Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Leszek__J

Klubowicz
  • Zawartość

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

1 obserwujący

O Leszek__J

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 9 Maj

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1189
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 230KM/470NM :-)
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

808 wyświetleń profilu
  1. Leszek__J

    Przyciemnienie szyb Vectra C

    Jest dokładnie tak jak chłopaki piszą. Przód na własną odpowiedzialność a z tyłem możesz robić wszystko... Dużo osób ma przyciemnione przednie szyby... Jak trafisz na zły dzień policjanta to dowod leci... Albo zrywasz folie... Tak samo na przeglądzie... Mogą Ci nie podbić gdy stwierdzą, że przesadziłeś Osobiście mam przyciemnione lekko przednie boczne a tylne dociemnilem z fabrycznych jeszcze o kilka procent. Nie chciałem aby w aucie było ciemno... Teraz jest idealnie przód z tego co pamiętam chyba właśnie zszedł do 50% a tył 30 %
  2. Leszek__J

    Chip Tuning - Diesel

    No niestety mocy zawsze mało....
  3. Leszek__J

    Chip Tuning - Diesel

    No, oby tak było! bezpieczeństwo najważniejsze 🙂
  4. Leszek__J

    Chip Tuning - Diesel

    Skrzynia manual sobie spokojnie radzi (F40) sprzęgło oczywiście trzeba obić kevlarem Nawet mi nie mów bo się przejadę do Ciebie i CI te koła odkrece To jest jawne proszenie się o ostatnią drogę przecież na tym musi bujać jak bys pontonem płynął Dokładnie tak
  5. Leszek__J

    Chip Tuning - Diesel

    Może z własnego doświadczenia kilka podstawowych kroków.... 1. Chip + klapy off + egr off + dpf off -> pakiet podstawowy 180 / 400 (nalepszy stosunek wydanej kasy do uzyskanych koni, restszta kroków to dużo kasy lecz małe przyrosty) 2. Chip + to co wyżej + turbo hybryda bazujca na fabrycznym turbo + wydajniejszy intercooler + Downpiie -> 210 / 420 3. Chip + to co w punkcie 1 + mapsensor na 4 bary + Kolektor wydechowy z alfy ( nie dlatego, że fabryczny zły tylko dlatego, że łatwiej do niego dospawać większe turbo) + customowe turbo + wydajniejszy intercooler + Downpiie -> 230 / 440 4. Chip + to co w punkcie1 + mapsensor na 4 bary + Kolektor wydechowy z alfy + customowe turbo np gtb2056 + wydajniejszy intercooler + Downpiie + wydajniesze wtryski -> 250 / 500 5. Chip + to co w punkcie1 + mapsensor na 4 bary + Kolektor wydechowy z alfy + większe customowe turbo np gtb2260 + wydajniejszy intercooler + Downpiie + wydajniesze wtryski -> 280 / 520 Po punkcie 5 jeżeli faktycznie auto mocno dosaje w palnik poza Downpipie można się pokusić o zrobienie całego wydechu z kasówki w rozmiarze 2.5 cala... lecz to raczej jako dodatek, zazwyczaj takie moce seryjny wydech ogarnia. Pomijam zmiany takie jak hamulce + większe koła (nie wyobrażam sobie mocy 200+ na felgach 16` i oponie o profilu 50), zawieszenie, półosie, sprzęgło bo to oczywiste, że przy takim przyroście momentu i koni i ze względu na bezpieczeńśtwo trzeba zadbać aby bezpiecznie sie rozpedzać, skręcać i hamować Oczywiście, żadna z tych modyfikacja nie jest "bezpieczna" - w ogóle nie ma czegoś takiego jak bezpieczne zwiększanie obciążenia silnika czy skrzyni.... Pytanie nie brzmi czy coś się zepuje.... tylko Kiedy... Jeździsz jak szatan - wcześniej, Jeździsz jak emeryt - nie potrzebujesz modów
  6. Leszek__J

    Spalanie Silnik 1.9CDTI 150 KONI

    Zobaczymy co uda się zrobić. Więcej koni to więcej momentu przy końcu obrotów, początek można zostawic. A na końcu mam poniżej 400 nm, wypłaszczy się bardziej jego przebieg i będzie dobrze a później dalej będę obserwował spalanie 1.9 CDTI 😛
  7. Leszek__J

    Spalanie Silnik 1.9CDTI 150 KONI

    Jeszcze żyje, nie ślizga, biegi zmienia normalnie. Po nowym roku będzie więcej koni... zobaczymy co wtedy będzie się działo
  8. Vectra C / Signum sedan/hathback
  9. Leszek__J

    Spalanie Silnik 1.9CDTI 150 KONI

    Rura została odetkana
  10. Leszek__J

    Spalanie Silnik 1.9CDTI 150 KONI

    Da się... kiedyś mi się udało Jedno tankowanie spokojna trasa 900 km Ale taka jazda jest nuuuuudnaaaaa Dowcipniś z Ciebie
  11. Leszek__J

    Spalanie Silnik 1.9CDTI 150 KONI

    Te 8-10 litrów w mieście i okolice 7 w trasie jest jak najbardziej normalnm wynikiem według mnie jak na ten silnik z automatem
  12. Leszek__J

    Bluetooth do muzyki CD70

    Sam kabel nie sprawi, że będziesz miał bluetooth czy aux Jeżeli nie masz dostępnej zakłądki aux na panelu radia - tym kablem nic nie zdziałąsz Jeżeli masz, to teoretycznie powinno to w taki sposób działać, że przez telefon będzie można puszczać dźwięk na fabryczne radio gdy będziesz miał aktywną zakładkę AUX Aczkolwiek, nie miałem tego w rękach, nie wiem jak będzie w rzeczywistości.
  13. Leszek__J

    Wydech koncowy z subaru imprezy do viki c?

    Wymiana ostatniego tłumika dała aż takie głośne zmiany?
  14. Nie sądzę aby ten 1 cm szerokości i inna proporcja wysokości gumy robił taka drastyczną zmianę może kolejne opony kupiłeś innego producenta o innej mieszańce? chińczyki też spełniają normy... Są dopuszczone do ruchu czasem lepszy nowy chińczyk niż 6 letni premium...
  15. Temat brzmi "krótko i bez wywodów" a tu taka wymiana zdań, że można popcorn wciągać i cały wieczór czytać Jak dla mnie wymówka "nie mam kasy na opony" to jest jakaś patologia... ten kawałek gumy decyduje o życiu i zdrowiu.. na czym jak na czym ale na oponach w życiu nie będę oszczędzał Miałem przez jeden sezon opone 205/55/16 w moim signum... na tym balonie auto w ogóle się nie prowadziło (pomijam fakt, że nasze ople się generalnie słabo prowadzą) nigdy więcej takiego balonu Jak ktoś jeździ spokojnie, pomału i ceni komfort - to wtedy taka opona jest dla niego i jak najbardziej będzie zadowolony Jak ktoś pędzi po autostradach i ciaśniej wchodzi w zakręty - taki zestaw będzie udręką i zdecydowanie odradzam.
×