Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Leszek__J

Rekrut
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Leszek__J

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 9 Maj

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 220KM/400NM :-)

Ostatnio na profilu byli

493 wyświetleń profilu
  1. Leszek__J

    zminana tarcz na 314

    Z przodu tak a z tyłu mam zwykłe. Wygląda to tak: Hamuje poprawnie
  2. Leszek__J

    Ciężko odpala na zimnym silniku

    Zawsze warto sprawdzić kompresje jak na zimnym ciężko na ciepłym lekko pali Odstawić auto na warsztat na dwa dni aby się dobrze wystudziło i niech sprawdzą - jak będzie ok można szukać problemów w czujnikach.
  3. Zawsze warto sprawdzić kompresje jak na zimnym ciężko na ciepłym lekko pali Odstawić auto na warsztat na dwa dni aby się dobrze wystudziło i niech sprawdzą - jak będzie ok można szukać problemów w czujnikach.
  4. Kiedyś to już sprawdzałem - podeślę też tutaj: Fabryczny zestaw: Temperatura otoczenia 33-35 * Auto zagrzane: miasto spokojnie 55-60 * MIasto agresywnie 60-70* Trasa spokojnie 50-55 * Trasa Agresywnie 55-66* Wiadomo że w zależności od warunków te temperatury się wahają +/- pare stopni. Po zmianie chłodnicy tak jak pisze tomi188 temperatury są niższe. Wiąże się to z kilkoma przeróbkami - lecz efekt finalny jest tego warty.
  5. Leszek__J

    Stuki vectra c 1.9 cdti gts

    No chrobocze fajnie... może masz turbo rozsypane i wirnik trze o obudowe? NIe brzmi to jak przepustnica czy egr... a klap nie słychać tak głośno(o ile w ogóle je słychać) Przy ciągłym rozpędzianiu coś słychać? czy tylko przy odpuszczaniu gazu? Edit: Aaa przy sprzęgle cisza.... nie doczytałem... no to może dwumas/łożysko jakieś? ( nie znam się mam automat) j
  6. Leszek__J

    Skrzynia af40 z 3.0 do 1.9 czy pasuje

    Przekładkę robiłeś wraz z konwerterem/kołem zamachowym? czy sama skrzynia a konwerter został Twój?
  7. Znasz dokładnie przyczynę? Konwerter? Tarcze cierne? Kosze sprzęgłowe? Robisz swap na manual? Wrzucasz używany automat? naprawiasz? sprzedajszesz auto?
  8. Mało osób z automatami na forum A swoją drogą - pierwszy raz słyszę o takim problemie i takiej przyczynie. Gdzie naprawiałeś?
  9. Ciekawi mnie też jakie egt miałeś w ostatniej fazie rozpędzania się do takich prędkości
  10. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Tylko pamiętaj - wysoki moment przy 2000 obrotach rozwali Ci szybko sprzęgło im wyżej będziesz miał max moment tym bezpieczniej. Ale oczywiście frajda mniejsza. Wiadomo wysoki moment przy 2 k coś pięknego, auto będzie CI rwało do przodu na każdym biegu. Niestety przeniesienie napędu przy takim ustawieniu dostanie mocno po du***
  11. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Korekta w zupełności wystarczy, podlać paliwem dać więcej boostu i będzie elegancja Ładnie wstaje - tak naturalnie jak dla gtb pełna moc przy ~ 2800 czyli wszystko zgodnie z fabryka. Już masz moment ładnie płasko ale powinno się jeszcze udać górę podciągnąć aby dłużej niuty trzymał - gtb to spokojnie ogarnie.
  12. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    Zaczyna to wyglądać Czekamy na korektę i nowe kreski
  13. Leszek__J

    Chip Tuning - Diesel

    Doładnie, też będzie to jakiś wynik. Tzn mierzy "jakotako"
  14. Leszek__J

    Chip Tuning - Diesel

    W moim przypadku między pozycją G w dowodzie a wagą na rolkach prawie 100 kg różnicy bez kierowcy i na połowie baku Tuner tunerowi nie równy to fakt bo znam takich co mają super sprzęt a nie do końca wiedzą co robią mimo, że myślą inaczej A od czegoś zacząć trzeba - kółko z patykiem też da jakiś wynik. Lecz nie ważne są cyferki... ważny jest dobrze i zdrowo napisany program
  15. Leszek__J

    1.9dt 120km /projekt gtb2060vklr

    aby więcej nie zaśmiecać poszła pw
×