Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ludek255

Forumowicz
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ludek255

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1983.06.06

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sieradz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    signum 2.0 T
  1. ludek255

    SPREZYNY

    Potrzebuję się dowiedzieć jakie powinienem kupić sprężyny do Signum 2.0T 2003 VIN W0L0ZCF4831139481 na diagnostyce widziałem, że są zmienne zwoje. Czy można założyć z jednakowymi zwojami. Auto posiada hak?
  2. może sprawdź świece i cewki zamiast znowu wymieniac motor
  3. ale płyn uciekał ci w blok na korku lub bagniecie było widać. Skąd taki pomysł o wyminie motoru
  4. Daj znać co mechanior znajdzie
  5. Po powrocie sprawdź termostat u mnie tego była wina i wyżucało zbiorniczkiem wyrównawczym jak była za duża temp.
  6. odpowietrzane było na 100% bo sam to robiłem
  7. Dzisiaj sprawdzony został wentylator op comem żadnych błędów nie było. Wentylator działa na każdym biegu, płyn podgrzany do 100 stopni jest chłodzony przez wentylator włącza się dopiero przy temp. 96-98 stopni. Co do pompy to jeżeli nie było by obiegu to w wężach powrotnych przy zbiorniczku nie przepływał by płyn. Istnieje możliwość, że auto zostało źle odpowietrzone i w silniku powstała poduszka powietrzna przy czujniku i dlatego wentylator nie zawsze jest załączany?Po ostatnim wyrzuceniu płynu zassało korek, że nie dało się go wyjąć. Auto dzisiaj jeździ temp w normie nawet płynu nie wyrzuciło termostat jeszcze sprawdzę.
  8. wczoraj sprawdzałem i wentylator przy temp 90 stopni się nie włączył a wode znowu wyrzuciło. Teraz to nawet korka od zbiornika nie mogę wyciągnąć. Jutro jadę do mechaniora podłączyć komputer. szkoda tylko, że mechanicy do których wcześniej jeździłem o tym nie pomysleli
  9. Ja mam podobny problem tylko, że u mnie wyrzuca płyn przez przelew w zbiorniczku korek też był wymieniony i bez zmian. Na uszczelkę też nic nie wskazuje. Wymienioną ostatnio miałem tylko chłodnice oleju
  10. Chlodnica oleju została wymieniona i olej przestał się pojawiać. Pojawiły się za to kolejne problemy Pierwszy płyn chłodzący zaczął znikać. Na bagnecie i korku oleju żadnych śladów, oleju nie przybywa. Na korku zbiorniczka wyrównawczego padła uszczelka. Wymieniłem korek na nowy. Problem z płynem pozostał. Zauważyłem, że temp podczas postoju dochodzi 90-95 i wtedy płyn wyrzucany jest przez przelew w zbiorniczku. Termostat chyba sprawny bo chłodnica jest gorąca. Węże nie puchną , wiec sam już nie wiem czy wytwarza się duże podciśnienie czy auto się grzeje jak cholera. Może macie jakieś pomysły co mogło paść. Czy był by to początek końca?
  11. Jeżeli był już taki temat to z góry przepraszam Ostatnio zauważyłem, że zaczyna znikac olej. Wycieków nigdzie nie było widać. Wszystko przepatrzone ale musiałem wymienic moduł w alternatorze i mechanik zdjął wąż od wody a tam śmietana o zabarwieniu kawy z mlekiem. I tu moje pytanie czy to juz uszczelka? byłem i innego mechaniora i stwierdził, że może być to chłodnica oleju ale mówił że szukamy w ciemno. Macie może jakieś pomysły?
×