Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

HD201

Forumowicz
  • Ilość treści

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O HD201

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie

Ostatnio na profilu byli

326 wyświetleń profilu
  1. Oczywiście, że jest. Po prostu teraz poruszam się w 4x4 też w dieslu i nie wyobrażam sobie jazdy ośką. Uważam, że charakterystyka pracy 2.0T przynajmniej w codziennym użytkowaniu jest o wiele bardziej przyjemna :).
  2. Jakbym miał kupować drugi raz vc (ex. 1.9 150) brałbym 2.0T. Moment diesla to tylko w przypadku przednionapędówek to świecąca się kontrolka TC i mielenie kołami. Z wyposażeniem to jest tak jak kolega wyżej napisał. Tak w ogóle to co skłania Cię do przesiadki z audi z fajnym silnikiem?
  3. Wookie1988 ogólnie to popieram kolegę radiera, ale jak się uparłeś na welur to zwróć uwagę na dodatkowe podszycie materiału na dywaniku kierowcy na wysokości pedałów. Taki dodatkowy materiał może nie wygląda estetycznie, ale znacząco poprawia ich zywotność. W dywanikach GM to właśnie był krytyczny punkt, przez co dywanik kierowcy był praktycznie przebity na wylot po jednym sezonie letnim (sic!). Tych premium de-luxe (GM93179509) nie miałem, może ktoś się wypowie na ich temat ?
  4. Testowałem Nokiany i jednak zdecydowanie szybciej się kończą niż konkurencja. Wolałbym już Yokohame. Testy w magazynach motoryzacyjnych, internecie nie są raczej rzetelnym źródłem informacji.
  5. Zdemontuj panel, jego obudowę i oceń jak świecą. Diodę można podmienić, więcej info w temacie:
  6. Niczym nie zamaskujesz, tylko wymiana tylnych reflektorów na poliftowe.
  7. Przecież napisał w temacie, 2.2 DTI
  8. Przedliftowa lampy (te lexusy) w poliftowej budzie stąd ta szpara
  9. Poproś o VIN i rozkoduj to będzie wszystko jasne czy po swapie czy nie.
  10. W VC były podobno Goodyear NCT5, a zapas w mojej ex VC był Firestone, więc nie ma sensu się tym kierować.
  11. Ktoś orientuje się co wchodziło na pierwszy montaż do Zafiry B na 16"? Chodzi mi o model opony letniej.
  12. Według mnie cena jest atrakcyjna, szczególnie przy wyborze najmocniejszej benzyny z 8-biegowym automatem i 4x4.
  13. Pytania dotyczące zakupu pojazdu: https://forum.vectraklub.pl/forum/127-zakup-ubezpieczenie-sprowadzenie-vectry/ Wybierz sobie kilka propozycji i wrzuć do odpowiedniego tematu, na pewno ktoś Ci pomoże.
×
×
  • Utwórz nowe...