Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MaciekZG

Forumowicz
  • Content Count

    750
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutral

About MaciekZG

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz
  • Birthday 06/02/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra
  • Zainteresowania
    Capoeira
    Falubaz

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra B DTL 16V Honda CBR 600RR

Recent Profile Visitors

1482 profile views
  1. Mam ten sam problem. Mam nadzieję że pomoże, będziemy sprawdzać
  2. Właśnie tak będzie zrobione, powrót zaślepiony a paliwo pójdzie do baku.
  3. Uszczelniacze pod wtryskami są nowe, bo robiłem to bodajże w styczniu. Przelew zaślepiony jest jeden, ten powrotny do pompy.
  4. Hmmmm trzeba będzie tak spróbować, chodź teraz po założeniu zaworka zwrotnego i zaślepionym przelewie pali.
  5. Witam !! Moja VB rzuciła palenie, pompa była robiona w maju więc 3 miesiące temu. Mechanik założył zaworek zwrotny przy filtrze paliwa i zaślepił jeden z przelewów, teraz nie ma problemu z odpalaniem. Ale chodzi o to że tak przecież nie można jeździć, bo ciśnienie rozwali pompe, i tutaj jest pytanie co się dzieje ?? Jak przelew podłączymy do pompy auto nie zapala.(Chyba że użyjemy plaka). Ma ktoś jakieś pomysły ??
  6. Paliwo nie schodzi bo wszystkie przewody były posprawdzane. Przekaźnik kupię nowy, chodzi mi o ten który jest w pompie na dole z tą tasiemnką a nie bez pośrednio pod pokrywą.
  7. Nie wiem czy moja nie wyzionęła ducha, wyskakuje błąd sterownika pompy wtryskowej. Auto zapali na ,,plaka" chodzi normalnie ma moc itp. Ale po zgaszeniu już nie odpali. Teraz mam pytanie czy można wymienić sam czujnik/sterownik który znajduje się w pompie czy konieczna jest wymiana całego urządzenia. Przebieg 240tys na pewno kręcony.
  8. Okazało się że poducha pod skrzynią jest do wymiany, ta zmiana musi poczekać bo auto w poniedziałek się zapowietrzyło na amen do wymiany poszły przelewy filtr paliwa oraz uszczelniacze pod wtryskami.
  9. Ja kupiłem ruville razem z paskiem, pomogło na 3tyg. znowu się zaczęło. Auto w poniedziałek idzie na warsztat.
  10. Ja zawsze otwierałem puszkę, to żadna różnica skoro otwór jest zespolony z rurą. Wsadzisz plaka idelanie do dolotu i psikasz. Ja nie widzę różnicy.
  11. Żaden problem Weź plaka lub break cleana i pryśnij w dolot. Otwórz puszkę filtra powietrza wyceluj w dolot i psikaj jak druga osoba zacznie kręcić rozrusznikiem. Zapewne nie wlaliście paliwa do filtra po jego zamontowaniu
  12. Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej, a ja kupiłem taką poduszkę bo widniała w katalogu jako do VB :/ i teraz jestem w plecy bo czas na zwrot już minął.
  13. Kolego a mógł byś pokazać jak to wygląda bo mam identyczny problem z tym że nie wiem jak tą blachę przeciąć. Zastanawiam się jeszcze czy pasek napędu alternatora nie dostał po tym jak pierścień napędzający był cieniutki jak żyletka.
  14. Podbijam temat bo problem znowu się pojawił. Auto zaczęło się telepać, wszystko ustaje kiedy obroty wzrosną do 1000/min. Zaznaczam że wyminiłem rolkę napinacza z paskiem, ostatnio również poduszkę pod silnikiem(tą na dole z lewej strony) oraz łożysko w alternatorze. Po wymianie łożyska drganie trosze osłabło a teraz jest jakaś masakra, drży wszystko jak cholera i strasznie mnie to irytuje bo nie wiem co jeszcze można zrobić. Może ktoś miał identyczny przypadek ?
  15. Kilka dni spokoju i dzisiaj znowu, zapaliła od strzału 7sek i kupa. Dobrze że kolega mi auto pożyczył bo nie dojechał bym na czas. W sobotę auto idzie na wymianę przelewów i jeżeli zajdzie tak potrzeba to również trawersów. Jeżeli starczy czasu to wyczyścimy też kolektor.
×
×
  • Create New...