Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Leszek__J

Klubowicz
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Leszek__J last won the day on April 15

Leszek__J had the most liked content!

Community Reputation

28 Best

2 Followers

About Leszek__J

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday May 9

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SG
  • Zainteresowania
    liquid cooling pc :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Nr klubowy
    1189
  • Auto
    Signum Automat klekot 1.9 DTH 250KM/470NM :-)
  • Oddział VKP
    Śląski

Recent Profile Visitors

1693 profile views
  1. Szkoda, że nie masz wykresu z pomiarem przed i po strojeniu dało by to pełen obraz sytuacji. Generalnie jest to już duże turbo i pompuje dół trochę gorzej niż seria
  2. Wszystko się zgadza. Można podejść nawet pod 1.95 aby reszta już była zarezerwowana na overbosta powyżej trzeba zaprogramować większy Ja u siebie Map sensor 4Bar owy Boscha  nr 0281006102 pasuje bez przeróbek ale trzeba się stroić po jego montażu.
  3. Dobra, widzę w kilku miejscach się rozpisałaes. Gtb 2056 w piku jest w stanie wygenerować 2.3 bara, ale nie utrzyma takiego ciśninia do odciny. W ogóle strojenie na takie ciśnienie tej turbawki to szybko ją zmęczysz Nie wiem co tam masz za hybrydę zrobiona... Masz do niej jakiś wykres? A i najważniejsze... Nie jesteś w stanie mieć super reakcji na gaz na tak dużym turbo, musisz się liczyć z lagiem albo przerobić na biturbo
  4. A czemu sądzisz, że coś jest nie tak?
  5. W ciężarówce może i 2 tys obr to dużo w osobówce już według mnie nie Do około 60 skrzynia jedzie na uślizgu później zapina 3 bieg na stałe, 4 bieg zapina na stałe przy około 80 gdy jeździsz delikatnie. Skrzynia się uczy ale nie jest jakoś super inteligentną Tak, powyżej 100 skrzynia wchodzi w tryb Eco przy muskanku gazu i potrafi utrzymać 1500 obr na 6 biegu. Ale według mnie to jest katorga i tak się jechać nie da... Zachowanie skrzyni w pełni poprawne. Musisz tylko nauczyć się operować gazem a będzie zdecydowanie lepiej dobierać biegi do prędkości Zawszę po tym jak skrzynią "zapnie bieg na sztywno" można zejść z prędkości np zapina przy tych 60 ale później spokojnie są się jechać 50 na biegu bez uślizgu.
  6. Wklejenie ogłoszenia nie miało na celu wywołać dyskusji czy bajki czy nie bajki właściciel opisuje, nie każdy sprzedający ma pojęcie o mechanice więc może pisać bzdury czy co tam zapamiętał. Bardziej mi chodziło o to by ogłoszenie/właściciela potraktować jako informację/wskazówkę że na lokalnym rynku są zakłady, które potrafią wykrzesać moc z tego silnika i od właściciela można by się dowiedzieć kto i co robił, później kontakt do zakładu który to robił a on już wskaże konkrety
  7. Przypadkiem trafiłem na ogłoszenie https://www.otomoto.pl/oferta/opel-insignia-opel-insignia-opc-2-8-v6-turbo-4x4-405km-ID6D84fc.html? Dość mocno silnik wzmocniony... Gość pewnie skarbnica wiedzy
  8. Myślę, że jak sam nie jesteś mechanikiem, nie masz warsztatu czy garażu gdzie to możesz realizować... To zacznij od znalezienia miejsca w którym możesz to zrobić. Warto według mnie też by było znaleźć kogoś kto robił już coś podobnego abyś nie utopił kupy kasy i nie zrealizował celu... Na forum jest trochę ogarniętych osób znających w Vectrach każda śrubkę... spróbuj z nimi porozmawiać albo zaczną Ci dopingować albo uświadomią o kosztach Nie wiem na ile masz zaplanowany budżet tego projektu ale bez liczenia i z świadomością ilości prac do zrealizowania przy silniku, napędzie , zawieszeniu i wszystkiego co wyjdzie po drodze myślę że poniżej 50 k tego nie ogarniesz...
  9. 70 stron streszczonych Dodam jeszcze, że warto ośki/przeguby wymienić
  10. Faktycznie, żyje i chyba nawet ma się dobrze Wietrzenie warto zrobić od czasu do czasu
  11. Wystarczy się cofnąć o dwie strony... Rzuć okiem i daj znać czy wszystko jasne. Wazie pytań chętnie pomogę/podpowiem
  12. To wygląda jak by kubek na siki był łapaczem odmy zamist wejściem do dolotu przed Turbo, oraz ktoś odciął chłodnice spalin oraz EGR
  13. Proponuję jeszcze popytać właścicieli 2.0T o koszty doinwestowania aby uzyskać magiczne 300+ oraz właścicieli 1.9 o koszty 250+ A później przemyśleć i podjąć decyzję
  14. Sprzedaj i kup Swap jest drogim biznesem... ale oczywiście można
×
×
  • Create New...