Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Leszek__J

Klubowicz
  • Zawartość

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

1 obserwujący

O Leszek__J

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 9 Maj

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1189
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 230KM/470NM :-)
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

723 wyświetleń profilu
  1. Nie sądzę aby ten 1 cm szerokości i inna proporcja wysokości gumy robił taka drastyczną zmianę może kolejne opony kupiłeś innego producenta o innej mieszańce? chińczyki też spełniają normy... Są dopuszczone do ruchu czasem lepszy nowy chińczyk niż 6 letni premium...
  2. Temat brzmi "krótko i bez wywodów" a tu taka wymiana zdań, że można popcorn wciągać i cały wieczór czytać Jak dla mnie wymówka "nie mam kasy na opony" to jest jakaś patologia... ten kawałek gumy decyduje o życiu i zdrowiu.. na czym jak na czym ale na oponach w życiu nie będę oszczędzał Miałem przez jeden sezon opone 205/55/16 w moim signum... na tym balonie auto w ogóle się nie prowadziło (pomijam fakt, że nasze ople się generalnie słabo prowadzą) nigdy więcej takiego balonu Jak ktoś jeździ spokojnie, pomału i ceni komfort - to wtedy taka opona jest dla niego i jak najbardziej będzie zadowolony Jak ktoś pędzi po autostradach i ciaśniej wchodzi w zakręty - taki zestaw będzie udręką i zdecydowanie odradzam.
  3. Leszek__J

    Wydech koncowy z subaru imprezy do viki c?

    uszy pewnie trzeba będzie dospawać bo miejsca powieszenia pewnie inne, nie wiem jak z średnicami rur czy przypasują... tłumik to tłumik... jak wpasujesz w zderzek to będzie pasować
  4. Leszek__J

    Tunning 1.9CDTI 150 koni

    aż jestem w szkoku, że Cinek CIę "zlał" co dokłdnie Ci napisał? Wszystko zależy czego oczekujesz... i tak jak Damiano pisał ile chcesz wydać... Podstawa czyli klapy egr dpf wirus i pewnie rozrząd to już masz koło 2 k otrzymujesz pakiet 180 ps i pewnie koło 380 niuta pod waruniem, że wszytko inne sprawne Chcesz wyżej... możesz zrobić turbo hybryte za z tego co pamiętam 1500-2000 k i mieć okolice 200 ps i 420 niuta Chcesz jeszcze więcej.... to mocniejsze turbo zrobione na życzenie koło 2-3k wraz z pełnym pakietem aby dało się podłączyć p&p do tego DP bo w seryjnym tyle spalin nie zmieścisz oraz IC aby zapas zimnego powietrza był zawsze plus mapsensor aby ogarnąl więcej boostu to za taki zestaw robi się kolejne 2k. Nie zmieniając wtrysków pod warunkiem, że Twoje są sprawne jesteś w stanie zrobić okolice 230 ps - jak chcesz więcej - dochodzi do tego komplet wtryskiwaczy z alfy czy z inigni. Hamulce w naszych ciężkich budach są słabe... więc zrobić coś wydajniejszego to podstawa.... Tutaj zależy od fantazji i ilości kasy jaką chcesz wydać... możesz założyć zestaw z 3 litrowego diesla... a możesz wsadzić 4 tłoka np z alfy 159 albo nawet 6 tłoka z porsche... Napęd - wiadome, że seryjny dwumas ze sprzęgłem nie przeniesie za dużo.... tutaj doświadczenie nam brak - mamy automaty Ale pewnie wiesz ile kosztuje dobry kompletny zestaw dwumas docisk sprzęgło do tego dodaj pare stówek na obicie kevlarem do tego wzmocnione półośki i gotowe Aktualnie najmocniejszy setup jaki znam to alfa GT z mocą trochę ponad 300 ps 600 niuta która się jeszcze nie rozpadła Dodatkowo warto dodać jakiś zestaw monitorujący pracę silnika... czyli temperatura spalin, oleju, doładowanie itp.... aby nie zakatować maszyny podczas "frajdy z jazdy"
  5. Leszek__J

    Tunning 1.9CDTI 150 koni

    @Pokemon2091 na śląsku masz np cinsoft - najbardziej ogarnięty stroiciel jtd/cdti - jedź do niego powie Ci co jak i za ile
  6. Leszek__J

    Auto zastępcze - prawdziwa przygoda

    Każdy szanujący się autoryzowany warsztat ma auto zastępcze na czas naprawy, ciężko stwierdzić będąc z boku jakie mają procedury akurat w tym przypadku - być może akurat mają wszystkie "wydane" stad odmowa wydania pojazdu. Ubezpieczalnie często mają umowy z wypożyczalniami samochodów (własnych samochodów nie mają zazwyczaj) i spokojnie można w ramach AC taką usługę sobie zażyczyć. Z tymi kilometrami od domu też są niestety jaja. Z tego co pamiętam limit jest 50 km "od domu" - jak jest mniej to twierdzą, że dasz radę przepchać samochód i laweta Ci niepotrzebna. Z tego co piszesz to już po ptakach.... ale według mnie samochód zastępczy należy się każdemu kto go chce nawet za przeproszeniem gdy oddajesz auto na wymianę oleju... a kto płaci... to już sprawa umowna, bo oczywiście płaci ten czyja wina a a w tym przypadku wina GM - auto gratis powinnio być od dilera.
  7. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Jak z szybiej trasy przejedziesz do wolnego / korkowatego miasta - powinno Ci bardziej podskoczyć Generlanie temperatury prawidłowe
  8. Leszek__J

    ASB tryb sport skrzyni

    W normalych warunkach uruchamia się go własnie przyciskiem "sport" który jest obok radia. Widocznie nie masz go w pakiecie Oczywiście możesz go doinstalować.
  9. Leszek__J

    Wykres do oceny z19dth

    Trzeci bieg tak ma Tzn po wykresie widać, że jest lepiej vs do tego co było... DPF zapchany tzn przed wypalaniem może mieć na to jakiś drobny wpływ... wiesz może ile miał nasycenia podczas pomiaru? A cyferki.... to stan umowny Jeździ się lepiej niż wcześniej?
  10. Leszek__J

    Wykres do oceny z19dth

    no trochę mało niuta masz z dołu... jak by turbo powoli wstawało... na którym biegu robiony pomiar?
  11. hak mógł pomóc w szybszym zużyciu Jak aktualnie wyglądają terminy? długo trzeba czekać?
  12. Też stawiam na sterownik skrzyni Aż tak daleko z łodzi do zielonej nie masz Aczlolwiek przebieg totalnie nie pasuje do uszkodzeń... Masz hak? sterownik zazwyczaj pada po 200+ jak auto dużo jeździło po mieście, jak były większości trasy to naweet 300 wytrzymuje no i wiadomo... kwesta serwisów olejowych skrzyni zawsze na + do życia
  13. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Popieram @prz3m4s. To jest jedyny słuszny sposób na porównanie. Drogę masz już opanowaną - teraz przelot najpierw na 2 później 3 czy jak dasz radę na 4 biegu na jednym i na drugim sofcie Jak sam widzisz - biegi zmieniasz różnie
  14. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Jak dla mnie to bez zmian dalej 100-160 kolo 10 sekund na 4 biegu przy rozpędzaniu od 0 przedział 100-160 to nawet chyba 11 sekund... 0-100 zepsułeś złą zmianą biegu to i czas gorszy 😛 przydał by sie "racelogic" nie ma ktoś w okolicy? a jak Twoje odczucia?
  15. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    To AUDI o którym wspominasz ma według fabryki 7.8 s "do setki" przy teoretycznej masie 1830 kg Czyli podobnie do tego co wychodzi u nas po modach... Więc teoretycznie "rwie podobnie" tak samo zresztą jak widać to i u @suchy201180 gdzie na filmiku również widać sprint 0-100 w okolicy 8 sekund. Dla osoby siedzącej obok przesiadającej się z innego samochodu - może i jest to WOW. Dla kierowcy jednak - wynik słaby. Po liczniku też tego nie widać co czuć w kabinie. NIestety sposób w jaki skrzynia przekazuje moc na koła... jest wg mnie jest średniawy
×