Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Leszek__J

Klubowicz
  • Zawartość

    138
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Leszek__J

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 9 Maj

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1189
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 230KM/470NM :-)
  • Oddział VKP
    Śląski

Ostatnio na profilu byli

666 wyświetleń profilu
  1. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Jak z szybiej trasy przejedziesz do wolnego / korkowatego miasta - powinno Ci bardziej podskoczyć Generlanie temperatury prawidłowe
  2. Leszek__J

    ASB tryb sport skrzyni

    W normalych warunkach uruchamia się go własnie przyciskiem "sport" który jest obok radia. Widocznie nie masz go w pakiecie Oczywiście możesz go doinstalować.
  3. Leszek__J

    Wykres do oceny z19dth

    Trzeci bieg tak ma Tzn po wykresie widać, że jest lepiej vs do tego co było... DPF zapchany tzn przed wypalaniem może mieć na to jakiś drobny wpływ... wiesz może ile miał nasycenia podczas pomiaru? A cyferki.... to stan umowny Jeździ się lepiej niż wcześniej?
  4. Leszek__J

    Wykres do oceny z19dth

    no trochę mało niuta masz z dołu... jak by turbo powoli wstawało... na którym biegu robiony pomiar?
  5. hak mógł pomóc w szybszym zużyciu Jak aktualnie wyglądają terminy? długo trzeba czekać?
  6. Też stawiam na sterownik skrzyni Aż tak daleko z łodzi do zielonej nie masz Aczlolwiek przebieg totalnie nie pasuje do uszkodzeń... Masz hak? sterownik zazwyczaj pada po 200+ jak auto dużo jeździło po mieście, jak były większości trasy to naweet 300 wytrzymuje no i wiadomo... kwesta serwisów olejowych skrzyni zawsze na + do życia
  7. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Popieram @prz3m4s. To jest jedyny słuszny sposób na porównanie. Drogę masz już opanowaną - teraz przelot najpierw na 2 później 3 czy jak dasz radę na 4 biegu na jednym i na drugim sofcie Jak sam widzisz - biegi zmieniasz różnie
  8. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Jak dla mnie to bez zmian dalej 100-160 kolo 10 sekund na 4 biegu przy rozpędzaniu od 0 przedział 100-160 to nawet chyba 11 sekund... 0-100 zepsułeś złą zmianą biegu to i czas gorszy 😛 przydał by sie "racelogic" nie ma ktoś w okolicy? a jak Twoje odczucia?
  9. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    To AUDI o którym wspominasz ma według fabryki 7.8 s "do setki" przy teoretycznej masie 1830 kg Czyli podobnie do tego co wychodzi u nas po modach... Więc teoretycznie "rwie podobnie" tak samo zresztą jak widać to i u @suchy201180 gdzie na filmiku również widać sprint 0-100 w okolicy 8 sekund. Dla osoby siedzącej obok przesiadającej się z innego samochodu - może i jest to WOW. Dla kierowcy jednak - wynik słaby. Po liczniku też tego nie widać co czuć w kabinie. NIestety sposób w jaki skrzynia przekazuje moc na koła... jest wg mnie jest średniawy
  10. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Nieststy... Długa skrzynia plus 1800 kg masy z kierowcą.... Nawet na papierze wygląda słabo Patrząc na fabryke (10.5 w moim przypadku) vs aktualny wynik... Urwać ponad 2 sekundy to już dużo O to to to
  11. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Na nowym filmiku 0-100 masz koło 8 sekund - podobnie jak u mnie Na starym filmiku 60-100 masz koło 4 sekund ( ale rozpędzasz się na 3 biegu) Na nowym filmiku 60-100 masz koło 5 sekund ( ale rozpędzasz się na 2 i przebijasz na 3 bieg ) Stary filmik 100 - 160 - około 10 sekund ( 4 i 5 bieg - niskie obroty - najwyższy momnet - Lepsze przyspieszenie lecz jak wiadomo Niutki spadają wraz z obrotami - taka natura silnika :)) Nowy Filmik 100 - 160 - również koło 10 sekund ale tutaj masz z tego co mi się wydaje bieg 3 i 4 "do końca" - co za tym idzie - koni więcej - ale momentu mniej. Moment ma tutaj ogromne znaczenie - to on powoduje wyrywanie auta do przodu Konie - potrafią tylko i wyłącznie ciągnąc auto do przodu Poprzyglądaj się jeszcze raz wykresom - według mnie - źle porównujesz te softy Twoje wrażenie "że stary soft lepiej kopał" wynika pewnie z tego, że miałeś więcej niuta przy 2 tyś obrotów. Teraz pewnie masz go trochę mniej w tym zakresie obrotow - ale za to masz go szerzej rozciągniętego - stąd możesz przy wyższych obrotach uzyskać większą moc... I stąd też "wcześniej na niskich obrotach lepiej szedł" Taka moja wersja
  12. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    No no
  13. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Wszystko się zgadza znoszą te moce Ale przy seryjnych koniach zrobił by 2 x tyle Jak masz kij ( trzonek) od młotka na którym był 2 kilowy obuch to wbija gwoździe ALe jak do tego samego trzonka dasz 10 kilowy obuch - też będzie wbijał gwoździe - Ba, będzie lepiej wbijał gwoździe I jest szansa że wbije ich nawet 10000 Ale nie wmówisz mi, że z 2 KG obuch będzie zużywał trzonek tak samo jak 10 KG Wcześniej czy później się urwie
  14. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Jak by Ci zależało na żywotności to byś zrobił 110 koni aa nie 280 😛 dawniej 3.0 miala 70 koni aaa nie 300 Wszystko kwestia nogi i czasu.... 😛
  15. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    też się kiedyś nad tym zastanawiałem jak by zrobić kreskę diesel 200+ vs bena 200+ Diesel niby niuta ma więcej... ale obrotów mniej 😜
×