już mnie wkurza ta toporna przedpotopowa stylizacja. Jeżeli ktoś coś podobnego założył to miłe będą sugestie i zdjęcia albo jakieś pomysły Coś podobnego http://www.caraudioteam.pl/img//165C.jpg
  6. No właśnie tu napisałeś miałem a mam to dwa różne czasy określenia. Jeżeli się ma to problemu nie rozwiązano jak się miało to go rozwiązano- tak na przyszłość. Dobra ale to nie ważne teraz.
  7. Jak miałes taki problem to czemu tym co mają nie podpowiesz. Od 27 czerwca istnieje pierwszy post. Napisz im jak go rozwiązałeś co było przyczyną.
  8. To wyjaśnij mi gdzie napisałem że jest regulator ciśnienia? I powiedz mi przy rozruchu silnika zimnego pod jakim ciśnieniem jest wtryskiwane paliwo bo przy normalnej pracy zdaje się 3,8 bara ale na rozruch jest większe i tu może być problem jeżeli na rozruch jest wtryskiwane paliwo zbyt niskim ciśnieniem to silnik ma problem z płynną pracą bo za małą ma ilość paliwa lub nawet nie zagada. Podam ci przykład sławny pancerny silnik NG w grupie audi/volkswagen na sam rozruch potrzebował 6.5 bara jeżeli było zbyt niskie cisnienie na wtrysku rozruchowym nawet 5.7 -6 barów nie było mowy by zagadał a na rozgrzanym silniku pracował na 4.5 bara - jak dla mnie jeżeli dobrze rozumuje to w silniku Z18XER jest taka sama droga działania. Bo jeżeli na ciepłym silniku praca jego jest płynna a na zimnym kuleje to przyczyn jest wąskie koło albo zbyt małe ciśnienie podawanego paliwa na wtrysk , albo coś oszukuje sterownik silnika i podaje zły skład mieszanki jaki powinien być na rozruchu. A co do gazu zgodze się jazda jest o wiele tańsza ale eksploatacja jest droższa i tylko wynikają same problemy . Ten silnik nie jest odpowiedni do gazu. Nie jestem przeciwnikiem gazowania silników ale w tym silniku nie odważyłbym się zakładać instalacji gazowej. Tylko czekam jak ci co tak zachwalają jazde na gazie z tym silnikiem jak zaczną narzekać że coś zaczyna się dziać i szukać przyczyn.
  9. Mam ten sam silnik i jak się cieszę że nie dałem się namówić na założenie gazu do niego. A czasem nie macie problemu że silnik dostaje pb i gaz w tym samym momencie. Bo z tego co piszecie to od rana sa problemy z odpaleniem albo zły skład mieszanki albo za małe ciśnienie/ na rozruch silnika musi być dużo większe ciśnienie a potem się ono zmniejsza/. Nawet jak pojedziecie do warsztatu to w trasie silnik się nagrzeje a wtedy nie macie problemu to co ma szukać ala spec . Ja obstawiam czujnik temperatury silnika bo on przekazuje info na komputer o temp. silnika a komp. ustala skład mieszanki i ciśnienia paliwa - jeżeli cały czas pokazuje że silnik jest jest letni lub ciepły to automatycznie jest inne ciśnienie do rozruchu i inny skład mieszanki / paliwo + powietrze/ . Dlatego przy tym obstaje bo problem jest tylko z rana jak piszecie lub po długim staniu. Nie jestem specem ale jeżeli się mylę to proszę o wyrozumiałość , już raz coś takiego przeszedłem nie w tym modelu i też prawie chcieli mi wymienić pół silnika.
  10. Cześć Skąd ja to znam miałem u siebie identyczny problem co wy ale w innym modelu audi po nocy auto miało problem z wejściem w obroty , dławienie, itp. - wtedy zawieszał mi się czujnik temperatury silnika i przekazywał na komputer że silnik jest cały czas rozgrzany i przy odpalaniu nie dawał odpowiedniego składu mieszanki i odpowiedniego ciśnienia na rozruch - w audi na rozruch przy zimnym silniku powinienem mieć 6,5 bara a miałem 3,5 bara i miał problem zagadaniem tu w oplu nie wiem jakie powinno być ciśnienie w barach a jakie przy normalnej pracy ale co zauważyłem to jeżeli chce się zapalić silnik i zaraz szybko się wyłączy to przy następnej próbie ma problem z wejściem w obroty i trzeba trochę kręcić rozrusznikiem ja zanim odpale silnik czekam jak kontrolki pogasną i opalam go - i brak problemów
  11. Proskent

    Rozsadziło akumulator i problem z nowym aku

    Tak jak kolega pisze wyżej ładowanie i nie zapomnij dobrze umyć miejsc tam gdzie dostał się kwas z aku - dobrze ci radze - nie sama wodą tylko woda z proszkiem do prania/ proszkiem sypkim nie z szaszetek/ by z neutrlizować kwasowość
  12. nie rozumiem co ma ciśnienie kompresora do włączania się wentylatora to /sprawa elektryczna /ja bym wpierw sprawdził wiązke miedzy sterem silnika a skrzynka z bezpiecznikami i bezpieczniki w niej znajdujace sie bo u mnie ta wiazka sie przetarła właśnie w mało widocznym miejscu - a czy bez klimy włacza się wentylator to jest pytanie - najlepiej sprawdzic z kimś kto ma opcoma i zrobić testy wykonawcze dla wentylatora bo jak ja robiłem testy to tylko właczał się najwyższy bieg
  13. Cześć Pamiętasz Rafalq jak u mnie było też trochę się namęczyliśmy: 1. podmieniany był moduł od wentylatora chłodnicy nic nie pomogło 2. podmieniany sterownik silnika też nic nie dało 3.podmieniana skrzynka z bezpiecznikami w komorze silnika nic nie pomogło a się okazało że obejma przytrzymująca wiązke pekła i podczas jazdy przetarła się wiazka o silnik , ale u mnie sypało błedem i wentylator chodził na najwyższym biegu sprawdz dokładnie wiązke od sterownika silnika do skrzynki z bezpiecznikami ktora jest w komorze silnika a potem wiazke od skrzynki z bezpiecznikami do modułu od wentylatorów i przy okazji bezpieczniki bo jezeli sprawdziłes modul i wentylatory chodza to on odpada ale dla mnie dziwne bo jak pamietam ktoś mi tłumaczył chyba Rafał to jeżeli jest brak reakcji na poszczególnych biegach to wentylator włacza się na najwyższym biegu tak jakby robił sterownik obejście
  14. Proskent

    Z18XER

    a co od 3700 wzwyż już nie buczy? Mnie się wydaje że głosniej chodzi - VC nie ma niestety rewelacyjnego wygłuszenia. U mnie wszystko ok to ze ze wzrostem silnik głośniej pracuje to chyba normalne - gorzej by było gdyby zaczęły się wibracje dziwne to wtedy strach jezdzić bo na extremalne warunki nie pisze sie
  15. Wymieniony olej i założony filtr oleju Filtron 648/6 - spostrzeżenia jakie zauważyłem, nie sypie żadnymi błędami, że za mała ilość oleju itp. kontrolka oleju na ciepłym silniku gaśnie natychmiast wcześniej po 1-2 sec i gasła , nie słychać KZFR przy uruchamianiu na ciepłym silniku , na zimnym po staniu 2 dni trochę było je słychać ale nie tak bardzo jak było wcześniej i kontrolka poziomu oleju na zimnym silniku też szybciej gaśnie choć 1-2 sec trzeba było czekać wcześniej 3-4 sec - co dalej czas pokaże
×