Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leszek__J

Klubowicz
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Leszek__J last won the day on November 7 2020

Leszek__J had the most liked content!

Community Reputation

29 Best

2 Followers

About Leszek__J

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday May 9

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1189
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 250KM/470NM :-)
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

1975 profile views
  1. Przy pierwszej awarii mojej skrzyni skusiłem się na regenerowany sterownikk skrzyni. Pojeździłem na nim pół roku a później umówiłem się na wymianę na nowy NIestety dalej miał tendencje do szarpania między 2/3 (problemów przeciągania biegów nie miałem) Ale może lepiej trafisz
  2. W takim razie się nie zrozumieliśmy a Twój opis nie naprowadził mnie na problem lecz na cechę skrzyni. Ja swoim jeżdżę już ponad 7 i mam też za sobą remont tej skrzyni i ponad 150 tys km razem i znam ją dość dobrze
  3. kwestia oprogramowania skrzynia całkiem inna Luzuje w celu oszczędziania sprzęgła (otwiera się lockup) i oszczędności paliwa NIe ma żadnej szkodliwości w tym. Oczywiście, że dawać P. +ręczny (by oszczędzać hamulec w skrzyni) P jest od parkowania :), N rozpina naped. Pompą oleju jest hydrokinetyk przymocowany do koła zamachowego, on się zawsze kręci jak silnik jest uruchomiony. Włąsnie dlatego naprawiają bo ludzie oleju nie wymieniają. Ja olej wymieniam co 50 tyś. Prawidłowe zachowanie Też prawidłowe zachowanie, przy dociskaniu gazu do po
  4. ale mixior cuda jakieś Niska tempertatura oleju może powodować przeciąganie ale już takich mrozów chyba nie ma aaa przy gazie w podłodze jadąc np 30-40 kmh na 3 biegu (albo w trybe D) - nromalne jest to, że obroty wejdą na te ~ 2-3 tyś zanim nabierze prędkości - ale po tym spadną obroty i czuć po aucie że sprzęgło "łapie" i się zbiera Bo w tym zakresie ma najwięcej momentu więc radzi sobie tak aby najefektywniej przyspieszyć Jak jesteś w stanie na uślizgu bez odczówalnego przyspieszania zamknąc obrotomierz - to wtedy nie jest to prawidłowe zachowanie
  5. to ślizganie masz w całym zakresie obrotów? czy tylko w dolnym?
  6. to tylko jak jedziesz? czy na postoju w tym zakresie obr też tak robi? a nie jest to przeskakująca/trzskająca geometria w turbo? Jesteś w stanie zrobić jakieś logi dynamiczne? NIe jest to tak zwany "surge" czyli przełądowanie i próba geometri opanowania go?
  7. Wideo nie działa spróbuj jakoś inaczej dodać.
  8. Jak najbardziej tak przy 60 to on dopiero 3 bieg zapina na stałe na 5 będzie uślizg aż się nie napędzisz do dobrych 90 kmh. 4 Bieg zapina powyżej 80 Tak, jak stoisz i trzymasz hamulec na D to on wysprzęgla (widać po spalaniu, że trochę spada) a jak puścisz to zapina i jazda
  9. Jeżeli mowa o af40 to tryb zimowy ma dwa cele: - Zmiejszać moment dostarczany na koła (rusza z wyższego biegu i ślizga) - mówiąc szczerze ani razu go nie użyłem bo nie ma takiej potrzeby (mam auto z ta skrzynią prawie 8 lat) - Szybciej dogrzać skrzynie (więcej uślizgu więcej temperatury) Włącza się on swoją drogą "automatycznie" gdy temperatura oleju jest za niska. NIe wiem jaką skrzynię miałeś wcześniej w "VW" ale skrzynia typu AF40 to klasyczna skrzynia ze sprzęgłęm hydrokinetycznym i to jest normlane, że ślizga między 800 - 2200, jak ślizga powyżej - to znaczy że coś nie dzia
  10. NIewłąściwa osoba w niewłaściwym miejscu Dlatego Ty jeździsz autem fabrycznym a my się bawimy w podnoszenie limitów gdyż nam to sprawia przyjemność
  11. 60 to już sporo ale ciągle akceptowalne dla diesla (w benie temp ma więszy wpływ na spalanie). Rozumiem, że taka temp przy seryjnym turbo? aktualnie pewnie dmuchasz koło 1.4 dla 200 koni potrzebujesz około 1.8 czyli wzrost ciśnienia około 0.5 bara więc temperatura po zmianie turbo CI na pewno wzrośnie Ja bym cooler zrobił - zawsze to mniej dymu za autem i powtarzalność wyniku lepsza a co do wielkości... do 200 koni myślę, że ten niższy (wysokość 15 cm zamiast 25 chyba) da radę ale dopytaj tunera czy podziela mój pogląd - bo tuner wie zawsze najlepiej
  12. Hm ile Ci krzyknął? (Możesz podesłać w prywatnej wiadomości) w Małopolsce masz Grześka G-CS który wyżej pisał
  13. Jeżeli to jeszcze aktualne... To zaczął bym od zaworka n75 czyli sterowanie podciśnieniem geometrią turbo. Prosta sprawa jest z wymianą bo dostępny jest z przodu od góry. A co do wartości momentu... Na postoju są tylko głupoty. Podczas jazdy powinien pokazywać coś bardziej sensownego
×
×
  • Create New...
UP