Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MaciekZG

Forumowicz
  • Zawartość

    750
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O MaciekZG

  • Ranga
    Obeznany
  • Urodziny 1988.06.02

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zielona Góra
  • Zainteresowania
    Capoeira
    Falubaz

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra B DTL 16V Honda CBR 600RR

Ostatnio na profilu byli

1 459 wyświetleń profilu
  1. MaciekZG

    2.0 DTL brak mocy, bład p0400

    Mam ten sam problem. Mam nadzieję że pomoże, będziemy sprawdzać
  2. MaciekZG

    Zaślepione przelewy.

    Właśnie tak będzie zrobione, powrót zaślepiony a paliwo pójdzie do baku.
  3. MaciekZG

    Zaślepione przelewy.

    Uszczelniacze pod wtryskami są nowe, bo robiłem to bodajże w styczniu. Przelew zaślepiony jest jeden, ten powrotny do pompy.
  4. MaciekZG

    Zaślepione przelewy.

    Hmmmm trzeba będzie tak spróbować, chodź teraz po założeniu zaworka zwrotnego i zaślepionym przelewie pali.
  5. MaciekZG

    Zaślepione przelewy.

    Witam !! Moja VB rzuciła palenie, pompa była robiona w maju więc 3 miesiące temu. Mechanik założył zaworek zwrotny przy filtrze paliwa i zaślepił jeden z przelewów, teraz nie ma problemu z odpalaniem. Ale chodzi o to że tak przecież nie można jeździć, bo ciśnienie rozwali pompe, i tutaj jest pytanie co się dzieje ?? Jak przelew podłączymy do pompy auto nie zapala.(Chyba że użyjemy plaka). Ma ktoś jakieś pomysły ??
  6. MaciekZG

    AWARYJNOŚĆ POMPY WTRYSKOWEJ W DIESLU

    Paliwo nie schodzi bo wszystkie przewody były posprawdzane. Przekaźnik kupię nowy, chodzi mi o ten który jest w pompie na dole z tą tasiemnką a nie bez pośrednio pod pokrywą.
  7. MaciekZG

    AWARYJNOŚĆ POMPY WTRYSKOWEJ W DIESLU

    Nie wiem czy moja nie wyzionęła ducha, wyskakuje błąd sterownika pompy wtryskowej. Auto zapali na ,,plaka" chodzi normalnie ma moc itp. Ale po zgaszeniu już nie odpali. Teraz mam pytanie czy można wymienić sam czujnik/sterownik który znajduje się w pompie czy konieczna jest wymiana całego urządzenia. Przebieg 240tys na pewno kręcony.
  8. MaciekZG

    Drżenie całego auta.

    Okazało się że poducha pod skrzynią jest do wymiany, ta zmiana musi poczekać bo auto w poniedziałek się zapowietrzyło na amen do wymiany poszły przelewy filtr paliwa oraz uszczelniacze pod wtryskami.
  9. MaciekZG

    Drżenie całego auta.

    Ja kupiłem ruville razem z paskiem, pomogło na 3tyg. znowu się zaczęło. Auto w poniedziałek idzie na warsztat.
  10. MaciekZG

    Odpowietrzanie 2.0 DI Pomocy !!!

    Ja zawsze otwierałem puszkę, to żadna różnica skoro otwór jest zespolony z rurą. Wsadzisz plaka idelanie do dolotu i psikasz. Ja nie widzę różnicy.
  11. MaciekZG

    Odpowietrzanie 2.0 DI Pomocy !!!

    Żaden problem Weź plaka lub break cleana i pryśnij w dolot. Otwórz puszkę filtra powietrza wyceluj w dolot i psikaj jak druga osoba zacznie kręcić rozrusznikiem. Zapewne nie wlaliście paliwa do filtra po jego zamontowaniu
  12. MaciekZG

    Trzęsie całym autem

    Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej, a ja kupiłem taką poduszkę bo widniała w katalogu jako do VB :/ i teraz jestem w plecy bo czas na zwrot już minął.
  13. MaciekZG

    Trzęsie całym autem

    Kolego a mógł byś pokazać jak to wygląda bo mam identyczny problem z tym że nie wiem jak tą blachę przeciąć. Zastanawiam się jeszcze czy pasek napędu alternatora nie dostał po tym jak pierścień napędzający był cieniutki jak żyletka.
  14. MaciekZG

    Drżenie całego auta.

    Podbijam temat bo problem znowu się pojawił. Auto zaczęło się telepać, wszystko ustaje kiedy obroty wzrosną do 1000/min. Zaznaczam że wyminiłem rolkę napinacza z paskiem, ostatnio również poduszkę pod silnikiem(tą na dole z lewej strony) oraz łożysko w alternatorze. Po wymianie łożyska drganie trosze osłabło a teraz jest jakaś masakra, drży wszystko jak cholera i strasznie mnie to irytuje bo nie wiem co jeszcze można zrobić. Może ktoś miał identyczny przypadek ?
  15. MaciekZG

    Odpala i po chwili gaśnie.

    Kilka dni spokoju i dzisiaj znowu, zapaliła od strzału 7sek i kupa. Dobrze że kolega mi auto pożyczył bo nie dojechał bym na czas. W sobotę auto idzie na wymianę przelewów i jeżeli zajdzie tak potrzeba to również trawersów. Jeżeli starczy czasu to wyczyścimy też kolektor.
×