Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leszek__J

Klubowicz
  • Posts

    250
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Leszek__J last won the day on November 7 2020

Leszek__J had the most liked content!

2 Followers

About Leszek__J

  • Birthday May 9

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1189
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 250KM/480NM :-)
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

2189 profile views

Leszek__J's Achievements

Średnio obeznany

Średnio obeznany (2/7)

29

Reputation

  1. Dla czystej statystyki kurde faktycznie był, nie tych słów kluczy użyłem
  2. Cześć, Po inspiracji przez @tomascor stwierdziłem, że można zacząć zbierać w jednym miejscu jakie czasy robią nasze ople bo chyba nie mamy czegoś takiego Czy to seryjny czy na modach wszystkie wyniki mile widziane Myślę, że zakresy testów standardowe... 0-100 80-120 100-150 100-200? ( Dla mieszkających przy granicy) Jak macie inne propozycje zapraszam do dyskusji w opisie pewnie będzie potrzebne: silnik, moc, bieg? Jak się nazbiera więcej wyników/testów zrobimy może jakiś ranking czy coś
  3. Do 250 koni w zupełności wystarczy, w ile celowales?
  4. Niestety zawsze mało Ale dalsze konie to niestety już grube tysiaki i to pod warunkiem, że wszystko pójdzie zgodnie z myślą
  5. Przyrost generalnie w porządku, jak na wersję z ekologią na pokładzie. Jedynie mnie zastanawia, czemu przed modem masz lepszy "dół" niż po? Pewnie kwestia właśnie dpf-a, który ograniczył rozpędzanie się Turbo gdy został silnik mocniej podlany paliwem Myśle, że wszystko ok, pozostaje jeździć i cieszyć się z nowych koni A czemu tyle a nie więcej... Na to wpływ ma wiele czynników i wiele jeszcze można zrobić i poprawić Wykrzesać zawsze można więcej... Pytanie brzmi czy chcesz/potrzebujesz bo to już niestety wiąże się z kolejnymi kosztami wszystkie kroki do wyższych mocy masz opisane tutaj:
  6. @espaceP9X z choinki sie urwał z tym pomysłem Dokłądać, większy, dużo cięższy silnik, który nie jest "tuningowany" bo to stara generacja silników. Tylko dlatego że ma 6 cylindrów... Ja się powtózrzę i wyślę CI to... poczytaj Wszystko opisałem, co trzeba zrobić aby ile osiągnąć
  7. W pomorskim masz fiodora, blisko i solidnie https://pl-pl.facebook.com/pages/category/Motor-Vehicle-Company/Fmotors-360556834143902/
  8. Do GTS-a czy Signum nie spotkałem "gotowca" ale do kombi np jest... http://sklep.basser.pl/pl/obudowy-fit-box/877-opel-vectra-c-kombi-obudowa-subwoofera.html Zawsze można spróbować zagadać do producenta i może z innymi wymiarami też zrobią... Plan B to oczywiście sub w miejsce koła zapasowego. A plan C czyli zajęcie miejsca w bagażniku i skrzynka za tylne siedzenia
  9. Eh Panowie... Same farmazony Większy cooler = większa zwłoka -> turbo musi nadmuchać więcej przestrzeni (niewyczówalne jest to dla zwykłego smiertelnika przy zachowaniu rozsądku przy dobieraniu coolera) Prędzej odczujesz większe turbo = większa zwłoka Nowy cooler = lepsze (mniejsze opory wewnętrzne np brak oleju w ic i uszkodzeń od kamieni (pogięta chłodnica)) = szybsze wstawanie ale według mnie też nie na tyle by poczuć mega różnice. Przypominam, że program silnika "żąda" X powietrza i turbo takie ciśnienie generuje. I jest to dostosowane do turbiny... nie ma tak, że komp wymaga niewiadomo jakich cudów i turbo musi się napracować aby wygenerować ciśnienie WIęc nawet jak będziecie mieli super cooler - to nie będzie więcej powietrza ani nie szybciej tylko tak jak chce tego sterownik Cooler jest po to aby zapewnić żądaną ilośc powietrza w optymalnej temperaturze. Im macie większe ciśnienie (więcej boostu) jest cieplejsze to powietrze - potrzeba większego coolera aby je wychłodzić Cooler się spisuje w górnej partii obrotów, jak jest duże ciśnienie i duże zapotrzebowanie na powietrze. W dole powietrze jest z zasady chłodne więc duzy cooler nic ni poprawi edit: Swoją drogą.... o mocnym dole i wstawaniu turbo z dołu opisane jest tu...
  10. Przy pierwszej awarii mojej skrzyni skusiłem się na regenerowany sterownikk skrzyni. Pojeździłem na nim pół roku a później umówiłem się na wymianę na nowy NIestety dalej miał tendencje do szarpania między 2/3 (problemów przeciągania biegów nie miałem) Ale może lepiej trafisz
  11. W takim razie się nie zrozumieliśmy a Twój opis nie naprowadził mnie na problem lecz na cechę skrzyni. Ja swoim jeżdżę już ponad 7 i mam też za sobą remont tej skrzyni i ponad 150 tys km razem i znam ją dość dobrze
  12. kwestia oprogramowania skrzynia całkiem inna Luzuje w celu oszczędziania sprzęgła (otwiera się lockup) i oszczędności paliwa NIe ma żadnej szkodliwości w tym. Oczywiście, że dawać P. +ręczny (by oszczędzać hamulec w skrzyni) P jest od parkowania :), N rozpina naped. Pompą oleju jest hydrokinetyk przymocowany do koła zamachowego, on się zawsze kręci jak silnik jest uruchomiony. Włąsnie dlatego naprawiają bo ludzie oleju nie wymieniają. Ja olej wymieniam co 50 tyś. Prawidłowe zachowanie Też prawidłowe zachowanie, przy dociskaniu gazu do podłogi robi redukcje -1 bieg. A przy dociśnieciu do podłogi + takie kliknięcie robi redukcje o 2 biegi. Przy 3/4 gazu zazwyczaj utrzymuje dany bieg. Racja, to dlatego, że 4 bieg jest bardzo długim przełożeniem i aby mieć więcej momentu to sobie skrzynia luzuje sprzęgło by nabrać niuta i przenieść to na koła mimo niskich obrotów i robi to dlatego, że mozna 4 biegu jechać od 70 do 190
  13. ale mixior cuda jakieś Niska tempertatura oleju może powodować przeciąganie ale już takich mrozów chyba nie ma aaa przy gazie w podłodze jadąc np 30-40 kmh na 3 biegu (albo w trybe D) - nromalne jest to, że obroty wejdą na te ~ 2-3 tyś zanim nabierze prędkości - ale po tym spadną obroty i czuć po aucie że sprzęgło "łapie" i się zbiera Bo w tym zakresie ma najwięcej momentu więc radzi sobie tak aby najefektywniej przyspieszyć Jak jesteś w stanie na uślizgu bez odczówalnego przyspieszania zamknąc obrotomierz - to wtedy nie jest to prawidłowe zachowanie
×
×
  • Create New...
UP