Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leszek__J

Klubowicz
  • Content Count

    230
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Leszek__J last won the day on November 7 2020

Leszek__J had the most liked content!

Community Reputation

29 Best

2 Followers

About Leszek__J

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday May 9

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1189
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 250KM/470NM :-)
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

1842 profile views
  1. NIewłąściwa osoba w niewłaściwym miejscu Dlatego Ty jeździsz autem fabrycznym a my się bawimy w podnoszenie limitów gdyż nam to sprawia przyjemność
  2. 60 to już sporo ale ciągle akceptowalne dla diesla (w benie temp ma więszy wpływ na spalanie). Rozumiem, że taka temp przy seryjnym turbo? aktualnie pewnie dmuchasz koło 1.4 dla 200 koni potrzebujesz około 1.8 czyli wzrost ciśnienia około 0.5 bara więc temperatura po zmianie turbo CI na pewno wzrośnie Ja bym cooler zrobił - zawsze to mniej dymu za autem i powtarzalność wyniku lepsza a co do wielkości... do 200 koni myślę, że ten niższy (wysokość 15 cm zamiast 25 chyba) da radę ale dopytaj tunera czy podziela mój pogląd - bo tuner wie zawsze najlepiej
  3. Hm ile Ci krzyknął? (Możesz podesłać w prywatnej wiadomości) w Małopolsce masz Grześka G-CS który wyżej pisał
  4. Jeżeli to jeszcze aktualne... To zaczął bym od zaworka n75 czyli sterowanie podciśnieniem geometrią turbo. Prosta sprawa jest z wymianą bo dostępny jest z przodu od góry. A co do wartości momentu... Na postoju są tylko głupoty. Podczas jazdy powinien pokazywać coś bardziej sensownego
  5. Szkoda, że nie masz wykresu z pomiarem przed i po strojeniu dało by to pełen obraz sytuacji. Generalnie jest to już duże turbo i pompuje dół trochę gorzej niż seria
  6. Wszystko się zgadza. Można podejść nawet pod 1.95 aby reszta już była zarezerwowana na overbosta powyżej trzeba zaprogramować większy Ja u siebie Map sensor 4Bar owy Boscha  nr 0281006102 pasuje bez przeróbek ale trzeba się stroić po jego montażu.
  7. Dobra, widzę w kilku miejscach się rozpisałaes. Gtb 2056 w piku jest w stanie wygenerować 2.3 bara, ale nie utrzyma takiego ciśninia do odciny. W ogóle strojenie na takie ciśnienie tej turbawki to szybko ją zmęczysz Nie wiem co tam masz za hybrydę zrobiona... Masz do niej jakiś wykres? A i najważniejsze... Nie jesteś w stanie mieć super reakcji na gaz na tak dużym turbo, musisz się liczyć z lagiem albo przerobić na biturbo
  8. A czemu sądzisz, że coś jest nie tak?
  9. W ciężarówce może i 2 tys obr to dużo w osobówce już według mnie nie Do około 60 skrzynia jedzie na uślizgu później zapina 3 bieg na stałe, 4 bieg zapina na stałe przy około 80 gdy jeździsz delikatnie. Skrzynia się uczy ale nie jest jakoś super inteligentną Tak, powyżej 100 skrzynia wchodzi w tryb Eco przy muskanku gazu i potrafi utrzymać 1500 obr na 6 biegu. Ale według mnie to jest katorga i tak się jechać nie da... Zachowanie skrzyni w pełni poprawne. Musisz tylko nauczyć się operować gazem a będzie zdecydowanie lepiej dobierać biegi do prędkości Zawszę po tym jak sk
  10. Wklejenie ogłoszenia nie miało na celu wywołać dyskusji czy bajki czy nie bajki właściciel opisuje, nie każdy sprzedający ma pojęcie o mechanice więc może pisać bzdury czy co tam zapamiętał. Bardziej mi chodziło o to by ogłoszenie/właściciela potraktować jako informację/wskazówkę że na lokalnym rynku są zakłady, które potrafią wykrzesać moc z tego silnika i od właściciela można by się dowiedzieć kto i co robił, później kontakt do zakładu który to robił a on już wskaże konkrety
  11. Przypadkiem trafiłem na ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-opel-insignia-opc-2-8-v6-turbo-4x4-405km-ID6D84fc.html? Dość mocno silnik wzmocniony... Gość pewnie skarbnica wiedzy
  12. Myślę, że jak sam nie jesteś mechanikiem, nie masz warsztatu czy garażu gdzie to możesz realizować... To zacznij od znalezienia miejsca w którym możesz to zrobić. Warto według mnie też by było znaleźć kogoś kto robił już coś podobnego abyś nie utopił kupy kasy i nie zrealizował celu... Na forum jest trochę ogarniętych osób znających w Vectrach każda śrubkę... spróbuj z nimi porozmawiać albo zaczną Ci dopingować albo uświadomią o kosztach Nie wiem na ile masz zaplanowany budżet tego projektu ale bez liczenia i z świadomością ilości prac do zrealizowania przy silniku, napędzie , zawieszeniu i w
  13. 70 stron streszczonych Dodam jeszcze, że warto ośki/przeguby wymienić
  14. Faktycznie, żyje i chyba nawet ma się dobrze Wietrzenie warto zrobić od czasu do czasu
×
×
  • Create New...
UP