Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leszek__J

Klubowicz
  • Content Count

    219
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Leszek__J last won the day on April 15

Leszek__J had the most liked content!

Community Reputation

28 Best

2 Followers

About Leszek__J

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday May 9

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1189
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 250KM/470NM :-)
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

1547 profile views
  1. Wklejenie ogłoszenia nie miało na celu wywołać dyskusji czy bajki czy nie bajki właściciel opisuje, nie każdy sprzedający ma pojęcie o mechanice więc może pisać bzdury czy co tam zapamiętał. Bardziej mi chodziło o to by ogłoszenie/właściciela potraktować jako informację/wskazówkę że na lokalnym rynku są zakłady, które potrafią wykrzesać moc z tego silnika i od właściciela można by się dowiedzieć kto i co robił, później kontakt do zakładu który to robił a on już wskaże konkrety
  2. Przypadkiem trafiłem na ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-opel-insignia-opc-2-8-v6-turbo-4x4-405km-ID6D84fc.html? Dość mocno silnik wzmocniony... Gość pewnie skarbnica wiedzy
  3. Myślę, że jak sam nie jesteś mechanikiem, nie masz warsztatu czy garażu gdzie to możesz realizować... To zacznij od znalezienia miejsca w którym możesz to zrobić. Warto według mnie też by było znaleźć kogoś kto robił już coś podobnego abyś nie utopił kupy kasy i nie zrealizował celu... Na forum jest trochę ogarniętych osób znających w Vectrach każda śrubkę... spróbuj z nimi porozmawiać albo zaczną Ci dopingować albo uświadomią o kosztach Nie wiem na ile masz zaplanowany budżet tego projektu ale bez liczenia i z świadomością ilości prac do zrealizowania przy silniku, napędzie , zawieszeniu i wszystkiego co wyjdzie po drodze myślę że poniżej 50 k tego nie ogarniesz...
  4. 70 stron streszczonych Dodam jeszcze, że warto ośki/przeguby wymienić
  5. Faktycznie, żyje i chyba nawet ma się dobrze Wietrzenie warto zrobić od czasu do czasu
  6. Wystarczy się cofnąć o dwie strony... Rzuć okiem i daj znać czy wszystko jasne. Wazie pytań chętnie pomogę/podpowiem
  7. To wygląda jak by kubek na siki był łapaczem odmy zamist wejściem do dolotu przed Turbo, oraz ktoś odciął chłodnice spalin oraz EGR
  8. Proponuję jeszcze popytać właścicieli 2.0T o koszty doinwestowania aby uzyskać magiczne 300+ oraz właścicieli 1.9 o koszty 250+ A później przemyśleć i podjąć decyzję
  9. Sprzedaj i kup Swap jest drogim biznesem... ale oczywiście można
  10. Tak, Zestaw Hybryda, IC I brak DPF wystarczy do 200+ rozpisałem to w innym temacie - zerknij tam no i wiadomo ten temat robi sie trochę dublem
  11. Hello, widzę masz podany nr tel w profilu, postaram się do Ciebie przedzwonić w ciągu dnia
  12. Mało drożny IC/wydech może oczywiście spowodować późniejsze wstawanie turbo bo potrzeba więcej spalin/energii aby wygenerować ciśnienie i napełnić uklad Brak góry to zazwyczaj problem z temperaturą w dolocie i sterownik tnie moc. Ale tutaj wygląda to tak, jak by albo hamowania nie została skalibrowana, albo tuner na leniucha zrobił pomiar. Stawiam jednak na brak kalibracji
  13. Idąc tym tokiem, czemu wykres tylko do 4 tyś obr? a nie do 5?
  14. Aby mieć mocny dół i mocna górę musiałbyś mieć biturbo Czyli mała turbinę co potrafi dmuchnąć przy niskich obrotach i dużą co potrzebuje dużo spalin by dużo powietrza dać Po co Ci dużo niuta z dołu? Chcesz zakatować skrzynię i sprzęgło?
  15. Przy dpf i egr off trochę kurzu jest dopuszczalne bo filtracji spaln brak Niut wyszedł dośc wysoko jak na serię, za to moc w gónym zakresie słabiej niż standardowo. Różne mogą być tego przyczyny może mu ciepło może wtryski już słabe... może turbo już tak nie pompuje w górze NIe ma co rozkminiać tylko jeździć i obserwować. Jak dym będzie się powiększał to na korekte albo jakieś naprawy i tyle I dlaczego tylko kreski do 4 tyś? jak zakres prawie do 5 mamy?
×
×
  • Create New...