Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mark2014

Forumowicz
  • Content Count

    214
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

mark2014 last won the day on October 31 2018

mark2014 had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About mark2014

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C 08 1.9 cdti 88kw

Recent Profile Visitors

849 profile views
  1. Wtrysk na 1 cylindrze ma -2,56,pozostałe w granicy (0,9)(-0.9)po nagrzaniu silnika.więc chyba za nagar też on odpowiada bo daje za dużo paliwa.jak daje za dużo paliwa to jest ono do końca niespalone stąd zapewne osad na świecy i na zaworach.jak się pozbyć tego osadu z zaworów?stosował ktoś,coś?
  2. Świeca na 1 cylindrze była sprawna,luzy zaworowe sprawdzałem i 1cylinder ma za małe na wydechu.czyżby za mały luz na zawodach wydechowych może mieć wpływ na nagar na świecach?co myślicie o takim teorii?
  3. Czy czyścił ktoś z was kolektor dolotowy Liqui moly proline ansaug system reiniger diesel?Chodzi mi o opinie czy to działa,czy jest różnica w pracy silnika.
  4. Dojście do świec w 1.9 dt to tragedia,kto to wymyślił?Niektórzy mechanicy odmawiają wymiany świec,lub wymieniają na twoje ryzyko,to jest chore.Idąc tym tropem że mechanik też może to sp*****zielić i urwać świecę za wymianę wziąłem się sam.tragedi nie było,psikanie odrdzewiaczami kilkukrotnie,świeca 2,3,4,bez problemu natomiast 1,było się trzeba natrudzić,odkręcanie po 20stopni i zakręcanie i tak w kółko,po 20 min się poddała.ciężko się wykręcała bo miała dużo nagaru przy el.grzewczym.na 2,3,4,tego nagaru nie było.skąd ten nagar na 1 świecy?
  5. Zgadza się,lepsze paliwo silnik równiej pracuje,jest żwawszy.Mniejsze spalanie.
  6. Dzięki za poradę odnośnie tej gałki,mam taką samą.Z prawej strony mi się wytarła bo jeżdzę dużo po mieście.Kupiłem farbę do skór więc spróbuje ją pomalować.do obszycia na razie nie będę dawał zobaczę co i jak wyjdzie.
  7. Dziwne,po co ktoś by wyciągał bezpiecznik.Nie sądzisz?
  8. Lotkę masz taką jak u mnie,lampę dolną i górną przyciemniłem folią termokurczliwą.foto.bez i z folią.
  9. Tam gdzie ci ją wciągnęło.zaświeć latarką do szczeliny,będziesz widział.jak dasz rady chwycić to wyciągniesz,jeżeli nie widać jej to rozkręcanie radia.
  10. Wyjąłem cienkimi szczypcami,lecz płyta była do wyrzucenia.
  11. Ile płacicie za nabicie klimy po wymianie chłodnicy klimatyzacji?Ponoć diabelnie gaz zdrożał.Gość chciał odemnie 350zeta,zgodził się na 300. Myślę że cena trochę wygórowana.
  12. Mam podobnie zoraną chłodnicę,jest tak zabita muchami że szok.Jutro wjeżdza nowa valeo z osuszaczem,ta już swoje wysłużyła jednak 11 lat wytrzymała.Dodatkowo na dolny grill,zamocuję metalową siatkę,może ochroni trochę chłodnicę przed owadami i kamykami.
  13. Trochę w nią zainwestował,lecz jak widzisz zderzak do roboty i pewno sprzęgło bo nic o nim nie wspomniał.I prawie 2500 wychodzi dołożyć na start,a co jeszcze do wymiany?
×
×
  • Create New...