Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

hektor

Forumowicz
  • Ilość treści

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O hektor

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1981.07.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice/Zabrze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie

Ostatnio na profilu byli

447 wyświetleń profilu
  1. tą benzyną to akurat zmatowiłeś cały plastik, może teraz po całości już zmatowić jeśli nie da się tego uratować... przynajmniej nie będzie się w szybie odbijać
  2. Szybkie pytanie jak powinny być założone, tłokiem do klapy czy do nadwozia?
  3. Powiedzial w czym rzecz, ale oni takich sterownikow nie montuja i nie serwisuja bo wg nich sa slabe. Wybralem taka opcje bo mam ogarnietego gazownika pare km od domu.
  4. No tutaj to inna historia. U mnie byla inna usterka... i dwoch poleglo, dopiero trzeci znalazl rozwiazanie
  5. Rozumiem że miałeś u siebie zamontowanego compacta? Ja nie trafiam na samych druciarzy, auto z taką instalacją już kupiłem
  6. hektor

    z22se a LPG

    Tu nie tylko chodzi o temperature przy jakiej ma sie przełączyć, ale o to żeby wtryski benzyny też sobie troche popracowały
  7. Instalacje zakładał poprzedni właściciel w 2012, wg książki było by juz ok 110kkm przejechane na LPG, wywala check podczas schodzenia z wyższych obrotów, ostatnio potrafi sie cichaczem przełączyć na benzyne i póki sam nie nacisne knefla to jeżdze na benzynie tak jakbym sam sobie przełaczył.
  8. Wszystko tylko nie to... mam u siebie taki sterownik i nie polecam, nawet niektóre warsztaty robiące instalacje AG nie chcą tego naprawiać. Właśnie jestem na etapie wywalania tego, gazownik polecił sterownik AG Centrum Zenit Blue Box. Wole to zamiast szukać warsztatu nie wiadomo jak daleko od domu który może ogarnie usterke.
  9. Wie ktoś jakie tam powinny być śruby? Mam dwie różne i chce zrobić z tym porządek a nie używać dwóch róznych nasadek żeby kawałek plastiku odkręcić
  10. Dobra, ale jak te lampy DEPO świecą? Jaka jest ich żywotność i kiedy spada efektywność świecenia? No i czy bezproblemowo dają sie ustawić _/ _/
  11. Odkopie troche temat i zadam da pytania: 1. Jak wyjąć zagłówek jeżeli jest złamany ten wichajster który normalnie trzeba nacisnąć przy demontażu zagłówka? 2. Jak wsadzić te wspomniane śrubokręty, co z tym plastikowym kołnierzem u góry, rozwalić go jakoś? Jak inaczej wsunąć te śrubokręty pod materiał fotela?
  12. nikt nic? opornik dmuchawy może być odpowiedzialny za coś takiego?
  13. Czy w Waszych vectrach dmuchawa na 1 biegu dmucha tak jakby chciała a nie mogła? Słychać że chodzi na każdym biegu, ale siła nadmuchu na 1 biegu jest za słaba i szyby zaczynają parować, a jak dam na 2 bieg to po pewnym czasie robi sie nie komfortowo bo jest za ciepło w środku. Nawet przy szybszej jeździe pęd powietrza które dostaje sie do środka z zewnątrz jest silniejszy niż 1 bieg. Wentylator do wymiany?
×
×
  • Utwórz nowe...